På lørdag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
46 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Barbamama

Må hellere lige skrive at jeg er hjemme med prutmave i dag og er rigtig træt.

Jeg HÅÅÅÅBER så meget det er en af de der en dags ting og at jeg er klar til på lørdag. Ellers tjek siden senest fredag klokken 7 om morgenen, så lover jeg at skrive herinde hvis den er helt gal. Jeg ved jo at folk skal komme lidt langvejs fra. Men jeg ER frisk til lørdag! Jeg VIL og SKAL være frisk!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Karo

KÆMPE STOR GOD BERDING HERFRA

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

Du skal du skal du skal!!!

Christina og Thea vil gerne med og hun spørger hvad hun skal medbringe.

Hvor mange bliver vi?

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Må hellere lige skrive at jeg er hjemme med prutmave i dag og er rigtig træt.

Jeg HÅÅÅÅBER så meget det er en af de der en dags ting og at jeg er klar til på lørdag. Ellers tjek siden senest fredag klokken 7 om morgenen, så lover jeg at skrive herinde hvis den er helt gal. Jeg ved jo at folk skal komme lidt langvejs fra. Men jeg ER frisk til lørdag! Jeg VIL og SKAL være frisk!!!

oh nooooooooooooo!!!

skal jeg komme forbi med nogle mælkesyre-bakterie piller til maven???

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Hello igen. Jeg har det bedre, men jeg synes jeg er mega træt. Hvis der ikke sker en drastisk forværring så raskmelder jeg mig til i morgen. Jeg sov altså fra kl 19 i går til klokken 5.30 til morges og da Carla kom ud og sove klokken 8.00 til morges sov jeg igen to timer!!! Er helt bustet. Nu vil jeg få mig lidt mad og håbe på det bedste.

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Hello igen. Jeg har det bedre, men jeg synes jeg er mega træt. Hvis der ikke sker en drastisk forværring så raskmelder jeg mig til i morgen. Jeg sov altså fra kl 19 i går til klokken 5.30 til morges og da Carla kom ud og sove klokken 8.00 til morges sov jeg igen to timer!!! Er helt bustet. Nu vil jeg få mig lidt mad og håbe på det bedste.

een af de studerende på SDU har lige haft samme tur, og hendes forældre også... bræk og prut een dag og så ellers sove sove sove.... hmmm

din stakkel!

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Du skal du skal du skal!!!

Christina og Thea vil gerne med og hun spørger hvad hun skal medbringe.

Hvor mange bliver vi?

Okay

Vi bliver 6 voksne og 8 børn.

Altså hvis hun har lyst til at bage en kage.... Jeg bager boller og pølsehorn og Katja bager boller og en kage.

Jeg tænker jeg køber lidt rugbrød til ungerne og lidt pålæg og noget til bollerne. Har du lyst til at tage noget frugt med??? Jeg køber noget juice også. Hvor meget juice tror du jeg skal købe??

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

een af de studerende på SDU har lige haft samme tur, og hendes forældre også... bræk og prut een dag og så ellers sove sove sove.... hmmm

din stakkel!

Der er bare så mange syge... Jeg håber det er en LILLE omgang. Men åhhh jeg er træt....

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Okay

Vi bliver 6 voksne og 8 børn.

Altså hvis hun har lyst til at bage en kage.... Jeg bager boller og pølsehorn og Katja bager boller og en kage.

Jeg tænker jeg køber lidt rugbrød til ungerne og lidt pålæg og noget til bollerne. Har du lyst til at tage noget frugt med??? Jeg køber noget juice også. Hvor meget juice tror du jeg skal købe??

hvis og så fremt jeg tager Nikoline med, kan du så ikke fortælle mig om du putter æg i boller/pølsehorn?

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Der er bare så mange syge... Jeg håber det er en LILLE omgang. Men åhhh jeg er træt....

det håber jeg også, det er altså slet ikke lykken at være syg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.