Vuggestue på Frederiksberg eller tæt på - kan I anbefale en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

lisbethita

Sakris skriver:

Min moster arbejder i børnehaven :-D Så det er mest den jeg kender til.

Ej, så kan det være vi kan ses en dag. Vi flytter til København til sommer

Det kunne være vildt fedt ;-) Min kæreste var til en samtale i Odense i går, hvor han fik et fedt job tilbudt og er i dag i Kbh til samtale. Jeg er fuldstændigt forvirret, fordi lige nu kan det ende med lidt af hvert???

Pheeeeeeew....!!!! holder tungen lige i munden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Jeg bor jo på Frederiksberg og min datter er også skrevet op til vuggestue...jeg har dog søgt integrerede for at hun kan blive i samme hus når hun skal i børnehave.

Hvis du søger en ren vuggestue er der Smørblomsten, der ligger ved Sønder Fasanvej og Roskildevej, mener jeg. Jeg kender lederen og hun er rigtig sød

Jeg har selv søgt Søndermarken og Planeten

Hej ;-) Jeg synes lige jeg ville give dig en opdatering. Min kæreste har fået to jobtilbud - et i KBH på Frederiksberg og dælme om han ikke også i går fik et tilbud i Odense. HMMMM!!!! Gode råd var dyre... men han har i dag (i samråd med mig) taget den beslutning, at vi skal til Odense. Tæt på alle bedsteforældre, jeg kan beholde mit job, god løn, de vil finde bolig til os og meget mere... så ...han (vi) ender med at vælge Odense, så nu er det så der, jeg skal finde en vuggestue i stedet. 

Men tusind tak for din hjælp mht. vuggestue på Frederiksberg!

KRAM

Anmeld

11. januar 2011

lisbethita

Sakris skriver:

Jeg kender kun Louis P (Louis Petersens børnegård)

Har selv haft et vikariat i i børnehaven, og synes de havde super mange gode aktiviteter. Kender ikke så meget til vuggestuen, men mon ikke de også holder standarden som børnehave, skovbørnehave og fritidshjem gør :-)

Flytter du til Frederiksberg?

Det bliver ikke frederiksberg alligevel. Det bliver Odense... Min kæreste fik lige tilbudt et super job i Odense og et ok i Kbh, så nu har vi taget beslutningen! Ville bare lige fortælle det ;-)

KRAM

Anmeld

11. januar 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

du skulle gerne få vores svar på søndag, smukke

Beklager, sveske....men valget faldt på Odense!! MEN VI SKAL DA SES ALLIGEVEL!!!!!!! Ikke også??? Vi skal jo diskutere vores "forretning", he he!

Ville bare lige fortælle det. KRAM!

Anmeld

11. januar 2011

Caroline86

lisbethita skriver:

Beklager, sveske....men valget faldt på Odense!! MEN VI SKAL DA SES ALLIGEVEL!!!!!!! Ikke også??? Vi skal jo diskutere vores "forretning", he he!

Ville bare lige fortælle det. KRAM!

VRÆÆÆÆÆÆÆL!!!!

Det er også bare fordi Daniel aldrig fik talt med sin søster i søndags!!!ØV BUUUUH...

Men jo... vi skal da ses alligeveller vi har jo nemlig stooore planer

Anmeld

11. januar 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

VRÆÆÆÆÆÆÆL!!!!

Det er også bare fordi Daniel aldrig fik talt med sin søster i søndags!!!ØV BUUUUH...

Men jo... vi skal da ses alligeveller vi har jo nemlig stooore planer

Ja....lidt vræl faktisk! MEN på den anden side får vi ro på i vores liv FINALLY!!!!!! For jeg kan beholde mit arbejde. Det er skisme længe siden jeg har haft det så roligt i maven. Det føles godt!!! 

Vi må snakkes ved, sveske ;-) KRAM

Anmeld

11. januar 2011

dorthemus

lisbethita skriver:

Hej ;-) Jeg synes lige jeg ville give dig en opdatering. Min kæreste har fået to jobtilbud - et i KBH på Frederiksberg og dælme om han ikke også i går fik et tilbud i Odense. HMMMM!!!! Gode råd var dyre... men han har i dag (i samråd med mig) taget den beslutning, at vi skal til Odense. Tæt på alle bedsteforældre, jeg kan beholde mit job, god løn, de vil finde bolig til os og meget mere... så ...han (vi) ender med at vælge Odense, så nu er det så der, jeg skal finde en vuggestue i stedet. 

Men tusind tak for din hjælp mht. vuggestue på Frederiksberg!

KRAM

Hvor spændende! Tillykke med det

Anmeld

11. januar 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Hvor spændende! Tillykke med det

Tak søde!!!!!!

Anmeld

11. januar 2011

Sakris

lisbethita skriver:

Det kunne være vildt fedt ;-) Min kæreste var til en samtale i Odense i går, hvor han fik et fedt job tilbudt og er i dag i Kbh til samtale. Jeg er fuldstændigt forvirret, fordi lige nu kan det ende med lidt af hvert???

Pheeeeeeew....!!!! holder tungen lige i munden..

Øv bøv at det bliver Odense (for os andre ;-)

Men tillykke til manden med jobbet! Det er godt nok fedt, når det rigtige job melder sig!

Anmeld

12. januar 2011

lisbethita

Sakris skriver:

Øv bøv at det bliver Odense (for os andre ;-)

Men tillykke til manden med jobbet! Det er godt nok fedt, når det rigtige job melder sig!

Tak hvor er du sød! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.