Årgang 0 kl 20.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

TineA

Sees. skriver:

Super dejligt program - Udover at jeg lige blev mindet om, at jeg bare (stadig) ikke kan snuppe Rachels skingre stemme!

Haha, nej du er ikke den eneste. Har set det et par gange før, men synes nu den familie er lidt ... Hm. Alternativ  og den stemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

frk Jensen

Thereseh skriver:

Ja, præcis ! Syns' de har været sådan, lige siden de kom med i programmet. Ærgerligt. 

Ja det er sgu billig reklame for hendes virksomhed..

Tror nok også at det kommer sig af at christian ikke har været med fra starten, at man er lidt forbeholden overfor dem.. Måske

Anmeld

4. januar 2011

SiLiMiMa

frk Jensen skriver:

Sjovt det tænkte jeg også det med at forældrene er for meget i fokus..

Det er jo ikke dem vi skal følge, men børnene...

jo jo, men hun skal jo også liiiiige ha lidt reklame for sit tøjfirma!!!

Der har været så megen pres på siden pga Årgang 0, så den ikke lige kan tage flere besøgende!!!  hihihihi

heise

Anmeld

4. januar 2011

Thereseh

frk Jensen skriver:

Tror nok også at det kommer sig af at christian ikke har været med fra starten, at man er lidt forbeholden overfor dem.. Måske

Det kan du sagtens ha' ret i 

Anmeld

4. januar 2011

SiLiMiMa

frk Jensen skriver:

HAHAHAHA - skrev lige det samme

Anmeld

4. januar 2011

SiLiMiMa

frk Jensen skriver:

meeeen synes også det er dejligt at der er kommet en knægt med i programmet, når man nu selv har en af slagsen

Der ER altså forskel....

Anmeld

4. januar 2011

FrkT

Herhjemme er favoritten klart Rachel  Synes dog også Stephanie er hamrende sød.... savner Mathilde - hun var bare SÅ kær, kan slet ikke lide ham Christian, synes simpelthen de forældre virker forfærdelige og "fulde af sig selv", og de tre drenge er SNOTforkælede.... arggghhhh!

Kender Rachels familie lidt, da min far er opvokset i den by de boede i på Lolland, hvor Theresia var præst (Horslunde), og min farfar bor der stadig.... det var bl.a. også Theresia der var præst til min farmors begravelse. Rigtig rar familie.....

Anmeld

4. januar 2011

frk Jensen

Heise skriver:

HAHAHAHA - skrev lige det samme

Men, der er jo rigtigt nok...

Anmeld

4. januar 2011

SiLiMiMa

frk Jensen skriver:

Men, der er jo rigtigt nok...

ja, det fik da mig til at finde hendes butik ...

Anmeld

4. januar 2011

frk Jensen

Heise skriver:

meeeen synes også det er dejligt at der er kommet en knægt med i programmet, når man nu selv har en af slagsen

Der ER altså forskel....

Ja helt klart en stor stor forskel på drenge og piger.. Glæder mig til at følge dem i teenage årene... Der blir det sjåååvt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.