Lige en heads up!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

tine1985

Secrets skriver:

Hahaha, nej hvor er det synd! Krummer helt tæer ved tanken, men pyt, det er da ligemeget Men godt alt ser ud som det skal!

Hehe, gør jeg også selv hver gang jeg kommer i tanker om det. Men heldigvis overskyggede det fuldstændig min bare røv, da vi hørte det lille hjerte inde i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

MetteMe

tine1985 skriver:

Ah, det var da tæt på Men ja, gør endelig det!! Og RIGTIG god dag til dig også

MEGET tæt på 

Læser til eksamen så dagen skal bare gå så jeg kan komme til skanning kl.17, det er højdepunktet

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

MetteMe skriver:

MEGET tæt på 

Læser til eksamen så dagen skal bare gå så jeg kan komme til skanning kl.17, det er højdepunktet

Puh, det blir en lang dag!!! Vi skal jo også til nf i morgen, og har været utålmodig den sidste uge!! Men jeg krydser fingre kl. 17, for en termin den 30. juli eller senere! ( og her ved jeg at jeg husker rigtigt, for det er på min kærestes fødselsdag )

Anmeld

6. januar 2011

MetteMe

tine1985 skriver:

Puh, det blir en lang dag!!! Vi skal jo også til nf i morgen, og har været utålmodig den sidste uge!! Men jeg krydser fingre kl. 17, for en termin den 30. juli eller senere! ( og her ved jeg at jeg husker rigtigt, for det er på min kærestes fødselsdag )

Det er nemlig korrekt Tine Og så skal jeg nok holde fingrene krydset for dig imorgen, selvom det uden tvivl nok skal gå godt

-vi skrives ved

Anmeld

6. januar 2011

malenecl

Hahahaahahah! Hvor genialt . Kunne selv have fundet på det .Man kan jo aldrig vide

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

malenecl skriver:

Hahahaahahah! Hvor genialt . Kunne selv have fundet på det .Man kan jo aldrig vide

Det var det jeg tænkte Håber at mit indlæg får reddet en enkelt eller to kommende mødre, fra en meget pinlig situation

Anmeld

6. januar 2011

malenecl

tine1985 skriver:

Det var det jeg tænkte Håber at mit indlæg får reddet en enkelt eller to kommende mødre, fra en meget pinlig situation

Ja, lad os da håbe det!!

Anmeld

6. januar 2011

Mathilde

Hehehehe jeg kan lige se det for mig super flovt, men fedt du bare reagerede ved at grine

Anmeld

6. januar 2011

Karina84

tine1985 skriver:

Hej tøser!!! Min kæreste og jeg har i dag været til 1. jordmoderbesøg, hvilket i øvrigt var en fantastisk oplevelse. Nå med anyways. Efter at have udfyldt journalen, siger vores jordmoder, at hun lige vil mærke efter på min livmoder om den er vokset som den skal, og derefter tjekke om hun kan finde hjertelyd ( hvilket var en kæmpe overraskelse, da jeg kun er i 14. uge, og derfor ikke troede hun ville forsøge at finde hjertelyd). Nå men jeg og jordmoder rejser os op, og hun beder mig ligge mig op på briksen. Jeg smider støvlerne, og tager derefter bukser og trusserne ned om anklerne i et snuptag. Pludselig stammer jordmord febrillet at jeg altså ikke behøver at trække bukserne så langt ned, da hun blot skal mærke på min mave. Jeg kigger op på min hende og min kæreste, som begge ser lidt befippet ud, og derefter flækker af grin, og får så hurtigt revet mine røde candyfloss trusser op om måsen, efterfulgt af mine bukser!! SÅ PINLIIGT!!!!!!!!!! Så piger, når jordmoderen siger, at hun skal mærke på livmoderen, er det altså IKKE indvendigt!!!!! Men heldigvis kom jeg hurtigt op at ligge ( MED bukser på ), og jeg var vokset fint + at vi fik lov at høre den helt fantastiske lyd af vores lille baby som lå og møvede rundt med et galoperende hjerte!! Og hold da op, hvor er det bare den fedeste oplevelse nogensinde!!!! Så alt i alt en uforglemmelig oplevelse, i mere end en forstand

HAHA - jeg var faktisk tæt på at gøre det samme, bare til min 2.lægeundersøgelse. Jeg blev også bedt om at ligge mig op på briksen og gik så ned mod den ende med de fine ben ting man svinger stænger op i når man skal tjekkes for neden, og var på ved til at trække med i strømpebukserne...
Nej nej grinte hun, det er slet ikke nødvendigt i dag (og sagt i en tone som at hun godt ved at det ikke lige at det fedeste at blive tjekket indvendigt)....

Temmelig pinligt ja!  Men tja det er jo første gang og man aner jo minus om op og ned, så man kan jo ikke andet end grine af sine dumme spørgsmål og uvidenhed

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

Karina84 skriver:

HAHA - jeg var faktisk tæt på at gøre det samme, bare til min 2.lægeundersøgelse. Jeg blev også bedt om at ligge mig op på briksen og gik så ned mod den ende med de fine ben ting man svinger stænger op i når man skal tjekkes for neden, og var på ved til at trække med i strømpebukserne...
Nej nej grinte hun, det er slet ikke nødvendigt i dag (og sagt i en tone som at hun godt ved at det ikke lige at det fedeste at blive tjekket indvendigt)....

Temmelig pinligt ja!  Men tja det er jo første gang og man aner jo minus om op og ned, så man kan jo ikke andet end grine af sine dumme spørgsmål og uvidenhed

Hehe!! Godt at høre at jeg ik er den eneste!!! Fra nu af smider jeg kun bukserne når jeg får besked på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.