Fåååårk der er lang tid til mandag :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Lusi

Tak hvor er i søde.. Har også brug for krydsede fingre..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Lusi

Ringede derind idag, for at hører om de måske havde svar på nogle af de blodprøver de tog og hun sagde at det kunne hun ik svare på. Men hvis hun fandt ud af noget, ville hun ringe tilbage.. Et par timer efter fik jeg så en besked på min telefonsvare at jeg meget gerne måtte ringe tilbage til hende, og hun lød bekymret.. Ringede så, men ingen tog den, så må ringe igen imorgen.. Er sikkert bare mig og min fantasi, der spiller et puds, men hun lød sgu ik ligefrem begejstret.. Men håber da hun ka fortælle mig noget positivt..

Anmeld

5. januar 2011

Mormilla

Ej det er jeg meget ked af at høre!!! Kan slet ikke forstille mig hvordan i har det!!!

Men vil lige gi jer et stort kram . Jeg håber at jeres søn har det godt...

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

Åhh søde sikke en vente tid jeg skulle lige til at spørge dig på FB om i havde fået svar men så fandt jeg lige dette indlæg. 

Håber alt er som det skal være.

Tanker til jer. 

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

Lykke86 skriver:

Da jeg blev scannet til nakkefoldsscanningen, var nakkefolden tyk og sandsynligheden for downsyndrom hed 1:24. Var så inde og få moderkage biobsi to dage efter og allerede dagen efter fik vi så svaret, at han ikke fejlede noget Puuha tænker man så og er lykkelig igen.. Det holdt så ik så længe, for 27 dec. Var jeg inde og blive scannet igen og får så afvide, at han har for meget vand i hoved De sender mig hjem og dagen efter ringer de og siger jeg ska komme og få taget en masse blodprøver, så vi tager hele vejen til Rigshospitalet IGEN.. Og nu ska vi så vente helt til på mandag, hvor jeg ska scannes igen og ha svaret på prøverne.. Hvis det viser sig han er hjerneskadet, er vi begge helt enige om, at få abort, for synes det ville være synd at sætte et sygt barn i verden, både for ham, vores datter og vi ville slet ik være stærke nok til det.. Problemet er bare jeg på mandag er 21+4 og den aller aller sidste abortgrænse er 21+6.. Jeg ska føde ham normalt og har jeg det virkelig dårligt med Krydser fingre for der ikke er noget galt med vores lille søn.. Lidt rodet indlæg, men sku bare ud med det..

åhh nej dog. føler med jer og krydser for at jeres lille bes har det godt og er sund og rask.

Anmeld

6. januar 2011

Lambi

Lykke86 skriver:

Da jeg blev scannet til nakkefoldsscanningen, var nakkefolden tyk og sandsynligheden for downsyndrom hed 1:24. Var så inde og få moderkage biobsi to dage efter og allerede dagen efter fik vi så svaret, at han ikke fejlede noget Puuha tænker man så og er lykkelig igen.. Det holdt så ik så længe, for 27 dec. Var jeg inde og blive scannet igen og får så afvide, at han har for meget vand i hoved De sender mig hjem og dagen efter ringer de og siger jeg ska komme og få taget en masse blodprøver, så vi tager hele vejen til Rigshospitalet IGEN.. Og nu ska vi så vente helt til på mandag, hvor jeg ska scannes igen og ha svaret på prøverne.. Hvis det viser sig han er hjerneskadet, er vi begge helt enige om, at få abort, for synes det ville være synd at sætte et sygt barn i verden, både for ham, vores datter og vi ville slet ik være stærke nok til det.. Problemet er bare jeg på mandag er 21+4 og den aller aller sidste abortgrænse er 21+6.. Jeg ska føde ham normalt og har jeg det virkelig dårligt med Krydser fingre for der ikke er noget galt med vores lille søn.. Lidt rodet indlæg, men sku bare ud med det..

jeg håber virkelig at alt er oki med jeres dreng, og at du/i ikke skal til at tage den grusomme beslutning...føler virkelig med dig

jeg  alt hvad jeg kan

Held og lykke med det hele

Anmeld

6. januar 2011

Mathilde

Puh sikke en lang ventetid! Det må absolut være svært for jer

Jeg håber det viser sig, at alt er ok

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

stort til dig, vil have dig i tankerne og -for at alt er okay !

Anmeld

6. januar 2011

Lotus86

Åhh gud nej altså, sikke dog en frygtelig besked at få

Jeg håber inderligt at jeres lille dreng er helt perfekt og har det godt inde i maven...

Anmeld

6. januar 2011

Bavianis

Hej Lykke

Du må endelig give os en opdatering så snart du ved noget. Jeg ved hvad du går igennem, da jeg selv oplevede det i april.

Jeg krydser så meget fingre for, at du får rigtig gode nyheder fra hospitalet.

Knus, kram og krydsede fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.