Når man nu tilfældigt møder en person herinde fra... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Rosa

grinny skriver:

Hun har da slet ikke haft tid til at shoppe i dag, hun har da siddet derhjemme og grædt fordi hun er så stolt over sin Jonte

LOOOL!!!!  Schyyyy, må ikke grine højt - baby såååwer!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

grinny

Rosa skriver:

LOOOL!!!!  Schyyyy, må ikke grine højt - baby såååwer!!!!

Så må du heller være stille, hehe

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

A-Lilje skriver:

Altså når du nu selv spørg... Så ja, det var da dig! Med din storsmilende dreng på armen, som jeg lige i aftes så en video med, hvor han kunne krybe... Den dygtige knægt!

Så jeg gik da bare lidt rundt inde i Kære Børn og gik så ud igen... Meget tosset..!

HAHA - læs mit svar til Caroline - og undskyld jeg ikke genkendte dig - jeg var som sagt megaoptaget af at misbruge samtlige udstillingsvarer 

Og tak for de pæne ord, forresten  Du har helt ret - jeg er megasød når man lige lærer mig at kende 

Anmeld

5. januar 2011

A-Lilje

Rosa skriver:

Hahaha, fedt! Jeg tror også at det var mig nu  Jeg tullede rundt inde i den butik lææænge fordi jeg ventede på min mor som skulle se på en autostol, og imens fik Jonte så lov at prøve diverse gåstole m.m.  Jeg var HELT i min egen verden, men jeg kan godt huske at der kom en pige ind som gik rundt alene for jeg kom til at tænke på at det var lidt kikset at jeg ikke rigtig så ud som om jeg skulle andet end at lade min søn prøve ALT i butikken uden at vi købte det 

Det har så faktisk ikke engang været mig... Jeg kom efter at din mor var kommet Tror faktisk du var ved at være færdig derinde

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

Jeg er forresten blevet genkendt flere gange (sådan er det når man eksponerer sig som baby.dk's egen Amalie). Både hos Kiropraktoren af MORJESPERSEN, til jordmoderaften af Bayze og til babymesse af ...ååårh, har glemt det igen, det gik så stærkt  Det er altid den der "øøøhm... undskyld, men hedder du ikke Rosa?" og så kommer der sådan en lidt euforisk "Det er jo DIG som jeg kender på en måde og så alligevel ikke og hvor er det sjovt og tænk engang så står i her og baby.dk er vel nok fantastisk og neeej er det virkelig DIG!??!!"-stemning mellem os når vi får udvekslet brugernavne  VILDT hyggeligt hver gang!!! Niklas er efterhånden vandt til det nu, og synes det er lidt sejt. Desværre er jeg VERDENS RINGESTE til ansigter OG navne (så unfair), så jeg genkender aldrig nogen før de giver mig omfattende hints, det er faktisk ret flovt  

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

A-Lilje skriver:

Det har så faktisk ikke engang været mig... Jeg kom efter at din mor var kommet Tror faktisk du var ved at være færdig derinde

Nåhmen så fik du sikkert hørt da jeg pludselig siger "ejj mor, vil du også give mig DEN - det var vel nok sødt!" og gik op og brugte egne forbudte penge på en kasse til legetøj (efter at have lovet Svenskefanden at jeg KUN havde det med hjem som Mormor gav os) 

Anmeld

5. januar 2011

A-Lilje

Rosa skriver:

HAHA - læs mit svar til Caroline - og undskyld jeg ikke genkendte dig - jeg var som sagt megaoptaget af at misbruge samtlige udstillingsvarer 

Og tak for de pæne ord, forresten  Du har helt ret - jeg er megasød når man lige lærer mig at kende 

Genkendte? Jeg har jo ikke noget billede på min profil og kun skrevet ganske få indlæg, så det kan jeg vidst ikke bebrejde dig Faktisk ville jeg nok være lidt skræmt hvis du havde genkendt mig!!

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

A-Lilje skriver:

Genkendte? Jeg har jo ikke noget billede på min profil og kun skrevet ganske få indlæg, så det kan jeg vidst ikke bebrejde dig Faktisk ville jeg nok være lidt skræmt hvis du havde genkendt mig!!

Jeg synes nu ellers godt jeg kunne kende dit profilnavn nu her  Så jeg må da have set dig i debatterne - men igen, jeg er ELENDIG til navne...

Anmeld

5. januar 2011

A-Lilje

Rosa skriver:

Nåhmen så fik du sikkert hørt da jeg pludselig siger "ejj mor, vil du også give mig DEN - det var vel nok sødt!" og gik op og brugte egne forbudte penge på en kasse til legetøj (efter at have lovet Svenskefanden at jeg KUN havde det med hjem som Mormor gav os) 

Haha... nej jeg hørte dig kun sige, at der var et eller andet du i hvert fald ikke skulle have, for det kunne man få meget billigere et andet sted Og jeg var HELT enig

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

A-Lilje skriver:

Haha... nej jeg hørte dig kun sige, at der var et eller andet du i hvert fald ikke skulle have, for det kunne man få meget billigere et andet sted Og jeg var HELT enig

Det var de der uldsokker!! Helt ærligt  - 80kr for ET par babysokker??!!  Så skal de da mindst smide en pizza oveni!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.