Strækmærker.. vil gerne høre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Magsen

Baagøe skriver:

Jeg er fuldstændig ligeglad. Det er jo noget af det mest naturlige

gid jeg kunne se sådan på det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Enayia

Maggieh skriver:

min kæreste er fuldstændig ligeglad .. han har aldrig sagt noget negativt om dem og hver gang jeg har brokket mig over dem så har han ''trøstet'' og sagt at det ikke er så slemt osv. :b så det ikke der den ligger her ..

men jeg det skal jeg lige lære at gøre :b

Jeg krydser for de blegner pænt!

Anmeld

6. januar 2011

Svei

Maggieh skriver:

Inspireret af en anden tråd.. vil jeg lige spørge jer der fik strækmærker, hvordan har i det med det?? tør i vise dem frem? ville i turde lægge et billede ud af dem?

Jeg, kunne selv aldrig finde på at vise dem til nogen, selvom jeg jo godt ved at det ikke er noget man burde være flov af.. jeg kan SLET, SLET, SLET ikke lide tanken om alle de grimme strækmærker :/ ..

Jeg var meget ked af min mave som pga strækmærker og at maven havde været udvidet så meget , var blevet meget slatten...så jeg kunne ikke leve med dem, ville ikke vise mig nøgen, tage i svømmehallen eller lade nogen røre min mave.

Jeg fik den lavet operativt, så den er stram og fin nu....

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Enayia skriver:

Jeg krydser for de blegner pænt!

taak

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

ESB. skriver:

Jeg var meget ked af min mave som pga strækmærker og at maven havde været udvidet så meget , var blevet meget slatten...så jeg kunne ikke leve med dem, ville ikke vise mig nøgen, tage i svømmehallen eller lade nogen røre min mave.

Jeg fik den lavet operativt, så den er stram og fin nu....

det ville jeg heeelt sikkert også gøre hvis jeg havde pengene til det .. de plager mig viiirkelig så meget.

Anmeld

6. januar 2011

Svei

Maggieh skriver:

det ville jeg heeelt sikkert også gøre hvis jeg havde pengene til det .. de plager mig viiirkelig så meget.

Det kostede mig kun 3000kr da danmark betaler op til 85% af beløbet...

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

ESB. skriver:

Det kostede mig kun 3000kr da danmark betaler op til 85% af beløbet...

hvad?

hvordan kan det være de gør det??

Anmeld

6. januar 2011

Lotte14

Maggieh skriver:

Inspireret af en anden tråd.. vil jeg lige spørge jer der fik strækmærker, hvordan har i det med det?? tør i vise dem frem? ville i turde lægge et billede ud af dem?

Jeg, kunne selv aldrig finde på at vise dem til nogen, selvom jeg jo godt ved at det ikke er noget man burde være flov af.. jeg kan SLET, SLET, SLET ikke lide tanken om alle de grimme strækmærker :/ ..

Jeg har det helt fint med mine strækmærker, og det har min kæreste også.  Jeg ville ikke havde noget imod at vise dem frem hvis det ikke var fordi at alle mine strækmærker sidder på ballerne, og jeg føler ikke for at smide et billede ind af min numse.  hehe.

//Charlotte 38+1

Anmeld

6. januar 2011

Svei

Maggieh skriver:

hvad?

hvordan kan det være de gør det??

Det er jo en del af konceptet, at man forsikrer sig og dermed får tilskud til visse operationer...

Anmeld

6. januar 2011

Charlotte Wberg

Maggieh skriver:

Jeg fik mange strækmærker under min første graviditet og var ikke særlig glad for dem, men var heller ikke glad for maveskinnet der bare hang som en tom pose... heldigvis er tiden lidt med én... maven kommer nogenlunde på plads (den er dog aldrig blevet helt i top)... strækmærkerne blev mindre, men kan da stadig se dem meget... og nu under min anden graviditet er de blevet mega store og mega tydelige... Jeg kan godt tage mig i at have den der øvhaaa indstilling, men det stikker ikke dyber end som så... Nu har jeg også levet med det i 10 år sååå... Misunder dog stadig de piger som klarer sig igennem uden et stref af strækmærker....

Jeg har billeder af min gravid mave på profilen og det kan man sagtens se alle mærkerne på maven gg så mere genere det mig heller ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.