Når man nu tilfældigt møder en person herinde fra... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
34 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

A-Lilje

Nu er jeg jo ret ny herinde og måske nok heller ikke lige blandt de mest aktive. MEN jeg læser rigtig meget med herinde Derfor er der jo også et par stykker af jer, som jeg efterhånden næsten føler jeg kender, selvom i selvfølgelig ikke aner hvem jeg er...

I dag mødte jeg så en anden bruger (som er ret aktiv) herindefra midt i en butik og blev faktisk næsten helt paf. For her stod jeg overfor en person, som jeg faktisk ved relativt meget om, og hvis barn jeg kunne genkende og også ved ret meget om. Og hun anede jo ikke, hvem jeg var...

Synes det var en meget mærkelig følelse at stå der overfor en person, som jeg jo kender og alligevel slet ikke kender. Oven i købet er det nemlig en person, jeg har lagt mærke til herinde fra, fordi jeg synes hun har virket rigtig sød, men også fordi vores børn er ca samme alder, og flere af hendes debatter kunne jeg næsten ligeså godt have skrevet. Overvejede at sige hej, men kunne ikke rigtig få mig selv til det... Så jeg smilede bare til hende og så skiltes vores veje.

Har i nogensinde tilfældigt mødt nogen herinde fra? Og hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

LR85

Ej hvor sjovt. Jeg har ikke prøvet det selv men tænker a det må være en mærkelig og sjov situation.

Hvis det var mig tror jeg (måske) jeg ville have gået over og sige hej, jeg er også på baby.dk og læser tit dine indlæg, har i det godt? ....fx.

Men ja, det er jo også svært til en 'fremmede', men den fremmede ville sikkert også synes det var sjovt.

du kan jo lægge en hilsen til hende herinde hvis du har lyst

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

Var det mon Rosa?

Anmeld

5. januar 2011

A-Lilje

Caroline86 skriver:

Var det mon Rosa?

Hov hov du...  Det var jo ikke en gætteleg...  men det kunne det selvfølgelig blive

(ps. Håber Laura har det godt igen. Har læst med på min telefon over julen. Har tænkt meget på jer!! Hils ham min lille fætter )

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

A-Lilje skriver:

Hov hov du...  Det var jo ikke en gætteleg...  men det kunne det selvfølgelig blive

(ps. Håber Laura har det godt igen. Har læst med på min telefon over julen. Har tænkt meget på jer!! Hils ham min lille fætter )

Hun har det meget bedre, tak... Håber I har det godt?

Vi vil gerne ses snart!!!!

Han hilser tilbage! Og du hilser naturligvis J og prinsessen

Anmeld

5. januar 2011

A-Lilje

Caroline86 skriver:

Hun har det meget bedre, tak... Håber I har det godt?

Vi vil gerne ses snart!!!!

Han hilser tilbage! Og du hilser naturligvis J og prinsessen

Jamen vi har det da fint A er godt nok blevet syg her til aften og er en sølle prinsesse, men håber hun har det bedre i morgen!

Vi vil da også gerne snart ses... Men kommer jo bare ikke ret tit til sjælland Men mon ikke i snart skal til endten Århus eller Gjern igen??

Anmeld

5. januar 2011

TineA

A-Lilje skriver:

Nu er jeg jo ret ny herinde og måske nok heller ikke lige blandt de mest aktive. MEN jeg læser rigtig meget med herinde Derfor er der jo også et par stykker af jer, som jeg efterhånden næsten føler jeg kender, selvom i selvfølgelig ikke aner hvem jeg er...

I dag mødte jeg så en anden bruger (som er ret aktiv) herindefra midt i en butik og blev faktisk næsten helt paf. For her stod jeg overfor en person, som jeg faktisk ved relativt meget om, og hvis barn jeg kunne genkende og også ved ret meget om. Og hun anede jo ikke, hvem jeg var...

Synes det var en meget mærkelig følelse at stå der overfor en person, som jeg jo kender og alligevel slet ikke kender. Oven i købet er det nemlig en person, jeg har lagt mærke til herinde fra, fordi jeg synes hun har virket rigtig sød, men også fordi vores børn er ca samme alder, og flere af hendes debatter kunne jeg næsten ligeså godt have skrevet. Overvejede at sige hej, men kunne ikke rigtig få mig selv til det... Så jeg smilede bare til hende og så skiltes vores veje.

Har i nogensinde tilfældigt mødt nogen herinde fra? Og hvad gjorde i?

Ja, jeg har set to af pigerne herinde fra og derefter skrevet til dem herinde for at være 100% sikker på, at det nu var dem! Men ja, det er underligt at man "kender" dem og så alligevel er det totalt fremmede mennesker

Anmeld

5. januar 2011

A-Lilje

W010910 skriver:

Ja, jeg har set to af pigerne herinde fra og derefter skrevet til dem herinde for at være 100% sikker på, at det nu var dem! Men ja, det er underligt at man "kender" dem og så alligevel er det totalt fremmede mennesker

Er nu slet ikke i tvivl om at det var hende Og slet ikke da jeg så hendes søn

Blev faktisk så forvirret, at jeg helt glemte, hvad det egentlig var, jeg skulle have i butikken. Så vi mangler stadig en ny hue

Anmeld

5. januar 2011

TineA

A-Lilje skriver:

Er nu slet ikke i tvivl om at det var hende Og slet ikke da jeg så hendes søn

Blev faktisk så forvirret, at jeg helt glemte, hvad det egentlig var, jeg skulle have i butikken. Så vi mangler stadig en ny hue

Haha, hvor sjovt!! Jamen, jeg var faktisk også sikker og jeg tog også fat i mandse og sagde "Se se se.. Hun er OGSÅ på Baby.dk" Haha, han synes jeg er lidt nørd herinde

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

A-Lilje skriver:

Jamen vi har det da fint A er godt nok blevet syg her til aften og er en sølle prinsesse, men håber hun har det bedre i morgen!

Vi vil da også gerne snart ses... Men kommer jo bare ikke ret tit til sjælland Men mon ikke i snart skal til endten Århus eller Gjern igen??

lille pus! God bedring

Skal vi ikke aftale at vi skriver næste gang vi kommer over? Nu blev juleturen jo aflyst pga Lauras sygdom!

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.