Lykke86 skriver:
Tak
og ja nu ska det bare fortsætte i den retning! Må jeg spørge hvorfor du fødte i 5. Måned? Havde i også fået skidte resultater eller skete det pludselig bare? 
Selvfølgelig må du det - de fleste herinde kender den allerede.
Graviditeten havde været kompliceret og jeg havde blødt fra starten. Da alting endelig begynder at gå godt (ingen smerter eller blødning), finder vi ved 20 ugers scanningen ud af, at vandet er gået - det er sivet langsomt. Vores søn fejler på daværende tidspunkt ingenting, men vi får af vide, at hans prognoser er meget dystre. 50% for at han dør, enten langsomt i løbet af de næste par uger eller umiddelbart efter fødslen (som vil blive alt for tidligt). 49% fpr at han vil overleve fødslen, og leve nogle år som dybt, dybt handicappet og maks 1% chance for at han vil overleve og blive en nogenlunde "rask" dreng. Men med de odds, ville vi ikke gamble med hans værdighed, så efter en barsk, barsk uge hjemme, hvor vi tog afsked med ham, satte vi fødslen igang. Ved sidste scanning var hans hjerte allerede begyndt at slå langsommere, så vi blev forsikret i, hvilken vej det gik, hvilket hjalp os en smule...
Han blev født d. 9. april og hedder August og er blevet begravet.
MEN - vores prognoser var jo sorte lige fra starten - din situation er jo ikke sammenlignelig - heldigvis!!
Men det var min historie. Bare skriv hvis du har spørgsmål.
Kram.
Anmeld