På lørdag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis og så fremt jeg tager Nikoline med, kan du så ikke fortælle mig om du putter æg i boller/pølsehorn?

Nååårh ja!!! Ved du hvad, der kommer ikke æg i nogen af delene. Jeg ville have penslet med æg, men jeg pensler med mælk i stedet så. Det var dælme godt du sagde det!!! Det havde jeg fuldstændig glemt!!! Ingen æg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

det håber jeg også, det er altså slet ikke lykken at være syg!

Nej det er det virkelig ikke!

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Nååårh ja!!! Ved du hvad, der kommer ikke æg i nogen af delene. Jeg ville have penslet med æg, men jeg pensler med mælk i stedet så. Det var dælme godt du sagde det!!! Det havde jeg fuldstændig glemt!!! Ingen æg!

DU ER EN SKAT!!!

hvis det er, kan jeg så få dig til at se efter om der er E322 i pølserne (det er sjældent det er der) hvis der står det er fra soya eller at det er vegetabilst er det fino! :0) bare jeg li ved det...

ellers kan du bare gemme pakken og så kigger jeg selv:0)

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

DU ER EN SKAT!!!

hvis det er, kan jeg så få dig til at se efter om der er E322 i pølserne (det er sjældent det er der) hvis der står det er fra soya eller at det er vegetabilst er det fino! :0) bare jeg li ved det...

ellers kan du bare gemme pakken og så kigger jeg selv:0)

Okay. Det skriver jeg da bare lige på indkøbs-sedlen at jeg skal kigge efter. Vi gider ikke have at din lille mus bliver syg!

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Okay. Det skriver jeg da bare lige på indkøbs-sedlen at jeg skal kigge efter. Vi gider ikke have at din lille mus bliver syg!

hvor er du sød! man føler bare at man er mega besværlig jo... det er blevet helt naturligt for os at nær læse hvad som helst, men vi forventer altså ikke at andre står på hænder og fødder (jo, familien)

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Okay

Vi bliver 6 voksne og 8 børn.

Altså hvis hun har lyst til at bage en kage.... Jeg bager boller og pølsehorn og Katja bager boller og en kage.

Jeg tænker jeg køber lidt rugbrød til ungerne og lidt pålæg og noget til bollerne. Har du lyst til at tage noget frugt med??? Jeg køber noget juice også. Hvor meget juice tror du jeg skal købe??

Jeg skal prøve at høre hende med kagen, men hun er vist ikke den store kok

Jeg tager frugt med!

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er du sød! man føler bare at man er mega besværlig jo... det er blevet helt naturligt for os at nær læse hvad som helst, men vi forventer altså ikke at andre står på hænder og fødder (jo, familien)

Det er da SÅ LIDT!!! Det er da ikke noget besværligt i at bage noget brød uden æg. Det sjove er at jeg er i gang med at koge æg til mad lige nu... He he....

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Det er da SÅ LIDT!!! Det er da ikke noget besværligt i at bage noget brød uden æg. Det sjove er at jeg er i gang med at koge æg til mad lige nu... He he....

hi hi... vi får bare stort set aldrig æg... en enkelt gang i mellem til morgen mad:0)

og jeg elsker bare æggekage, røræg osv...

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg skal prøve at høre hende med kagen, men hun er vist ikke den store kok

Jeg tager frugt med!

Super!!!

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

hi hi... vi får bare stort set aldrig æg... en enkelt gang i mellem til morgen mad:0)

og jeg elsker bare æggekage, røræg osv...

Ja det gør jeg også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.