Lige en heads up!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

tine1985

Hej tøser!!! Min kæreste og jeg har i dag været til 1. jordmoderbesøg, hvilket i øvrigt var en fantastisk oplevelse. Nå med anyways. Efter at have udfyldt journalen, siger vores jordmoder, at hun lige vil mærke efter på min livmoder om den er vokset som den skal, og derefter tjekke om hun kan finde hjertelyd ( hvilket var en kæmpe overraskelse, da jeg kun er i 14. uge, og derfor ikke troede hun ville forsøge at finde hjertelyd). Nå men jeg og jordmoder rejser os op, og hun beder mig ligge mig op på briksen. Jeg smider støvlerne, og tager derefter bukser og trusserne ned om anklerne i et snuptag. Pludselig stammer jordmord febrillet at jeg altså ikke behøver at trække bukserne så langt ned, da hun blot skal mærke på min mave. Jeg kigger op på min hende og min kæreste, som begge ser lidt befippet ud, og derefter flækker af grin, og får så hurtigt revet mine røde candyfloss trusser op om måsen, efterfulgt af mine bukser!! SÅ PINLIIGT!!!!!!!!!! Så piger, når jordmoderen siger, at hun skal mærke på livmoderen, er det altså IKKE indvendigt!!!!! Men heldigvis kom jeg hurtigt op at ligge ( MED bukser på ), og jeg var vokset fint + at vi fik lov at høre den helt fantastiske lyd af vores lille baby som lå og møvede rundt med et galoperende hjerte!! Og hold da op, hvor er det bare den fedeste oplevelse nogensinde!!!! Så alt i alt en uforglemmelig oplevelse, i mere end en forstand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

TineA

Hahaha, hvor sjovt! Jeg må indrømme, at jeg var blevet SÅ flov! Men hvor dejligt at alt gik godt!!

Anmeld

5. januar 2011

tine1985

W010910 skriver:

Hahaha, hvor sjovt! Jeg må indrømme, at jeg var blevet SÅ flov! Men hvor dejligt at alt gik godt!!

Var også sindsygt flov!!! Og er det stadig!!! Men kan heldigvis sagtens se det sjove i det Jeg fik da i hvertfald gjort et indtryg Og min kæreste nyder bare at han har haft noget at grine af hele dagen

Anmeld

5. januar 2011

TineA

tine1985 skriver:

Var også sindsygt flov!!! Og er det stadig!!! Men kan heldigvis sagtens se det sjove i det Jeg fik da i hvertfald gjort et indtryg Og min kæreste nyder bare at han har haft noget at grine af hele dagen

Haha, ja indtryk dét må du da have gjort!! Men MON ikke fru jordemoder har prøvet det utallige gange før Men ja, din kæreste kan jo så gå og smågrine lidt af det.. Ej, det er altså sjovt! Jeg griner stadig ..

Anmeld

5. januar 2011

Amso

Viiildt flovt..!! Men for satan jeg fik mig lig et billigt grin..  Sådan kan det gå jo..

Men dejligt at alt var som det skulle, og at hun kunne finde hjertelyden. Det er så dejligt at høre..

herfra mig af, så du kan komme dig over den pinlige situation

Anmeld

5. januar 2011

Rockertand

tine1985 skriver:

Ha-ha, jeg havde nu regnet ud, at det kun var "lidt" ned.....fnis, kan lige se det for mig.

Endnu et heads up: Hvis du skal have lavet hindeløsning til sidst i graviditeten, så ER det med bukser og trusser helt nede....bare lige for at skære det ud i pap for dig

Anmeld

5. januar 2011

tine1985

Rockertand skriver:

Ha-ha, jeg havde nu regnet ud, at det kun var "lidt" ned.....fnis, kan lige se det for mig.

Endnu et heads up: Hvis du skal have lavet hindeløsning til sidst i graviditeten, så ER det med bukser og trusser helt nede....bare lige for at skære det ud i pap for dig

He he!! Tak for tippet! Det ender med at jeg ligger i sengen på fødegangen med presseveer og siger, må jeg godt tage mine bukser af nu???

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

Amso skriver:

Viiildt flovt..!! Men for satan jeg fik mig lig et billigt grin..  Sådan kan det gå jo..

Men dejligt at alt var som det skulle, og at hun kunne finde hjertelyden. Det er så dejligt at høre..

herfra mig af, så du kan komme dig over den pinlige situation

Tusind tak Er glad for at jeg kan give jer et lille grin at sove på Fniser også for mig selv, hver gang jeg kommer i tanker om det

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

W010910 skriver:

Haha, ja indtryk dét må du da have gjort!! Men MON ikke fru jordemoder har prøvet det utallige gange før Men ja, din kæreste kan jo så gå og smågrine lidt af det.. Ej, det er altså sjovt! Jeg griner stadig ..

Det var også min tanke (mit håb) Men synes bare virkelig ikke det var det, jeg læste i hendes ansigtsudtryk!!! Men har i det mindste fået en masse mennesker til at smile i dag

Anmeld

6. januar 2011

Moar2011

HAHA

sad her og var morgen træt- men hold op jeg fald lige ned af stolen af grin :p

du kan heller ikk andet end at bare og grine over det, og trøste dig med at du er 1gangs gravid så er det jo ikke til at vide hvad der menes :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.