Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Min datter er kun tre uger , så har ikke så meget at fortælle :b Men vi bruger den hver gang hun bliver lagt i sin seng .. Og kun livmoderlyden .. Vi ligger den på dynen , så tager det lidt af lyden + det er den eneste måde hun kan starte den på igen .. Hvis hun sparker til dynen f.eks. .. Vores skal der altså flyttes på , før den går igang .. Lyd er ikke nok .. Men jeg synes den er god .. Hun ser så afslappet ud , når den går igang og falder til ro med det samme
Min datter er kun tre uger , så har ikke så meget at fortælle :b Men vi bruger den hver gang hun bliver lagt i sin seng .. Og kun livmoderlyden .. Vi ligger den på dynen , så tager det lidt af lyden + det er den eneste måde hun kan starte den på igen .. Hvis hun sparker til dynen f.eks. .. Vores skal der altså flyttes på , før den går igang .. Lyd er ikke nok .. Men jeg synes den er god .. Hun ser så afslappet ud , når den går igang og falder til ro med det samme
dejligt i har gode erfaringer med den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Tak for det super lange svar, var en masse god info med, og giver da gode ideér til hvordan man på mange måder kan bruge bamsen godt tak for det
Tak for det super lange svar, var en masse god info med, og giver da gode ideér til hvordan man på mange måder kan bruge bamsen godt
tak for det
He he. Ja svaret blev vist lidt langt , men håber det kunne bruges
AnneL skriver: He he. Ja svaret blev vist lidt langt , men håber det kunne bruges
Det kunne dte, var kun glad for at du gad, give dig tid til at give et langt og godt svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128