tine1985 skriver:
Hej tøser!!! Min kæreste og jeg har i dag været til 1. jordmoderbesøg, hvilket i øvrigt var en fantastisk oplevelse. Nå med anyways. Efter at have udfyldt journalen, siger vores jordmoder, at hun lige vil mærke efter på min livmoder om den er vokset som den skal, og derefter tjekke om hun kan finde hjertelyd ( hvilket var en kæmpe overraskelse, da jeg kun er i 14. uge, og derfor ikke troede hun ville forsøge at finde hjertelyd). Nå men jeg og jordmoder rejser os op, og hun beder mig ligge mig op på briksen. Jeg smider støvlerne, og tager derefter bukser og trusserne ned om anklerne i et snuptag. Pludselig stammer jordmord febrillet at jeg altså ikke behøver at trække bukserne så langt ned, da hun blot skal mærke på min mave. Jeg kigger op på min hende og min kæreste, som begge ser lidt befippet ud, og derefter flækker af grin, og får så hurtigt revet mine røde candyfloss trusser op om måsen, efterfulgt af mine bukser!! SÅ PINLIIGT!!!!!!!!!! Så piger, når jordmoderen siger, at hun skal mærke på livmoderen, er det altså IKKE indvendigt!!!!! Men heldigvis kom jeg hurtigt op at ligge ( MED bukser på ), og jeg var vokset fint + at vi fik lov at høre den helt fantastiske lyd af vores lille baby som lå og møvede rundt med et galoperende hjerte!! Og hold da op, hvor er det bare den fedeste oplevelse nogensinde!!!!
Så alt i alt en uforglemmelig oplevelse, i mere end en forstand 
Hahaha, nej hvor er det synd! Krummer helt tæer ved tanken, men pyt, det er da ligemeget
Men godt alt ser ud som det skal!
Anmeld