DooDoo bamsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.434 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Kløver

kan nogle anbefale, eller sige noget om den lille bamse fra babiage.

Min mor fortalte, at min mosters 2 børn, begge har en DooDoo, og de begge er super glade for den, den ældste er ca 5 år og den yngste lige knap 1 år

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1715

Nogle som har denne bamse og kan sige godt/negativt om bamsen

Min mor har planer om at købe sådan en bamse, til den lille ny, vi venter os i starten af marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Amso

har lige læst om den, og vil følge lidt med.. Det lyder som en god bamse i hvert fald.. kunne være smart..

Anmeld

5. januar 2011

Kløver

Amso skriver:

har lige læst om den, og vil følge lidt med.. Det lyder som en god bamse i hvert fald.. kunne være smart..

ja jeg har også kun h'ørt positivt om den indtil videre, og synes jo også den er rigtig sød

Anmeld

5. januar 2011

Amso

Maja84 skriver:

ja jeg har også kun h'ørt positivt om den indtil videre, og synes jo også den er rigtig sød

Min eneste undring er bare, om det bare gør det vanskeligere at vænne barnet til ikke at høre livmoder lyder. At sove uden hjælp, og vaner. Tænker på at give dem en dårlig vane i stedet for.. Ved det ikk.. hehe. må se hvad der er nogen der skriver.

Anmeld

5. januar 2011

Kløver

Amso skriver:

Min eneste undring er bare, om det bare gør det vanskeligere at vænne barnet til ikke at høre livmoder lyder. At sove uden hjælp, og vaner. Tænker på at give dem en dårlig vane i stedet for.. Ved det ikk.. hehe. må se hvad der er nogen der skriver.

ja det kunne jo være, men den kan ud over de der lyde også spille alm vuggevise musi, men ja er spændt på hvad folk evt har at sige om bamsen, hvis nogen har eller har haft en til de små

Anmeld

5. januar 2011

Noneother

Vi har en. -og den har vi været rigtig glade for.

Vi brugte den ikke altid, og kun den del med musik (han var 4 måneder da vi købte den) meeeen.. Når intet andet har virket, så har den altså klaret tricket.

herfra.

Anmeld

5. januar 2011

Kløver

Noneother skriver:

Vi har en. -og den har vi været rigtig glade for.

Vi brugte den ikke altid, og kun den del med musik (han var 4 måneder da vi købte den) meeeen.. Når intet andet har virket, så har den altså klaret tricket.

herfra.

Dejligt, tak for respons

Anmeld

5. januar 2011

Fru Dinesen

VIL på ingen måde anbefale den Puuhhaaaaa 

Dodi som den hedder her i vores hjem, har ikke givet andet en problemer 

1. den lyd af livmor er meget gennemtrængene 

2. det mindste barnet siger, starter den og stopper ikke før efter 5 min ( kan godt være 5 min ikke lyder af meget men det er det når man har hørt på den 50 gange på en nat) 

3. Marcus vores søn var igennem en voldsom krise da vi ville vende ham fra livmoder lyden og det tog meget lang tid for han sov igennem efter .... 

4. Puuhhaaaa den er slem den bamse 

Knussss Linda der er lykkelig for Amalie vores nr. 2 ikke har haft en dodi bamse 

Anmeld

5. januar 2011

Kløver

Fru Dinesen skriver:

VIL på ingen måde anbefale den Puuhhaaaaa 

Dodi som den hedder her i vores hjem, har ikke givet andet en problemer 

1. den lyd af livmor er meget gennemtrængene 

2. det mindste barnet siger, starter den og stopper ikke før efter 5 min ( kan godt være 5 min ikke lyder af meget men det er det når man har hørt på den 50 gange på en nat) 

3. Marcus vores søn var igennem en voldsom krise da vi ville vende ham fra livmoder lyden og det tog meget lang tid for han sov igennem efter .... 

4. Puuhhaaaa den er slem den bamse 

Knussss Linda der er lykkelig for Amalie vores nr. 2 ikke har haft en dodi bamse 

Lyder meget voldsomt

Hmm ja det er jo svært at sige så, når andre kun har haft gode erfaringer med bamsen, men ja må jo se om flere har negative erfaringer, og så derfra vurdere om det er noget man helt vil fravælge.

Kan man ikke slukke for den, så den ikke spiller musik eller livmoderlyd

Anmeld

5. januar 2011

Fru Dinesen

Maja84 skriver:

Lyder meget voldsomt

Hmm ja det er jo svært at sige så, når andre kun har haft gode erfaringer med bamsen, men ja må jo se om flere har negative erfaringer, og så derfra vurdere om det er noget man helt vil fravælge.

Kan man ikke slukke for den, så den ikke spiller musik eller livmoderlyd

Jooo det kan man godt .... men vores søn elskede den lyd og ville ikke sove på nogen måde hvis den ikke var der .... 

Men det er faktisk fedt at se nogle som har været glade for den 

var ellers sikker på den bamse var lavet af satan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.