Mavebillede med udsigt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

otlitrom

noname skriver:

Hvor er du bare flot, sikke en fin rund mave du har.... glæder mig til at se den i uge 39+

Ja øh,... Jeg tør ikke helt tænke tanken til ende med hvor stor den mon bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

oo

åh for filan Missekat! Du er SÅ smuk!! som jeg også lige skrev på facebook, så blir jeg lige en lille smule forelsket i dig, for du STRÅLER bare, det er i hele dit ansigt: REN LYKKE

og der skal vist meget ren lykke til for at man ikke kan se oldes og svigermors dårlige manerer

altså...det lyder måske dumt, men nu ved jeg at du kan følge mig, for din ass-banana er ligesom min, kuglerund og normalt det der stikker mest ud fra kroppen , så når man når til fifty-fifty billedet så er man bare lidt overstadig, for så er man RIGTIG gravid, ikk? så er røven ikke længere det største der stikker ud fra ens krop

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

åh for filan Missekat! Du er SÅ smuk!! som jeg også lige skrev på facebook, så blir jeg lige en lille smule forelsket i dig, for du STRÅLER bare, det er i hele dit ansigt: REN LYKKE

og der skal vist meget ren lykke til for at man ikke kan se oldes og svigermors dårlige manerer

altså...det lyder måske dumt, men nu ved jeg at du kan følge mig, for din ass-banana er ligesom min, kuglerund og normalt det der stikker mest ud fra kroppen , så når man når til fifty-fifty billedet så er man bare lidt overstadig, for så er man RIGTIG gravid, ikk? så er røven ikke længere det største der stikker ud fra ens krop

Ja, næmli! Nu er arse ikke den største, jeg kan faktisk godt strutte andre steder

Og jeg så godt din besked på FB - jeg blev bare sådan lidt forfjamsket, og vidste ikke, hvad jeg sku svare

Anmeld

5. januar 2011

oo

kitty skriver:

Ja, næmli! Nu er arse ikke den største, jeg kan faktisk godt strutte andre steder

Og jeg så godt din besked på FB - jeg blev bare sådan lidt forfjamsket, og vidste ikke, hvad jeg sku svare

så kan jeg også godt indrømme, at jeg godt lagde mærke til dine bryster, men var lidt nervøs for at du aldrig ville nærme dig skoven, hvis jeg både skrev jeg var forelsket OG at du har flotte kasser

jeg synes bare du er sådan all-around en nordisk skønhed, ja!

Anmeld

5. januar 2011

Jules

Hvor ser du dejlig ud smukke 

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

så kan jeg også godt indrømme, at jeg godt lagde mærke til dine bryster, men var lidt nervøs for at du aldrig ville nærme dig skoven, hvis jeg både skrev jeg var forelsket OG at du har flotte kasser

jeg synes bare du er sådan all-around en nordisk skønhed, ja!

De er blevet kæmpe!! Jeg kan ikke passe mit undertøj overhovedet. BH'en der plejer at være for stor på bedste teenage-vis er aaalt for lille. Så 2 skåle er jeg gået op. Der er lige 25 uger tilbage af graviditeten, og SÅ kommer mælken Men bjørnen klager ikke

Anmeld

5. januar 2011

oo

kitty skriver:

De er blevet kæmpe!! Jeg kan ikke passe mit undertøj overhovedet. BH'en der plejer at være for stor på bedste teenage-vis er aaalt for lille. Så 2 skåle er jeg gået op. Der er lige 25 uger tilbage af graviditeten, og SÅ kommer mælken Men bjørnen klager ikke

oho! hvor kan jeg huske det! mine blev også KÆMPE på ingen tid...altså kæmpe i forhold til normalt, ikke rigtig kæmpe der var den ene dag hvor Søren glemte alt om gode manerer og brølede "DU HAR VILDT STORE BRYSTER!"

og så fødte jeg og gik mine ammestoppille og så sagde det ligesom bare FLAF...lidt ligesom når man står og er voldsomt imponeret over sin voldsomt hævede bolledej - og så tager man fat i den for at ælte den en sidste gang og så ryger alt luften ud...jep! så nu har jeg et lidt fladere brystparti i en noget mindre størrelse

Anmeld

5. januar 2011

Sakris

Så fine billeder! Hvor er du smuk!

Hvis du har mulighed for det, ville jeg lysne det øverste billede en smule, og sætte kontrasten lidt op, så tror jeg det bliver bedre?

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

HOOOOOLD da ferie, hvor er du bare smuk!!!  Jeg har aldrig set "full figure" billeder af dig før og jeg må da lige komme med en opsang!!! HVORFOR har jeg ikke det, jeg som elsker smukke ting??? Og HVAD er det for noget pjat med at være for stor og bla bla??? SLUDDER, siger jeg!!! Du er simpelthen smuk smuk småååk! Stakkels udsigt, der må gå hjem og græmme sig!

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Rosa skriver:

HOOOOOLD da ferie, hvor er du bare smuk!!!  Jeg har aldrig set "full figure" billeder af dig før og jeg må da lige komme med en opsang!!! HVORFOR har jeg ikke det, jeg som elsker smukke ting??? Og HVAD er det for noget pjat med at være for stor og bla bla??? SLUDDER, siger jeg!!! Du er simpelthen smuk smuk småååk! Stakkels udsigt, der må gå hjem og græmme sig!

Undskyld!

Ang. vægten, så siger jeg bare hvad doktormanden har sagt. Eller damen.. De er ikke begejstrede for min vægt  Og jeg skal til JM i morgen, og har har haft ondt i maven over det en god uges tid nu  Men sådan er jeg altså bygget, BUM!

Jeg skal nok blive bedre til at lægge billeder ud med mig på.. Altså, sådan knaot så ano. Jeg skal bare lige vænne mig til at jeg ikke er hemmelig længere...

Og tak for de søde ord! De varmer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.