Vi mangler et AAA-batteri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

<3

http://www.berlingske.dk/i-laegens-haender/hvert-aar-sluger-et-tocifret-antal-boern-batterier

Det er helt "normalt" at flere børn om året sluger batterier. Problemet er altså hvis det sidder fast og ikke kommer ned i mavesyren og bliver neutraliseret. Igen hvis han synker så er han fin. Hvis ikke afsted til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Becks

Lise skriver:

Ok - så lidt større end det omtalte aaa-batteri. Må jo derudaf konkludere at det faktisk KAN lade sig gøre... spørgsmålet er jo så bare om det kan lade sig gøre for Casper, som ikke spiser ret fast føde, og hvis det kan - er det så overhovedet sket?

HVis og hvis og hvis og hvis

Åh ja, alle de hvis´er

Håber ikke han har slugt det, men som du skriver spiser han ikke ret meget fast føde, mon så han har slugt det? Hmm, den er sgu svær

Anmeld

5. januar 2011

6800

har du den mindste tvivl så afsted til lægen....den kan ætse i maven...

Anmeld

5. januar 2011

linemus

Har du ringet, Lise? Eller har han (og dig) det fint?

Anmeld

5. januar 2011

Lise

linemus skriver:

Har du ringet, Lise? Eller har han (og dig) det fint?

Nej, vi har ikke ringet til lægen...

Ringede til min mor, der ringede til en børnelæge på hendes arbejde, og børnelægen sagde at hun havde ALDRIG oplevet at nogen børn havde slugt AAA (eller AA) batterier, det var altid de små runde... og hun mente i øvrigt at det ville svare til at en voksen skulle sluge en hel gulerod.

Talte lidt med Christian om det, og han var pludselig helt rolig, og mente ikke det kunne være sket. Og så blev jeg også rolig, for selvfølgelig kunne det da ikke det. Lille bitte menneske kan da ikke sluge sådan et batteri uden en eneste lyd i det mindste...

Men tusinde tak til jer alle fordi jeg lige kunne hælde lidt vand ud af ørene herinde  Og fordi i gad at komme med beroligende kommentarer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.