(Bare lidt for sjov) Hvis du kunne ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

JulieE

DK skriver:

He he he.... Jeg veeed det. Jeg savner gamle Ditte!!

Hvis jeg virkelig tænker mig om, så er det nok "rollen" Mr. Darcy fra Stolthed og Fordomme, spillet af Collin Firth. Og "rollen" Horatio Hornblower spillet af Ion Gruffudd. Det er begge roller hvor manden har super høj moral, er totalt retskaffen og alvorlig/seriøs men med succes i livet... Jeg har nok brug for lidt modspil til min blondine-hed og tendens til total mangel på moralske skrupler (man skal vel være advokat, ikke)

Uh.. ja!! De er sgu ikke værst nogle af dem... og så har de krøller

Ellers har jeg altså en stor svaghed for Barack Obama.... Der er sgu noget over ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Sees

jannebjerre skriver:

uuhhh han er bare SÅÅÅÅÅ sød altså

Ja han er .. Overvejer at bliver sådan en "I LOVE SIMON TALBOT EFTERFØLGER" 
Og så alligevel ikke - Det bliver han sgu nok træt af, og det gør min bankdame sgu nok også .. Der er langt fra Århus til KBH

Anmeld

5. januar 2011

malenecl

1) Helt klart Elvis da han var ung!!

2) Simon Talbot

3) Robert Pattinson

MUMS siger jeg bare!!

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Sees. skriver:

Ja han er .. Overvejer at bliver sådan en "I LOVE SIMON TALBOT EFTERFØLGER" 
Og så alligevel ikke - Det bliver han sgu nok træt af, og det gør min bankdame sgu nok også .. Der er langt fra Århus til KBH

Ja det bliver han træt af - for han er nemlig forelsket i mig...HAHAHAHAHAHAH

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

malenecl skriver:

1) Helt klart Elvis da han var ung!!

2) Simon Talbot

3) Robert Pattinson

MUMS siger jeg bare!!

uuuuuuuuuhhhhhhh du må ikk sådan lige flashe billeder af lækre lækre Robert Pattinson...Han giver mig altid et kæææmpe sug i maven

Anmeld

5. januar 2011

Sees

jannebjerre skriver:

Ja det bliver han træt af - for han er nemlig forelsket i mig...HAHAHAHAHAHAH

Nej nej nej, der er noget du har fuldstændig misforstået - Det er mig han vil ha, han tør bare ikke sige det til dig, for så bliver du jo bare ked af det
Men som sagt, du må gerne låne ham hver anden weekend, og i helligdagene 

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Sees. skriver:

Nej nej nej, der er noget du har fuldstændig misforstået - Det er mig han vil ha, han tør bare ikke sige det til dig, for så bliver du jo bare ked af det
Men som sagt, du må gerne låne ham hver anden weekend, og i helligdagene 

heheh Kan sagtens dele med dig...

Anmeld

5. januar 2011

Sees

jannebjerre skriver:

heheh Kan sagtens dele med dig...

Hahaha - Vi må tage til en af hans shows en dag, og bede ham om selv at vælge, ellers stopper det her vidst ikke

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Sees. skriver:

Hahaha - Vi må tage til en af hans shows en dag, og bede ham om selv at vælge, ellers stopper det her vidst ikke

Jah lad os det

Meeeen mon ikk han vælger dig - du er jo smuk smuk smuk

Anmeld

5. januar 2011

ønskebørn74

Uhhh jeg vil være totalt kvalmende og bare sige at kun en mand skal i min blender pt, og det er kæresten

Jeg er bare SÅ højgravid, hormonel, afhængig og forelsket i ham pt, så jeg kan slet ikke overskue andre mænd overhovedet i øjeblikket. Ikke engang yndlings-skuespillerne kan få mig det mindste op at køre

Suk... Hvor er jeg ussel!!  Det bliver skønt at få sin egen krop og appetit på det hele tilbage igen!

Man behøver ikke være gravid for at have det sådan... Jeg er fuldstændig vild med min mand i øjeblikket... Han er grundstøtten i mit liv... Han har passet mig i under alt vi lige har været igenem... Og så er han pivfræk og bringer mit blod i kog hver dag... Elsker ham af hver afkrog a mit hjerte og min sjæl, ja hver fiber af min krop er bare hans...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.