Diana... skriver:
Altså jeg tror ikke det muligt for sådan en lille størrelse at sluge sådan et batteri det er jo stort og hård jeg tror virkelig han ville kløjs i det. Men jeg tænker hvad med den store kan han have slugt det? Selv om han er 3 1/2 kan de jo stadig finde på at putte noget i munden en gang i mellem.
Jeg tror altså jeg ville få det undersøgt selv om jeg ikke tror man kan sluge sådan et stort batteri jeg får kvalme bare ved tanken om den store tingest skal ned i halsen.
Men heller blive tjekket en gang for meget.
Knus Diana
Tænker det helt samme som dig. Får selv næsten kvalme ved tanken om at sluge sådan et batteri, men kan ikke få "hvis'set" ud af mit dumme lille hoved.
Havde selv tænkt om Simon kunne have slugt det, men det er jeg faktisk slet ikke nervøs for. De få ting han putter i munden, kommer han altid stolt og viser frem. Og han ved alt om hvad batterier er, så tror bare han ville fortælle os det hvis han fandt et på gulvet...
Men Casper - han putter ALT i munden. Men han sluger det ikke (af hvad jeg ved), men bider bare i det. Men der er stadig det der HVIS!
Tror jeg ringer til lægen når hun åbner kl 14. Tænk om man om 14 dage skulle stå og sige, at det skulle man fandme have gjort...
Anmeld