Årgang 0 kl 20.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

frk Jensen

Heise skriver:

ja, det fik da mig til at finde hendes butik ...

Hehe.. og lige bruge 500 kr på tøj? Hovsa..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SiLiMiMa

frk Jensen skriver:

Hehe.. og lige bruge 500 kr på tøj? Hovsa..

nej nej - jeg kunne jo ikke komme ind på siden!

så ellers fedt ud det hun havde

Anmeld

4. januar 2011

frk Jensen

Heise skriver:

nej nej - jeg kunne jo ikke komme ind på siden!

så ellers fedt ud det hun havde

hehe, du må prøve igen imorgen..

Anmeld

4. januar 2011

SiLiMiMa

frk Jensen skriver:

hehe, du må prøve igen imorgen..

der har jeg forhåbentlig glemt alt om det

Anmeld

4. januar 2011

frk Jensen

Heise skriver:

der har jeg forhåbentlig glemt alt om det

hehe...

Anmeld

4. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, glemte det og har først lige set tråden

Anmeld

4. januar 2011

frk Jensen

Øv, glemte det og har først lige set tråden

Sputnik min ven...

Anmeld

4. januar 2011

tinasmor

Heise skriver:

jo jo, men hun skal jo også liiiiige ha lidt reklame for sit tøjfirma!!!

Tænker jeg også altid. De skal altid liiige have navn og varer med.

Det jeg heller ikke forstår er, at man efter at have haft en mega stress periode, som hun jo siger hun har haft, at man så vælger at starte en enkeltmans virksomhed op. Hvis man har prøvet det, så ved man, at det virkelig kan hive tænder ud. Men på det anden side hvis det er det man gerne vil, så er det i hvertfald mens man har tv2s gratis reklame i bedste sendetid, at man skal gøre det.

Jeg ville ønske de ikke havde taget en ny familie ind. Set fra min side, er det slet ikke noget der fanger, fordi man ikke har fulgt ham fra starten. Hver gang den familie er der, så håber jeg altid, at det bare bliver kort så man kan se noget fra de andre. Ikke fordi jeg har noget mod familien, men bare fordi det ikke er specielt interessant at følge en familie man ikke har noget "forhold" til.

Anmeld

4. januar 2011

TbCp

Åhhhh jeg synes altså at alle 4 unger er helt vildt skønne!!! Også "den nye dreng i klassen" De har alle 4 deres helt egen charme

Anmeld

4. januar 2011

tinasmor

Ja du har ret, og det er jo også sjovt fordi de netop alle sammen er helt forskellige (forksellige miljøer osv) Hvor ville jeg sådan have ønsket at Christina havde nøjes med de to piger indtil hun havde fået taget hendes uddannelse og mødt en sød fyr. Jeg ved godt det er så nemt at sidde og dømme, men når hun nu fra starten mødte ham i fængslet (da de blev kærester) hvor han sad inde for vold og manddrab mod sin ex-kæreste, så burde man næsten vide, at det ikke var den bedste fyr at kaste sig ud i. Men sket er sket, og dejligt at se at hende, Christian og Pia, har sådan en fint forhold når man tænker på hvor unge de var da de blev forældre. Selv om Christian svigtede flere gange da pigerne var helt små, så må man sige, at han de sidste mange år, har levet rigtig godt op til sin ansvar synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.