Årgang 0 kl 20.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Faith

Sees. skriver:

Super dejligt program - Udover at jeg lige blev mindet om, at jeg bare (stadig) ikke kan snuppe Rachels skingre stemme!

He he sådan har jeg det osse. Hun er bare alt for korrekt af en 10 årig at være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

AnneBJ

Rosa skriver:

Hun taler så affekteret og kunstigt - som om hun er med i et dårligt teaterstykke 

Anmeld

4. januar 2011

frk Jensen

Sees. skriver:

Super dejligt program - Udover at jeg lige blev mindet om, at jeg bare (stadig) ikke kan snuppe Rachels skingre stemme!

Ohhhh yes

Anmeld

4. januar 2011

Sees

Rosa skriver:

Hun taler så affekteret og kunstigt - som om hun er med i et dårligt teaterstykke 

Lige præcis - Jeg sidder og laver ansigter hver gang hun er på!

Anmeld

4. januar 2011

Thereseh

Ihh, jeg synes altså at Christians forældre, har mere travlt med at tale om deres eget liv end Christians... Syns de blir' en smule selvsmagende...

Ha ha, hørte i Rachel sige "nu er vi liebhavere". Man må sige hun har et stort ordforråd 

Jeg har også fulgt dem siden år 2000. Det er ret sjovt at se hvor store de er. Stephanie og Emma, er så søde 

Anmeld

4. januar 2011

Sees

Thereseh skriver:

Ihh, jeg synes altså at Christians forældre, har mere travlt med at tale om deres eget liv end Christians... Syns de blir' en smule selvsmagende...

Ha ha, hørte i Rachel sige "nu er vi liebhavere". Man må sige hun har et stort ordforråd 

Jeg har også fulgt dem siden år 2000. Det er ret sjovt at se hvor store de er. Stephanie og Emma, er så søde 

Jeg er også helt tosset med Stephanie og Emma - Især Stephanie.
Hun er så sej, den lille tøs!

Anmeld

4. januar 2011

frk Jensen

Thereseh skriver:

Sjovt det tænkte jeg også det med at forældrene er for meget i fokus..

Det er jo ikke dem vi skal følge, men børnene...

Anmeld

4. januar 2011

Thereseh

frk Jensen skriver:

Sjovt det tænkte jeg også det med at forældrene er for meget i fokus..

Det er jo ikke dem vi skal følge, men børnene...

Ja, præcis ! Syns' de har været sådan, lige siden de kom med i programmet. Ærgerligt. 

Anmeld

4. januar 2011

Fru Dinesen

Hold op hvor er de alle bare blevet store på det sidste år .... 

Syndes det er mega flot af Emma´s mor at tage det skridt da gøre noget for sig selv ... den familie er bare for sej 

og Emma er jo bare en skøn ung pige i harmoni 

Anmeld

4. januar 2011

FrkT

Pia. skriver:

Jeg er så klar - alle tre unger er puttet i seng med film - Mor skulle jo have fred... Har set ALLE afsnit og har også de første 10 år på dvd - elsker den serie - og ser frem til januar hvert år....

Jeg kan sige præcis det samme på nær det med børnene der er lagt i seng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.