Strækmærker.. vil gerne høre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

millesofie

Maggieh skriver:

Inspireret af en anden tråd.. vil jeg lige spørge jer der fik strækmærker, hvordan har i det med det?? tør i vise dem frem? ville i turde lægge et billede ud af dem?

Jeg, kunne selv aldrig finde på at vise dem til nogen, selvom jeg jo godt ved at det ikke er noget man burde være flov af.. jeg kan SLET, SLET, SLET ikke lide tanken om alle de grimme strækmærker :/ ..

jeg er lige glad med dem

og havde jeg haft lidt mindre fedt på mavsen så havde jeg også taget bikini på i vandet

sidste sommer var jeg på stranden topløs (havde glemt badetøj) og i efteråret var jeg i lalandia og må sige at lige da alle de små piger kiggede på min mave blev jeg lidt  uh ha da agtig men det kom jeg hurtigt over det er jo bare min mave og lår og jeg har jordens skønneste pige tilgengæld

men jo her er min mave har godt nok flere længere nede men det lægger jeg altså ikke ud på nettet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Magsen

Charlotte Wberg skriver:

Jeg fik mange strækmærker under min første graviditet og var ikke særlig glad for dem, men var heller ikke glad for maveskinnet der bare hang som en tom pose... heldigvis er tiden lidt med én... maven kommer nogenlunde på plads (den er dog aldrig blevet helt i top)... strækmærkerne blev mindre, men kan da stadig se dem meget... og nu under min anden graviditet er de blevet mega store og mega tydelige... Jeg kan godt tage mig i at have den der øvhaaa indstilling, men det stikker ikke dyber end som så... Nu har jeg også levet med det i 10 år sååå... Misunder dog stadig de piger som klarer sig igennem uden et stref af strækmærker....

Jeg har billeder af min gravid mave på profilen og det kan man sagtens se alle mærkerne på maven gg så mere genere det mig heller ikke...

så har du haft masser af tid til at vænne dig til tanken heh

men ja, bliver også nødt til at indrømme at jeg misunder dem

nææ så er det jo heller ikke værre ..

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Fisenberg skriver:

jeg er lige glad med dem

og havde jeg haft lidt mindre fedt på mavsen så havde jeg også taget bikini på i vandet

sidste sommer var jeg på stranden topløs (havde glemt badetøj) og i efteråret var jeg i lalandia og må sige at lige da alle de små piger kiggede på min mave blev jeg lidt  uh ha da agtig men det kom jeg hurtigt over det er jo bare min mave og lår og jeg har jordens skønneste pige tilgengæld

men jo her er min mave har godt nok flere længere nede men det lægger jeg altså ikke ud på nettet

vildt du tør lægge billede ud af den

jeg hader bare når de der små piger bare står og glor, de kigger jo heller ikke væk når man kan se de står og glor hehe :b

.. Det egentlig meget underligt jeg synes SLET ikke det er grimt på dig? men mere i den dur at det er charmerende men når jeg ser på mig selv? så kan jeg slet ikke have det. Måske det er fordi det er så nyt endnu

samme her heh

Anmeld

6. januar 2011

bette

jeg er slet slet ikke glad for dem.. jeg hader dem helt vildt.. 

har det graviditeten har gjort ved min krop.. elsker mine unger.. og ville ikke være foruden.. men synes ik det er fedt at se det jeg ser i spejlet.. jeg har strækmærker helt ned til over skambenet, og hele vejen rundt om navlen, på brysterne, mellem lårene, på min håndtaag osv. når jeg får råd vil jeg have lavet mine bryster og have lavet min mave.. basta 

vil gerne have at det jeg føler indeni også skal afspejle deruden på. 

da jeg var i svømmehallen for 1 måned siden havde jeg bikini på, men jeg tog en top udover.. jeg kan slet ikke ha det.. og så når man går så dingler ens flæsk.. aaarrgrghh aaad

Anmeld

6. januar 2011

Nalle

Sådan ser mine ud søde

Dem der er mest tydlige er fra Sebastian, de andre er fra Victoria.

Jeg har intet imod dem, og kæresten synes det er " charmerende "

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

bette skriver:

jeg er slet slet ikke glad for dem.. jeg hader dem helt vildt.. 

har det graviditeten har gjort ved min krop.. elsker mine unger.. og ville ikke være foruden.. men synes ik det er fedt at se det jeg ser i spejlet.. jeg har strækmærker helt ned til over skambenet, og hele vejen rundt om navlen, på brysterne, mellem lårene, på min håndtaag osv. når jeg får råd vil jeg have lavet mine bryster og have lavet min mave.. basta 

vil gerne have at det jeg føler indeni også skal afspejle deruden på. 

da jeg var i svømmehallen for 1 måned siden havde jeg bikini på, men jeg tog en top udover.. jeg kan slet ikke ha det.. og så når man går så dingler ens flæsk.. aaarrgrghh aaad

jeg skal helt sikkert også have lavet noget ved dem. Jeg er faktisk meget positivt overasket af hvor tynd jeg er blevet på så kort tid og sådan har jeg set ud nu i ca en halv måned (men her sidder det mest på hofterne, som er blevet enormt store) .. du får lige et billede fra før og efter..

jeg tror ikke jeg kommer til at tage et bikini på at svømme igen :

Anmeld

6. januar 2011

bette

Maggieh skriver:

jeg skal helt sikkert også have lavet noget ved dem. Jeg er faktisk meget positivt overasket af hvor tynd jeg er blevet på så kort tid og sådan har jeg set ud nu i ca en halv måned (men her sidder det mest på hofterne, som er blevet enormt store) .. du får lige et billede fra før og efter..

jeg tror ikke jeg kommer til at tage et bikini på at svømme igen :

det der er jo ingenting iforhold til mig.. mit sidder nemlig også på hofterne og så på maven.. mine mavemuskler sprækkede under den første graviditet og har ik kunne træne dem sammen igen.. så dem vil jeg gerne have syet også.. 

synes sku det er træls.. 

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Nalle skriver:

Sådan ser mine ud søde

Dem der er mest tydlige er fra Sebastian, de andre er fra Victoria.

Jeg har intet imod dem, og kæresten synes det er " charmerende "

Det underligt for jeg synes også det er charmerende? bare ikke på mig selv?

altså jeg har ikke fået VILDT mange på maven, men RIGTIG mange på ben og balder, altså man kan slet ikke se ''normal'' hud på mit ben (måske liiiidt en overdrivelse men jaja der er MANGE )

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

bette skriver:

det der er jo ingenting iforhold til mig.. mit sidder nemlig også på hofterne og så på maven.. mine mavemuskler sprækkede under den første graviditet og har ik kunne træne dem sammen igen.. så dem vil jeg gerne have syet også.. 

synes sku det er træls.. 

Det lyder edermame voldsomt ?

Anmeld

6. januar 2011

bette

Maggieh skriver:

Det lyder edermame voldsomt ?

tja men det er faktisk meget normalt.. hvis man trykker på min mave lidt over navlen mens jeg spænder musklerne så kan man mærke en stor revne ned .. det er øv.. men det kan rettes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.