Vuggestue på Frederiksberg eller tæt på - kan I anbefale en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Ja man har desværre skåret i åbningstiderne mange steder

Hvor skal I bo da? For det er jo to forskellige kommuner eller jeres bolig er måske afhængig af hvor I kan få plads?

Jeg  alt hvad jeg kan...du må gerne gøre det samme

Knus

TAK SØDE!!! Vi vælger bolig efter hvad vi kan få af vuggestue. Det er vigtigst - bolig skal vi nok finde. Vi har masser af kontakter derover!

Du hører nærmere, når jeg ved mere ;-) Skal nok liiiige fortælle, hvad det ender med ;-)

Kryds fortsat fingre for os! KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

lisbethita

Caroline86 skriver:

du skulle gerne få vores svar på søndag, smukke

Glæder jeg mig til

Anmeld

10. januar 2011

lisbethita

Chalala85 skriver:

Jeg har hørt rigtig godt om de 2 der ligger ved peter bangsvej tæt ved hamlet.. den ene mener jeg er diagonistiftelsens

Godt at høre!! Kom endeligt med flere, hvis du har nogen! kram

Anmeld

10. januar 2011

lisbethita

Albertesmor skriver:

Jeg ved at der er en helt NY inst på Tesdorphsvej med en fantastisk leder som også er forfatter til en masse bøger.

Sejt! Tusind tak!!! Havde ikke set dit indlæg ;-) 

Anmeld

10. januar 2011

lisbethita

Sakris skriver:

Jeg kender kun Louis P (Louis Petersens børnegård)

Har selv haft et vikariat i i børnehaven, og synes de havde super mange gode aktiviteter. Kender ikke så meget til vuggestuen, men mon ikke de også holder standarden som børnehave, skovbørnehave og fritidshjem gør :-)

Flytter du til Frederiksberg?

Hej ven! Det tyder kraftigt i den retning, ja!! Men sig endeligt til, hvis du ved mere. 

Håber det går godt ;-)

KRAM

Anmeld

10. januar 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Jeg bor jo på Frederiksberg og min datter er også skrevet op til vuggestue...jeg har dog søgt integrerede for at hun kan blive i samme hus når hun skal i børnehave.

Hvis du søger en ren vuggestue er der Smørblomsten, der ligger ved Sønder Fasanvej og Roskildevej, mener jeg. Jeg kender lederen og hun er rigtig sød

Jeg har selv søgt Søndermarken og Planeten

Ih...det er altså svært at få åbningstiderne til at passe med de gode anbefalinger, støn... men vi må prøve os frem ;-) Sig til, hvis du ved mere ;-)

KRAM

Anmeld

10. januar 2011

Sakris

lisbethita skriver:

Hej ven! Det tyder kraftigt i den retning, ja!! Men sig endeligt til, hvis du ved mere. 

Håber det går godt ;-)

KRAM

Min moster arbejder i børnehaven :-D Så det er mest den jeg kender til.

Ej, så kan det være vi kan ses en dag. Vi flytter til København til sommer

Anmeld

10. januar 2011

Chalala85

lisbethita skriver:

Godt at høre!! Kom endeligt med flere, hvis du har nogen! kram

Har desværre ikke flere på frederiksberg.. men de 2 har jeg så tilgengæld også kun hørt godt om

Anmeld

10. januar 2011

eElak

Jeg har hørt godt om vuggestuen på katanje alle, som ligger i vanløse.... 

Ved godt det ikke lige er fr.berg, men det er lige på den anden side af skinnerne på ringbanen (enden af finsensvej). 

Du skal være forberedt på at det er også svært at få tilfytterpladser i KBH.. Der var ingen ledige, da min søn skulle skrives op til sådan en... for 1,5 siden. 

Dog har jeg hørt at dagplejen er langt nemmere at få... 

Anmeld

11. januar 2011

lisbethita

KaLee skriver:

Jeg har hørt godt om vuggestuen på katanje alle, som ligger i vanløse.... 

Ved godt det ikke lige er fr.berg, men det er lige på den anden side af skinnerne på ringbanen (enden af finsensvej). 

Du skal være forberedt på at det er også svært at få tilfytterpladser i KBH.. Der var ingen ledige, da min søn skulle skrives op til sådan en... for 1,5 siden. 

Dog har jeg hørt at dagplejen er langt nemmere at få... 

Ok tak for dit svar ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.