Strækmærker.. vil gerne høre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

SussieThyssen

Maggieh skriver:

Inspireret af en anden tråd.. vil jeg lige spørge jer der fik strækmærker, hvordan har i det med det?? tør i vise dem frem? ville i turde lægge et billede ud af dem?

Jeg, kunne selv aldrig finde på at vise dem til nogen, selvom jeg jo godt ved at det ikke er noget man burde være flov af.. jeg kan SLET, SLET, SLET ikke lide tanken om alle de grimme strækmærker :/ ..

Altså nu hører jeg overhovedet ikke til dem, der ville lægge et billede ud af mig selv hverken i bikini, badedragt eller lignende, heller ikke selvom jeg evt. har strækmærker eller ej.
Jeg er ikke genert, jeg hører trods alt til den generation hvor det var moderne at gå topløs, og det har heller aldrig generet mig, men fotograferes er noget helt andet. Det bryder jeg mig overhovedet ikke om.
Mine strækmærker generer mig ikke, men mit maveskind er jeg nok lidt blufærdig med, trods alt har jeg fået 3 gigabørn og det kan ses.
Og skind bliver heller ikke kønnere med alderen. 
Men decideret ked af det...næ..det har jeg aldrig været...de fortæller jo en historie om at have fået børn og blive mor.
Og når min mand, der er 13 år yngre end mig synes, at jeg er dejlig, så kan jeg altså ikke rigtig have nogen komplekser i den retning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Alberts/

Maggieh skriver:

hvor vildt du ikke tænkte over det, jeg vil vildt gerne ud og svømme men jeg tør skisme ikke for de grimme strækmærker der plager mig RIGTIG meget .. men ja det jo helt sikkert det værd, det da klart, men det ville jo være meget bedre uden dem med i købet

da jeg stod i omklædningen tænkte jeg enormt meget over det, men da jeg kom ud i svømmehallen havde jeg min søn at tænke på(; og var jo under vandet (;

Anmeld

6. januar 2011

Nalle

Maggieh skriver:

ja lige precis, men jeg har også bare rigtig mange

Hehe

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

SussieThyssen skriver:

ja, det jo rigtig nok. Min kæreste synes også jeg er ligeså dejlig som før, så det burde egentlig ikke genere mig så meget.. men det gør det ..

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Alberts/ skriver:

da jeg stod i omklædningen tænkte jeg enormt meget over det, men da jeg kom ud i svømmehallen havde jeg min søn at tænke på(; og var jo under vandet (;

Når okej.. det nu også omklædningsrummet jeg bekymrer mig for ..

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

Jeg fik en del strækmærker i min sidste graviditet. I starten var jeg ret flov over dem. Men nu er jeg lige glad, det er jo naturligt at nogle får dem. Så længe min kæreste og jeg intet problem har med dem, så er jeg lige glad med om andre har

Knus Enayia

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Enayia skriver:

Jeg fik en del strækmærker i min sidste graviditet. I starten var jeg ret flov over dem. Men nu er jeg lige glad, det er jo naturligt at nogle får dem. Så længe min kæreste og jeg intet problem har med dem, så er jeg lige glad med om andre har

Knus Enayia

hmm, forhåbentlig kommer jeg også til at tænke sådan ..

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

Maggieh skriver:

hmm, forhåbentlig kommer jeg også til at tænke sådan ..

Jeg tror også det har noget at gøre med hvordan ens nærmeste reagerer på det, hvis f.eks min kæreste synes det var utiltrækkende er jeg ret sikker på jeg også selv ville tænke anderledes

Det var også først efter jeg fandt ud af de ikke sådan forsvinder jeg "accepterede" dem.

Knus

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

Inspireret af en anden tråd.. vil jeg lige spørge jer der fik strækmærker, hvordan har i det med det?? tør i vise dem frem? ville i turde lægge et billede ud af dem?

Jeg, kunne selv aldrig finde på at vise dem til nogen, selvom jeg jo godt ved at det ikke er noget man burde være flov af.. jeg kan SLET, SLET, SLET ikke lide tanken om alle de grimme strækmærker :/ ..

Jeg er fuldstændig ligeglad. Det er jo noget af det mest naturlige

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Enayia skriver:

Jeg tror også det har noget at gøre med hvordan ens nærmeste reagerer på det, hvis f.eks min kæreste synes det var utiltrækkende er jeg ret sikker på jeg også selv ville tænke anderledes

Det var også først efter jeg fandt ud af de ikke sådan forsvinder jeg "accepterede" dem.

Knus

min kæreste er fuldstændig ligeglad .. han har aldrig sagt noget negativt om dem og hver gang jeg har brokket mig over dem så har han ''trøstet'' og sagt at det ikke er så slemt osv. :b så det ikke der den ligger her ..

men jeg det skal jeg lige lære at gøre :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.