Vuggestue på Frederiksberg eller tæt på - kan I anbefale en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

dorthemus

Chalala85 skriver:

ahh okay.. havde bare hørt godt om den :-)

Jeg var også interesseret i den, men de modtager kun børn over et år og Runa er kun 10 måneder når hun skal starte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

slettet_7530

Jeg ved at der er en helt NY inst på Tesdorphsvej med en fantastisk leder som også er forfatter til en masse bøger.

Anmeld

7. januar 2011

Chalala85

dorthemus skriver:

Jeg var også interesseret i den, men de modtager kun børn over et år og Runa er kun 10 måneder når hun skal starte

Ej hvor øv 

Anmeld

7. januar 2011

Sakris

Jeg kender kun Louis P (Louis Petersens børnegård)

Har selv haft et vikariat i i børnehaven, og synes de havde super mange gode aktiviteter. Kender ikke så meget til vuggestuen, men mon ikke de også holder standarden som børnehave, skovbørnehave og fritidshjem gør :-)

Flytter du til Frederiksberg?

Anmeld

7. januar 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Jeg bor jo på Frederiksberg og min datter er også skrevet op til vuggestue...jeg har dog søgt integrerede for at hun kan blive i samme hus når hun skal i børnehave.

Hvis du søger en ren vuggestue er der Smørblomsten, der ligger ved Sønder Fasanvej og Roskildevej, mener jeg. Jeg kender lederen og hun er rigtig sød

Jeg har selv søgt Søndermarken og Planeten

Ihhhhhh tak for svar! De skal helst have åbent til kl 17. Det skal helst være en integreret. Sådan har jeg det også... 

Skriv endeligt, hvis du har gode råd. Jeg vil skulle søge ind på tilflytterpladser. Tvivler på, at jeg kan få en plads hurtigt, suk, og så må jeg ty til en anden kommune (Kbh). 

KRAM 

Anmeld

8. januar 2011

dorthemus

lisbethita skriver:

Ihhhhhh tak for svar! De skal helst have åbent til kl 17. Det skal helst være en integreret. Sådan har jeg det også... 

Skriv endeligt, hvis du har gode råd. Jeg vil skulle søge ind på tilflytterpladser. Tvivler på, at jeg kan få en plads hurtigt, suk, og så må jeg ty til en anden kommune (Kbh). 

KRAM 

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men der er ikke mange på Frederiksberg der har åbent til kl. 17  Jeg har selv store problemer med at få regnstykket til at gå op fordi jeg både skal hente og bringe hver dag og det kan jeg faktisk ikke med de mødetider jeg har som pædagog i en vuggestue i København. Jeg er dog gået ned på 30 timer og skal til samtale om hvordan og hvorledes snart.

Jeg tror at Søndermarken er god og Planeten..de steder jeg har skrevet Runa op. Sjovt hvis de kommer til at gå samme sted

Anmeld

8. januar 2011

lilleløven

lisbethita skriver:

Hej københavnske tøser,

Er der nogen af jer, som kan anbefale en vuggestue på Frederiksberg??

Det er skisme svært, når man ikke kommer fra KBH selv. Hvis I bor tæt på, så er I også velkomne til at anbefale en vuggestue. 

Jeg ved ikke, hvor store chancen er for, at nogen af jer, som ser denne tråd rent faktisk kender vuggestuer i det område, men nu prøver jeg...

TAK ;-)

Mange hilsner Lisbeth

Hej Lisbeth.

Jeg kan varmt anbefale Falkonergården på frederiksberg, det er en integreret institution, de har kæmpe udeareal og er tit på ture

De har åbent fra 7-16.30 mandag og fredag, og 7-17 tirsdag til torsdag... Du kan se deres hjemmeside på www.bh-falkonergaarden.dk

Mvh Maria

Anmeld

8. januar 2011

lisbethita

lilleløven skriver:

Hej Lisbeth.

Jeg kan varmt anbefale Falkonergården på frederiksberg, det er en integreret institution, de har kæmpe udeareal og er tit på ture

De har åbent fra 7-16.30 mandag og fredag, og 7-17 tirsdag til torsdag... Du kan se deres hjemmeside på www.bh-falkonergaarden.dk

Mvh Maria

Tak for din anbefaling ;-) Den er taget til efterretning ;-)

Anmeld

8. januar 2011

lisbethita

dorthemus skriver:

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men der er ikke mange på Frederiksberg der har åbent til kl. 17  Jeg har selv store problemer med at få regnstykket til at gå op fordi jeg både skal hente og bringe hver dag og det kan jeg faktisk ikke med de mødetider jeg har som pædagog i en vuggestue i København. Jeg er dog gået ned på 30 timer og skal til samtale om hvordan og hvorledes snart.

Jeg tror at Søndermarken er god og Planeten..de steder jeg har skrevet Runa op. Sjovt hvis de kommer til at gå samme sted

Hejsa ;-) 

Det synes jeg nok, at jeg kunne se (åbningstider). Derfor overvejer vi kraftigt at vælge Østerbro/vesterbro i stedet netop pga. åbningstider. Det skal jo kunne hænge sammen. I svendborg lukker de 16.15 eller 16.30. Det er jo umuligt at have et job i Kolding og bo i Svendborg med de tider, så...nu må vi se, om vi ender over i staden. 

Men tusind tak for dine anbefalinger. Ja...he he...det kunne faktisk være lidt sjovt, vi de endte samme sted ! Tror dog det er sindsygt svært for mig at få en plads på Frederiksberg. De gad ikke engang snakke med mig. Jeg har fået tilbudt en ny plads på Østerbro/Nørrebro i en vuggestue, som er under opbygning. Kan få start allerede feb/marts. Meget attraktivt for os... men skal lige have mandens kontrakt på plads først. Tålmodighed er desværre ikke mig. Jeg HADER at vi ikke kan få hendes plads på plads nogen steder. Vildt frustrerende 

Kryds fingre for os - vi har brug for det! KRAM

Anmeld

8. januar 2011

dorthemus

lisbethita skriver:

Hejsa ;-) 

Det synes jeg nok, at jeg kunne se (åbningstider). Derfor overvejer vi kraftigt at vælge Østerbro/vesterbro i stedet netop pga. åbningstider. Det skal jo kunne hænge sammen. I svendborg lukker de 16.15 eller 16.30. Det er jo umuligt at have et job i Kolding og bo i Svendborg med de tider, så...nu må vi se, om vi ender over i staden. 

Men tusind tak for dine anbefalinger. Ja...he he...det kunne faktisk være lidt sjovt, vi de endte samme sted ! Tror dog det er sindsygt svært for mig at få en plads på Frederiksberg. De gad ikke engang snakke med mig. Jeg har fået tilbudt en ny plads på Østerbro/Nørrebro i en vuggestue, som er under opbygning. Kan få start allerede feb/marts. Meget attraktivt for os... men skal lige have mandens kontrakt på plads først. Tålmodighed er desværre ikke mig. Jeg HADER at vi ikke kan få hendes plads på plads nogen steder. Vildt frustrerende 

Kryds fingre for os - vi har brug for det! KRAM

Ja man har desværre skåret i åbningstiderne mange steder

Hvor skal I bo da? For det er jo to forskellige kommuner eller jeres bolig er måske afhængig af hvor I kan få plads?

Jeg  alt hvad jeg kan...du må gerne gøre det samme

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.