Når man nu tilfældigt møder en person herinde fra... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

A-Lilje

Rosa skriver:

Det var de der uldsokker!! Helt ærligt  - 80kr for ET par babysokker??!!  Så skal de da mindst smide en pizza oveni!

Præcist!  Kunne bare huske nu, at det var noget uld-halløj og at jeg også havde tænkt, at det var voldsomt dyrt for et par sokker... men men...

Håber du fik hvad du skulle bruge (som i FIK ) Jeg må derned igen i morgen for at finde en hue... (Blev jo så paf over at se dig i levende live, at jeg slet ikke kunne huske, hvad det var jeg skulle have. Så jeg gik igen... Nogen der sagde ammehjerne?? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Rosa

A-Lilje skriver:

Præcist!  Kunne bare huske nu, at det var noget uld-halløj og at jeg også havde tænkt, at det var voldsomt dyrt for et par sokker... men men...

Håber du fik hvad du skulle bruge (som i FIK ) Jeg må derned igen i morgen for at finde en hue... (Blev jo så paf over at se dig i levende live, at jeg slet ikke kunne huske, hvad det var jeg skulle have. Så jeg gik igen... Nogen der sagde ammehjerne?? )

Næste gang så siger du altså hej!  

Måske lurer jeg dernede i morgen - bare for at overraske dig og tvinge dig til at hilse - jeg kigger efter alle med "deer in the headlights" udtryk når de ser mig 

Godnat og god huejagt i morgen  

Anmeld

5. januar 2011

A-Lilje

Rosa skriver:

Næste gang så siger du altså hej!  

Måske lurer jeg dernede i morgen - bare for at overraske dig og tvinge dig til at hilse - jeg kigger efter alle med "deer in the headlights" udtryk når de ser mig 

Godnat og god huejagt i morgen  

Ha ha... Jamen så ses vi bare i morgen i Kære Børn Jeg gemmer mig bag uldsokkerne

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

A-Lilje skriver:

Ha ha... Jamen så ses vi bare i morgen i Kære Børn Jeg gemmer mig bag uldsokkerne

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

Aj hvor hyggeligt

Jeg har mødt Michella80 til fældigt, men det var hendes datter jeg genkendte... og det er egentlig lidt pinligt at det var datteren jeg kunne kende, for jeg har gået i klasse med Michella på pæd. sem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.