hvor mange skraldeposer bruger I pr. dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
31 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

signe.

Ja, ved godt det er et mystisk spørgsmål, men havde lige en mindre "diskussion" med kæresten igår, som åbenbart synes at det at bruge 1(cirka, nogle dage flere) er vildt meget! altså det er skraldeposen som man oftest har ved vasken jeg snakker om.. vi fylder cirka 1 om dagen, og det synes jeg da ikke er galt...  men hvad mener I? hvor mange bruger I om dagen??

knus digne - mor til hasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

lulleh

Mor-til-Hasse skriver:

Ja, ved godt det er et mystisk spørgsmål, men havde lige en mindre "diskussion" med kæresten igår, som åbenbart synes at det at bruge 1(cirka, nogle dage flere) er vildt meget! altså det er skraldeposen som man oftest har ved vasken jeg snakker om.. vi fylder cirka 1 om dagen, og det synes jeg da ikke er galt...  men hvad mener I? hvor mange bruger I om dagen??

nu bruger nok en om dagen også.
- den bliver tømt hver aften ihvertfald, lige inden vi går i seng.

Anmeld

6. januar 2011

Tinehh

Hejsa..

- Neej jeg synes nu ikke det er meget.. Vi fylder selv herhjemme omkring 1 pose med affald om dagen.. Det tror jeg nu er meget normalt!

Anmeld

6. januar 2011

frk Jensen

Mor-til-Hasse skriver:

Tror også at jeg bruger 1 pose om dagen.. Kommer self an på hvor meget jeg kan stoppe i den, før jeg gider at gå ud med den..

Anmeld

6. januar 2011

Den lykkelige

Vi bruger også ca. 1 om dagen.. Men er kun min kæreste og jeg.. vi skal have en større skraldespand (altså den udenfor) når den lille kommer og der så også kommer bleer osv.. Tror vel det meget normalt?

Anmeld

6. januar 2011

Karo

herhjemme fyder vi ca. 1 1/2 om dagen.

Anmeld

6. januar 2011

signe.

så er jeg jo slet ikke galt på den  hehe, ja det rigtig nok, jeg har også nogle gange tendens til at overfylde den, for der er såååå kooooooldt udenfor

Anmeld

6. januar 2011

Isabels-mor

Synes 1 pose om dagen lyder meget almindelig.. Her hjemme bruger vi normalt 1, men nogle gange bruger vi 2 kommer an på hvor meget vi "samler" sammen i løbet a dagen.

Anmeld

6. januar 2011

mortil(nichlasogmathias)

vi fylder i hvert fald en pose om dagen, det er nok mere to. vores store skraldespand udenfor er også mere end fyldt når den skal tømmes.. vi er to voksne og to børn.

Anmeld

6. januar 2011

ekzunz

Vi bruger min. 1 om dagen og nok nærmere 2. Vi har udskiftet den alm. skraldesæk med en 240 l. container som bliver tømt hver uge - og den er proppet. Det hjælper lidt nu hvor vi ikke har ble-børn længere, men da vi havde 2 stks var det rigtig slemt med affald (altså bleerne røg selvfølgelig ikke i køkkenskraldespanden)

Men vi er jo også maaaange....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.