dorthemus skriver:
Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men der er ikke mange på Frederiksberg der har åbent til kl. 17
Jeg har selv store problemer med at få regnstykket til at gå op fordi jeg både skal hente og bringe hver dag og det kan jeg faktisk ikke med de mødetider jeg har som pædagog i en vuggestue i København. Jeg er dog gået ned på 30 timer og skal til samtale om hvordan og hvorledes snart.
Jeg tror at Søndermarken er god og Planeten..de steder jeg har skrevet Runa op. Sjovt hvis de kommer til at gå samme sted 
Hejsa ;-)
Det synes jeg nok, at jeg kunne se (åbningstider). Derfor overvejer vi kraftigt at vælge Østerbro/vesterbro i stedet netop pga. åbningstider. Det skal jo kunne hænge sammen. I svendborg lukker de 16.15 eller 16.30. Det er jo umuligt at have et job i Kolding og bo i Svendborg med de tider, så...nu må vi se, om vi ender over i staden.
Men tusind tak for dine anbefalinger. Ja...he he...det kunne faktisk være lidt sjovt, vi de endte samme sted
! Tror dog det er sindsygt svært for mig at få en plads på Frederiksberg. De gad ikke engang snakke med mig. Jeg har fået tilbudt en ny plads på Østerbro/Nørrebro i en vuggestue, som er under opbygning. Kan få start allerede feb/marts. Meget attraktivt for os... men skal lige have mandens kontrakt på plads først. Tålmodighed er desværre ikke mig. Jeg HADER at vi ikke kan få hendes plads på plads nogen steder. Vildt frustrerende
!
Kryds fingre for os - vi har brug for det! KRAM
Anmeld