Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes vi skulle udnytte den smukke natur, nu vi var på ferie. Og bjørnen var med på idéen. Så her får I lige to mavebilleder, der er smukke på flere måde. Det er synligt ren amatør - men jeg er ligeglad! Smuk natur og baby er en god kombi!
Bjørnen kalder dem fifty-fifty billederne. Maven og bagdelen har udlignet hinanden.... hmm...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukt smukt smukt!!!
kitty skriver: Jeg synes vi skulle udnytte den smukke natur, nu vi var på ferie. Og bjørnen var med på idéen. Så her får I lige to mavebilleder, der er smukke på flere måde. Det er synligt ren amatør - men jeg er ligeglad! Smuk natur og baby er en god kombi! Bjørnen kalder dem fifty-fifty billederne. Maven og bagdelen har udlignet hinanden.... hmm...
Ja nu må du dælmedytme undskylde mig, men sidder sgu her pg er i total i chock
Hende der bedstemor har hun lilla stær (ja ja eller grøn eller grå) misse, prøv nu lige at høre her: DU ER JO FANTASTISK SMUK, du er da hverken tyk eller godt i stand. -Og dem der siger det må da ha´regnbue stær, for de tager grueligt fejl!!!! (og det er da ikke engang en stor-stor mave til at være 15+3)
Smukke smukke smukke Misse
Ps. du kan da så lige hilse ham bjørnen, at det er rent praktiske grunde at det er 50/50, meget bedre balance i dette glatte føre
Sikken et smukt billede - både dig og naturen. Kan slet ikke forstå at der er nogen som tror det er lige op over med din fødsel for du ser da slet ikke højgravid ud
Sanne
Rose <3 skriver: Ja nu må du dælmedytme undskylde mig, men sidder sgu her pg er i total i chock Hende der bedstemor har hun lilla stær (ja ja eller grøn eller grå) misse, prøv nu lige at høre her: DU ER JO FANTASTISK SMUK, du er da hverken tyk eller godt i stand. -Og dem der siger det må da ha´regnbue stær, for de tager grueligt fejl!!!! (og det er da ikke engang en stor-stor mave til at være 15+3) Smukke smukke smukke Misse Ps. du kan da så lige hilse ham bjørnen, at det er rent praktiske grunde at det er 50/50, meget bedre balance i dette glatte føre
Du er den bedste S'n'B-buddy i hele verden! Jeg sidder her og bliver smågenert og glad på een gang! Tak søde du!
Og ja, hehe 50/50 er godt i glat føre. Den husker jeg lige Jeg er sikker på han ikke er færdig med sine munterheder endnu
til dig, den tørstige lut og badeanden i kummen
Enig med de andre - Hvor er du bare smuk! Fantastiske billeder
SanneDS skriver: Sikken et smukt billede - både dig og naturen. Kan slet ikke forstå at der er nogen som tror det er lige op over med din fødsel for du ser da slet ikke højgravid ud Sanne
Tak! Jeg synes det heller ikke, men det synes damen åbenbart... Briller var måske en idé
TbCp skriver: Smukt smukt smukt!!!
tak
JustAnotherName skriver: Enig med de andre - Hvor er du bare smuk! Fantastiske billeder
Tak !
Hvor er du bare flot, sikke en fin rund mave du har.... glæder mig til at se den i uge 39+
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128