Mavebillede med udsigt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
33 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

otlitrom

Jeg synes vi skulle udnytte den smukke natur, nu vi var på ferie. Og bjørnen var med på idéen. Så her får I lige to mavebilleder, der er smukke på flere måde. Det er synligt ren amatør - men jeg er ligeglad! Smuk natur og baby er en god kombi!

Bjørnen kalder dem fifty-fifty billederne. Maven og bagdelen har udlignet hinanden.... hmm...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

TbCp

Smukt smukt smukt!!!

Anmeld

5. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Jeg synes vi skulle udnytte den smukke natur, nu vi var på ferie. Og bjørnen var med på idéen. Så her får I lige to mavebilleder, der er smukke på flere måde. Det er synligt ren amatør - men jeg er ligeglad! Smuk natur og baby er en god kombi!

Bjørnen kalder dem fifty-fifty billederne. Maven og bagdelen har udlignet hinanden.... hmm...

Ja nu må du dælmedytme undskylde mig, men sidder sgu her pg er i total i chock

Hende der bedstemor har hun lilla stær (ja ja eller grøn eller grå) misse, prøv nu lige at høre her: DU ER JO FANTASTISK SMUK, du er da hverken tyk eller godt i stand. -Og dem der siger det må da ha´regnbue stær, for de tager grueligt fejl!!!! (og det er da ikke engang en stor-stor mave til at være 15+3)

Smukke smukke smukke Misse

Ps. du kan da så lige hilse ham bjørnen, at det er rent praktiske grunde at det er 50/50, meget bedre balance i dette glatte føre

Anmeld

5. januar 2011

S-anne

Sikken et smukt billede - både dig og naturen. Kan slet ikke forstå at der er nogen som tror det er lige op over med din fødsel for du ser da slet ikke højgravid ud

Sanne

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Ja nu må du dælmedytme undskylde mig, men sidder sgu her pg er i total i chock

Hende der bedstemor har hun lilla stær (ja ja eller grøn eller grå) misse, prøv nu lige at høre her: DU ER JO FANTASTISK SMUK, du er da hverken tyk eller godt i stand. -Og dem der siger det må da ha´regnbue stær, for de tager grueligt fejl!!!! (og det er da ikke engang en stor-stor mave til at være 15+3)

Smukke smukke smukke Misse

Ps. du kan da så lige hilse ham bjørnen, at det er rent praktiske grunde at det er 50/50, meget bedre balance i dette glatte føre

Du er den bedste S'n'B-buddy i hele verden! Jeg sidder her og bliver smågenert og glad på een gang! Tak søde du!

Og ja, hehe 50/50 er godt i glat føre. Den husker jeg lige Jeg er sikker på han ikke er færdig med sine munterheder endnu

til dig, den tørstige lut og badeanden i kummen

Anmeld

5. januar 2011

JustAnotherName

Enig med de andre - Hvor er du bare smuk!  Fantastiske billeder 

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

SanneDS skriver:

Sikken et smukt billede - både dig og naturen. Kan slet ikke forstå at der er nogen som tror det er lige op over med din fødsel for du ser da slet ikke højgravid ud

Sanne

Tak! Jeg synes det heller ikke, men det synes damen åbenbart... Briller var måske en idé

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Smukt smukt smukt!!!

tak

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Enig med de andre - Hvor er du bare smuk!  Fantastiske billeder 

Tak !

Anmeld

5. januar 2011

NoName

Hvor er du bare flot, sikke en fin rund mave du har.... glæder mig til at se den i uge 39+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.