Maggieh skriver:
Inspireret af en anden tråd.. vil jeg lige spørge jer der fik strækmærker, hvordan har i det med det?? tør i vise dem frem? ville i turde lægge et billede ud af dem?
Jeg, kunne selv aldrig finde på at vise dem til nogen, selvom jeg jo godt ved at det ikke er noget man burde være flov af.. jeg kan SLET, SLET, SLET ikke lide tanken om alle de grimme strækmærker :/ ..
Jeg fik mange strækmærker under min første graviditet og var ikke særlig glad for dem, men var heller ikke glad for maveskinnet der bare hang som en tom pose... heldigvis er tiden lidt med én... maven kommer nogenlunde på plads (den er dog aldrig blevet helt i top)... strækmærkerne blev mindre, men kan da stadig se dem meget... og nu under min anden graviditet er de blevet mega store og mega tydelige... Jeg kan godt tage mig i at have den der øvhaaa indstilling, men det stikker ikke dyber end som så... Nu har jeg også levet med det i 10 år sååå... Misunder dog stadig de piger som klarer sig igennem uden et stref af strækmærker....
Jeg har billeder af min gravid mave på profilen og det kan man sagtens se alle mærkerne på maven gg så mere genere det mig heller ikke...
Anmeld