(Bare lidt for sjov) Hvis du kunne ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Calliope

Sees. skriver:

Hallo sveskemås på billede 2 - Hvem er han, hvad spiller han med i? MUUUUMS, altså!

Channing Tatum har været med i dansefilmen "Step Up", hvor han havde hovedrollen, han har også lige været aktuel i "Dear John"

Han er dog nok mest kendt for "She's the man" med Amanda Bynes, hvor han spiller den hun er forelsket i eller "G.I. Joe - rise of the Cobra" - hvor han er en af de gode selvfølgelig 

Meeen, han er taget, under indspilningerne til Step Up forelskede han sig i kvinden han spillede overfor Jenna Dewan, som han giftede sig med i 2009 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Sees

StinnaS skriver:

Channing Tatum har været med i dansefilmen "Step Up", hvor han havde hovedrollen, han har også lige været aktuel i "Dear John"

Han er dog nok mest kendt for "She's the man" med Amanda Bynes, hvor han spiller den hun er forelsket i eller "G.I. Joe - rise of the Cobra" - hvor han er en af de gode selvfølgelig 

Meeen, han er taget, under indspilningerne til Step Up forelskede han sig i kvinden han spillede overfor Jenna Dewan, som han giftede sig med i 2009 

DAMMIT!

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Sees. skriver:

.. Tage 3-4 forskellige mænd og putte dem i en blender og blande dem sammen til den perfekte "in your dreams" mand, hvem skulle det så være og hvorfor?

Jeg kan jo selv starte ..

1. mand - Simon Talbot, fordi jeg elsker hans charme og humor og glimt i øjet .. SØD!
(Jeg bliver sådan helt lille pige agtig, når jeg ser ham .. tihi fnis )

2. mand - Mikkel Kessler, fordi han har den lækreste krop .. MUMS!

3. mand - Simon Kvamm, fordi han har en fantastisk stemme ..

.. Spændende mand, jeg ville få mig der, alligevel

KOM FREM MED HEMMELIGHEDERNE, PIGER??!

uhhh jeg elsker også bare Simon Talbot

Anmeld

5. januar 2011

Sees

jannebjerre skriver:

uhhh jeg elsker også bare Simon Talbot

HAN ER MIN - HOLD DIG VÆK ... GRRRRR!!!

Ej, okay - Vi kan godt dele lidt .. Du kan låne ham hver anden weekend, og i helligdagene

Han er for skøn, altså.
Så ham live til Comedy Aid i Århus her i sidste uge .. SØØØØD!

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Sees. skriver:

HAN ER MIN - HOLD DIG VÆK ... GRRRRR!!!

Ej, okay - Vi kan godt dele lidt .. Du kan låne ham hver anden weekend, og i helligdagene

Han er for skøn, altså.
Så ham live til Comedy Aid i Århus her i sidste uge .. SØØØØD!

Jeg kan godt dele
Men ja han er bare så chamerende og jeg elsker hans accent og grin, jeg bliver sgu helt blød i knæene

Dog sys jeg han har nogle ret så mærkelige ører

Anmeld

5. januar 2011

Sees

jannebjerre skriver:

Jeg kan godt dele
Men ja han er bare så chamerende og jeg elsker hans accent og grin, jeg bliver sgu helt blød i knæene

Dog sys jeg han har nogle ret så mærkelige ører

HAHAHAHAHAHA - Det er sjovt du siger det, for det er også altid ørene jeg har lagt mærke til
Men efter at have set ham live (og snakket lidt med ham .. uh uh) så glemmer man altså hurtigt de øre.
Han er simpelthen for sød, og charmerende og og og og ..

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Sees. skriver:

HAHAHAHAHAHA - Det er sjovt du siger det, for det er også altid ørene jeg har lagt mærke til
Men efter at have set ham live (og snakket lidt med ham .. uh uh) så glemmer man altså hurtigt de øre.
Han er simpelthen for sød, og charmerende og og og og ..

HAR DU SNAKKET MED HAM???!!!!  Ej hvor er det bare snyd hhihi

Anmeld

5. januar 2011

Sees

jannebjerre skriver:

HAR DU SNAKKET MED HAM???!!!!  Ej hvor er det bare snyd hhihi

Ja, jeg så ham ude i forhallen i Musikhuset, da der var Comedy Aid, og helt rundforvirret som jeg blev siger jeg til min nevø (prøver at hviske, men det lykkedes ikke i min iver) "Det er sgu da Simon Talbot" og så vendte Simon Talbot sig om, og sagde hej, og glædelig jul og sådan .. åhh - Blev helt rød i kinderne .. Han har sikkert tænkt at jeg var sindsyg

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Sees. skriver:

Ja, jeg så ham ude i forhallen i Musikhuset, da der var Comedy Aid, og helt rundforvirret som jeg blev siger jeg til min nevø (prøver at hviske, men det lykkedes ikke i min iver) "Det er sgu da Simon Talbot" og så vendte Simon Talbot sig om, og sagde hej, og glædelig jul og sådan .. åhh - Blev helt rød i kinderne .. Han har sikkert tænkt at jeg var sindsyg

uuhhh han er bare SÅÅÅÅÅ sød altså

Anmeld

5. januar 2011

Loa

Sees. skriver:

Hallo sveskemås på billede 2 - Hvem er han, hvad spiller han med i? MUUUUMS, altså!

She's the man, bla. en komedie.... Der er han bare niiiiice

Så er han med i step up også..... Og der er han lige så nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.