Mavebillede med udsigt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

otlitrom

Sakris skriver:

Så fine billeder! Hvor er du smuk!

Hvis du har mulighed for det, ville jeg lysne det øverste billede en smule, og sætte kontrasten lidt op, så tror jeg det bliver bedre?

De var egentlig en god idé. Tak! Det vil jeg da se om jeg kan finde ud af! Ellers får jeg bjørnen til det, når han kommer hjem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Rosa

kitty skriver:

Undskyld!

Ang. vægten, så siger jeg bare hvad doktormanden har sagt. Eller damen.. De er ikke begejstrede for min vægt  Og jeg skal til JM i morgen, og har har haft ondt i maven over det en god uges tid nu  Men sådan er jeg altså bygget, BUM!

Jeg skal nok blive bedre til at lægge billeder ud med mig på.. Altså, sådan knaot så ano. Jeg skal bare lige vænne mig til at jeg ikke er hemmelig længere...

Og tak for de søde ord! De varmer!!

OK, du er tilgivet. Jeg er sikker på at JM nok skal berolige dig. De læger er tit nogle værre regelryttere med næsen i bøgerne i stedet for at se på mennesket.  

Anmeld

5. januar 2011

Karo

Sikke nogle fantastiske mave billeder

God ide med det flotte baggrund

Anmeld

5. januar 2011

Sofia

Sikke nogle smukke smukke billeder Kitty, de er simpelthen bare så gode!

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

hvor er du bare smækker gravid, slet ikke tyk eller noget som helst så dem der siger det kan klappe i
Du er jo LÆKKER....

Så flot udsigt søde.. Gode gode billeder

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

Jeg synes vi skulle udnytte den smukke natur, nu vi var på ferie. Og bjørnen var med på idéen. Så her får I lige to mavebilleder, der er smukke på flere måde. Det er synligt ren amatør - men jeg er ligeglad! Smuk natur og baby er en god kombi!

Bjørnen kalder dem fifty-fifty billederne. Maven og bagdelen har udlignet hinanden.... hmm...

hvor er du smuk!!!

Anmeld

6. januar 2011

businesstigger

Super smukt! Både dig og naturen. Og som der også er blevet skrevet her skal du bestemt ikke føle dig stor eller tyk. Dem der sige det skal da have stærkere briller. Du er super flot gravid!!!

Anmeld

6. januar 2011

Lilac

SMUK SMUK SMUK!!! Både kvinden, den gravide mave og udsigten! 

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Fantastiske billeder!!!! Og synes stadig du er enormt smuk. Både med mave og r..

Anmeld

6. januar 2011

Kruse90

waw kitty cat

Du ser jo skide hammerende godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.