Maggieh skriver:
Inspireret af en anden tråd.. vil jeg lige spørge jer der fik strækmærker, hvordan har i det med det?? tør i vise dem frem? ville i turde lægge et billede ud af dem?
Jeg, kunne selv aldrig finde på at vise dem til nogen, selvom jeg jo godt ved at det ikke er noget man burde være flov af.. jeg kan SLET, SLET, SLET ikke lide tanken om alle de grimme strækmærker :/ ..
Altså nu hører jeg overhovedet ikke til dem, der ville lægge et billede ud af mig selv hverken i bikini, badedragt eller lignende, heller ikke selvom jeg evt. har strækmærker eller ej.
Jeg er ikke genert, jeg hører trods alt til den generation hvor det var moderne at gå topløs, og det har heller aldrig generet mig, men fotograferes er noget helt andet. Det bryder jeg mig overhovedet ikke om.
Mine strækmærker generer mig ikke, men mit maveskind er jeg nok lidt blufærdig med, trods alt har jeg fået 3 gigabørn og det kan ses.
Og skind bliver heller ikke kønnere med alderen. 
Men decideret ked af det...næ..det har jeg aldrig været...de fortæller jo en historie om at have fået børn og blive mor.
Og når min mand, der er 13 år yngre end mig synes, at jeg er dejlig, så kan jeg altså ikke rigtig have nogen komplekser i den retning.

Kærligst
Sussie
Anmeld