(Bare lidt for sjov) Hvis du kunne ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.903 visninger
46 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Sees

.. Tage 3-4 forskellige mænd og putte dem i en blender og blande dem sammen til den perfekte "in your dreams" mand, hvem skulle det så være og hvorfor?

Jeg kan jo selv starte ..

1. mand - Simon Talbot, fordi jeg elsker hans charme og humor og glimt i øjet .. SØD!
(Jeg bliver sådan helt lille pige agtig, når jeg ser ham .. tihi fnis )

2. mand - Mikkel Kessler, fordi han har den lækreste krop .. MUMS!

3. mand - Simon Kvamm, fordi han har en fantastisk stemme ..

.. Spændende mand, jeg ville få mig der, alligevel

KOM FREM MED HEMMELIGHEDERNE, PIGER??!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Hansen97

Sjov tråd..

1. Robert Pattinson.. jeg syntes han er lækker og en rigtig drengerøv

2. Shemar Moore... han kan vist godt stå for sig selv

3. Kronprins Frederik.. fordi han ser godt ud, er sympatisk og simpelthen det der kendetegner en rigtig mand i mine øjne!!

Anmeld

5. januar 2011

DK

Uhhh jeg vil være totalt kvalmende og bare sige at kun en mand skal i min blender pt, og det er kæresten

Jeg er bare SÅ højgravid, hormonel, afhængig og forelsket i ham pt, så jeg kan slet ikke overskue andre mænd overhovedet i øjeblikket. Ikke engang yndlings-skuespillerne kan få mig det mindste op at køre

Suk... Hvor er jeg ussel!!  Det bliver skønt at få sin egen krop og appetit på det hele tilbage igen!

Anmeld

5. januar 2011

Sees

DK skriver:

Uhhh jeg vil være totalt kvalmende og bare sige at kun en mand skal i min blender pt, og det er kæresten

Jeg er bare SÅ højgravid, hormonel, afhængig og forelsket i ham pt, så jeg kan slet ikke overskue andre mænd overhovedet i øjeblikket. Ikke engang yndlings-skuespillerne kan få mig det mindste op at køre

Suk... Hvor er jeg ussel!!  Det bliver skønt at få sin egen krop og appetit på det hele tilbage igen!

Hahahaha, ej undskyld Ditte, men HAHAHAHAHAHAHA
Du er simpelthen så sød og højgravid - Og du siger tingene på sådan en go' måde!

Det er skønt at du har det sådan, synes jeg!
Men jeg glæder mig også til du er tilbage, for nu er jeg nysgerrig efter hvem der kan gøre Non-højgraivde-Ditte lidt blød i knæene - Altså udover manden-din

Anmeld

5. januar 2011

N1

DK skriver:

Har det på samme måde 

Anmeld

5. januar 2011

DK

Sees. skriver:

Hahahaha, ej undskyld Ditte, men HAHAHAHAHAHAHA
Du er simpelthen så sød og højgravid - Og du siger tingene på sådan en go' måde!

Det er skønt at du har det sådan, synes jeg!
Men jeg glæder mig også til du er tilbage, for nu er jeg nysgerrig efter hvem der kan gøre Non-højgraivde-Ditte lidt blød i knæene - Altså udover manden-din

He he he.... Jeg veeed det. Jeg savner gamle Ditte!!

Hvis jeg virkelig tænker mig om, så er det nok "rollen" Mr. Darcy fra Stolthed og Fordomme, spillet af Collin Firth. Og "rollen" Horatio Hornblower spillet af Ion Gruffudd. Det er begge roller hvor manden har super høj moral, er totalt retskaffen og alvorlig/seriøs men med succes i livet... Jeg har nok brug for lidt modspil til min blondine-hed og tendens til total mangel på moralske skrupler (man skal vel være advokat, ikke)

Anmeld

5. januar 2011

Low

1. Orgi-e: Fordi han i sig selv er fræk og har charme
  2. Vin Diesel: Fordi han er lækker
  3. LOC: Fordi han har den fedeste humor

Anmeld

5. januar 2011

Loa

1. Patrick Dempsey - hvis han bare er halvt så sympatisk og sød i virkeligheden som hans filmroller, så JA TAK!

2. Channing Tatum - Mums filibaba........

Anmeld

5. januar 2011

Sees

Loa skriver:

1. Patrick Dempsey - hvis han bare er halvt så sympatisk og sød i virkeligheden som hans filmroller, så JA TAK!

2. Channing Tatum - Mums filibaba........

Hallo sveskemås på billede 2 - Hvem er han, hvad spiller han med i? MUUUUMS, altså!

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

uhhhh 

1. Ryan Reynolds

2 simon Talbot 

3 min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.