Fåååårk der er lang tid til mandag :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Lusi

Da jeg blev scannet til nakkefoldsscanningen, var nakkefolden tyk og sandsynligheden for downsyndrom hed 1:24. Var så inde og få moderkage biobsi to dage efter og allerede dagen efter fik vi så svaret, at han ikke fejlede noget Puuha tænker man så og er lykkelig igen.. Det holdt så ik så længe, for 27 dec. Var jeg inde og blive scannet igen og får så afvide, at han har for meget vand i hoved De sender mig hjem og dagen efter ringer de og siger jeg ska komme og få taget en masse blodprøver, så vi tager hele vejen til Rigshospitalet IGEN.. Og nu ska vi så vente helt til på mandag, hvor jeg ska scannes igen og ha svaret på prøverne.. Hvis det viser sig han er hjerneskadet, er vi begge helt enige om, at få abort, for synes det ville være synd at sætte et sygt barn i verden, både for ham, vores datter og vi ville slet ik være stærke nok til det.. Problemet er bare jeg på mandag er 21+4 og den aller aller sidste abortgrænse er 21+6.. Jeg ska føde ham normalt og har jeg det virkelig dårligt med Krydser fingre for der ikke er noget galt med vores lille søn.. Lidt rodet indlæg, men sku bare ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

BinaMor

pu kan desværre ikke sætte mig ind i din situation da jeg ikke har prøvet det men sender et

Anmeld

5. januar 2011

Moar2011

Lykke86 skriver:

Da jeg blev scannet til nakkefoldsscanningen, var nakkefolden tyk og sandsynligheden for downsyndrom hed 1:24. Var så inde og få moderkage biobsi to dage efter og allerede dagen efter fik vi så svaret, at han ikke fejlede noget Puuha tænker man så og er lykkelig igen.. Det holdt så ik så længe, for 27 dec. Var jeg inde og blive scannet igen og får så afvide, at han har for meget vand i hoved De sender mig hjem og dagen efter ringer de og siger jeg ska komme og få taget en masse blodprøver, så vi tager hele vejen til Rigshospitalet IGEN.. Og nu ska vi så vente helt til på mandag, hvor jeg ska scannes igen og ha svaret på prøverne.. Hvis det viser sig han er hjerneskadet, er vi begge helt enige om, at få abort, for synes det ville være synd at sætte et sygt barn i verden, både for ham, vores datter og vi ville slet ik være stærke nok til det.. Problemet er bare jeg på mandag er 21+4 og den aller aller sidste abortgrænse er 21+6.. Jeg ska føde ham normalt og har jeg det virkelig dårligt med Krydser fingre for der ikke er noget galt med vores lille søn.. Lidt rodet indlæg, men sku bare ud med det..

puha da - krydser alt hva jeg kan , og sender en masse positive tanker til jer

Anmeld

5. januar 2011

Svei

Puha..sikke da en voldsom en I skal igennem..

Jeg håber alt er helt iorden med den lille..men hvis han fejler noget så tænk på du også gør det bedste for ham ved at ende det her....det er jo intet liv for ham hellere at leve dybt afhængig og handicappet....jeg synes det er et meget ikke egoistisk valg og selvom jeg jo umuligt kan sætte mig ind i hvordan det er for jer, så tænker jeg som jeg sidder nu at jeg havde valgt præcis det samme.

Håber det aller bedste for jer...

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

Hvor jeg dog føler med jer! Sikke en situation! 

Du får et kæmpe kram herfra, og jeg krydser fingre for jeres lille dreng er sund og rask!

Iben

Anmeld

5. januar 2011

ønskebørn74

Lykke86 skriver:

Ej sødeste, hvor er det bare en forfærdelig situation i er i!!!! Jeg håber på at det lille pus er ok og  alt hvad jeg kan for jer!!!

Lene

Anmeld

5. januar 2011

Happiness

Puha! Det lyder bestemt ikke rart! Håber inderligt at det viser sig at han er rask!

Men forstår godt jeres valg! Vi ville have gjort det samme, men håber virkelig at alt er ok!

Så krydser alt hvad jeg har!

Anmeld

5. januar 2011

betiinsen

krydser fingre for han er sund og rask..

Anmeld

5. januar 2011

merichs

Du får lige .

for at alt er okay

Anmeld

5. januar 2011

Maria.

Øv, noget møg!

for at der ikke er noget galt!

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.