På lørdag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hmmm Liva har lidt feber her til morgen....
Jeg håber godt nok det ingenting er!!!

Krydser fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Det lyder dælme godt du!!!

Anmeld

7. januar 2011

Barbamama

msax skriver:

Hejsa tøser og tøsinder...

Jeg sidder her og tænker at jeg helt vildt gerne vil være med, hvis jeg altså må?

Jeg er Fredericia hos svigerfamilien, da vi skal til jubilæum om imorgen fredag. Brian og hans storebror giver deres far en billet til landskamp om lørdagen så der har jeg jo sådanset "fri". Og der er jo ikke så langt fra Fredericia til Odense.

Jeg lover at opføre mig pænt... Og jeg vil rigtig gerne tage noget med.

PLEASE, please please....

SMIL fra mette

Uha.... Jeg tror jeg siger at jeg må springe over denne gang.... Vi bliver 14 nu. Godt nok skulle vi have været 20, men jeg er egentlig lidt lettet over at vi ikke bliver helt så mange selvom jeg var ked af at jeg alligevel ikke skulle se Helene og Pernille + børn.... Men jeg synes godt nok det er mange i vores lille hjem..... Hvis nu der er nogen der melder fra i sidste øjeblik kontakter jeg dig. Håber ikke du synes jeg er en rappenskralde

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

michella80 skriver:

Ja det er ret sejt!!!! Jeg kom til at spørge hende om de kom alle tre!!!  Hun syntes ikke hun ville sende ungerne af sted alene!

FNIS ja jeg er vist en høne mor ikke at sende dem afsted aleneEmma-sophie klager over ondt i maven idag men er i børnehave så tror BESTEMT ikke det bliver til mere

Anmeld

7. januar 2011

Karo

Orv kan se jeg både har skrevet mig på til boller og kage.

Jeg nøjes bare med kage hvis det er iorden ?

Anmeld

7. januar 2011

msax

michella80 skriver:

Uha.... Jeg tror jeg siger at jeg må springe over denne gang.... Vi bliver 14 nu. Godt nok skulle vi have været 20, men jeg er egentlig lidt lettet over at vi ikke bliver helt så mange selvom jeg var ked af at jeg alligevel ikke skulle se Helene og Pernille + børn.... Men jeg synes godt nok det er mange i vores lille hjem..... Hvis nu der er nogen der melder fra i sidste øjeblik kontakter jeg dig. Håber ikke du synes jeg er en rappenskralde

øv bøv...

må indrømme at jeg da er lidt ked (specielt når du nævner at i skulle have været flere)... men håber i får en super lørdag.

Og nej du er ikke en rappenskralde, du har bare set hvor grænsen går og det må jeg/vi accepterer og respekterer.

SMIL fra mette

Anmeld

7. januar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Liva ligger med 38.7 lige nu og er rigtig rigtig skidt!!!

Så nu vil jeg lige se imorgen hvordan hun har det... så måske der kommer afbud herfra...

Anmeld

7. januar 2011

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Må hellere lige skrive at jeg er hjemme med prutmave i dag og er rigtig træt.

Jeg HÅÅÅÅBER så meget det er en af de der en dags ting og at jeg er klar til på lørdag. Ellers tjek siden senest fredag klokken 7 om morgenen, så lover jeg at skrive herinde hvis den er helt gal. Jeg ved jo at folk skal komme lidt langvejs fra. Men jeg ER frisk til lørdag! Jeg VIL og SKAL være frisk!!!

håber du bliver frisk til på lørdag når i skal holde træf. Her fra sender jeg dig possetive tanker og en god bedring

Anmeld

7. januar 2011

Barbamama

Karo skriver:

Orv kan se jeg både har skrevet mig på til boller og kage.

Jeg nøjes bare med kage hvis det er iorden ?

Shit mand!!!! Så håber jeg sgu godt nok der er nok boller!!!

Anmeld

7. januar 2011

Barbamama

msax skriver:

øv bøv...

må indrømme at jeg da er lidt ked (specielt når du nævner at i skulle have været flere)... men håber i får en super lørdag.

Og nej du er ikke en rappenskralde, du har bare set hvor grænsen går og det må jeg/vi accepterer og respekterer.

SMIL fra mette

Ja der tilmeldte sig lynhurtigt mange sidst og jeg var slet ikke forberedt på så mange og så kunne jeg ikke sidde og sige: Du kan komme og du må ikke, så jeg sagde ja til hele bundtet og har flere gange tænkt: Hvordan dælen skal vi være her allesammen, så da nogle meldte fra begyndte jeg at slappe lidt mere af. Der skal jo også lige være plads til alle.... Så..... Men det er okay du synes jeg er lidt dum....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.