Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sakris skriver: Så fine billeder! Hvor er du smuk! Hvis du har mulighed for det, ville jeg lysne det øverste billede en smule, og sætte kontrasten lidt op, så tror jeg det bliver bedre?
Så fine billeder! Hvor er du smuk!
Hvis du har mulighed for det, ville jeg lysne det øverste billede en smule, og sætte kontrasten lidt op, så tror jeg det bliver bedre?
De var egentlig en god idé. Tak! Det vil jeg da se om jeg kan finde ud af! Ellers får jeg bjørnen til det, når han kommer hjem!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Undskyld! Ang. vægten, så siger jeg bare hvad doktormanden har sagt. Eller damen.. De er ikke begejstrede for min vægt Og jeg skal til JM i morgen, og har har haft ondt i maven over det en god uges tid nu Men sådan er jeg altså bygget, BUM! Jeg skal nok blive bedre til at lægge billeder ud med mig på.. Altså, sådan knaot så ano. Jeg skal bare lige vænne mig til at jeg ikke er hemmelig længere... Og tak for de søde ord! De varmer!!
Undskyld!
Ang. vægten, så siger jeg bare hvad doktormanden har sagt. Eller damen.. De er ikke begejstrede for min vægt Og jeg skal til JM i morgen, og har har haft ondt i maven over det en god uges tid nu Men sådan er jeg altså bygget, BUM!
Jeg skal nok blive bedre til at lægge billeder ud med mig på.. Altså, sådan knaot så ano. Jeg skal bare lige vænne mig til at jeg ikke er hemmelig længere...
Og tak for de søde ord! De varmer!!
OK, du er tilgivet. Jeg er sikker på at JM nok skal berolige dig. De læger er tit nogle værre regelryttere med næsen i bøgerne i stedet for at se på mennesket.
Sikke nogle smukke smukke billeder Kitty, de er simpelthen bare så gode!
kitty skriver: Jeg synes vi skulle udnytte den smukke natur, nu vi var på ferie. Og bjørnen var med på idéen. Så her får I lige to mavebilleder, der er smukke på flere måde. Det er synligt ren amatør - men jeg er ligeglad! Smuk natur og baby er en god kombi! Bjørnen kalder dem fifty-fifty billederne. Maven og bagdelen har udlignet hinanden.... hmm...
Jeg synes vi skulle udnytte den smukke natur, nu vi var på ferie. Og bjørnen var med på idéen. Så her får I lige to mavebilleder, der er smukke på flere måde. Det er synligt ren amatør - men jeg er ligeglad! Smuk natur og baby er en god kombi!
Bjørnen kalder dem fifty-fifty billederne. Maven og bagdelen har udlignet hinanden.... hmm...
hvor er du smuk!!!
Super smukt! Både dig og naturen. Og som der også er blevet skrevet her skal du bestemt ikke føle dig stor eller tyk. Dem der sige det skal da have stærkere briller. Du er super flot gravid!!!
SMUK SMUK SMUK!!! Både kvinden, den gravide mave og udsigten!
Fantastiske billeder!!!! Og synes stadig du er enormt smuk. Både med mave og r..
waw kitty catDu ser jo skide hammerende godt ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128