Hvad koster det at holde barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

LIZO

mullesmith2 skriver:

nåh okay ja det er da til at komme over

ja 5000 kr for alt. med mad til ca 50 mennesker. og begge gange havde vi meget mad og drikkevarer med hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

mullesmith2

LIZO skriver:

ja 5000 kr for alt. med mad til ca 50 mennesker. og begge gange havde vi meget mad og drikkevarer med hjem

Det lyder godt nok dejligt hehe det må jeg se om jeg også kan klare så  Gider ikke det skal koste en herregaard men vil da også gerne havde det skal være godt og fint det hele

Anmeld

13. januar 2011

Moar2011

LIZO skriver:

Vi invitere ca 60-65mennesker.

hvad fik i af spise `?

Anmeld

13. januar 2011

Mira0911

Med det hele her til Julie's barnedåb, blev det knap 4000,-

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Vi bliver omkring 75  (Farmand vil have heeeele venneflokken inkl. koner og unger med)

Jeg satser og håber på at vi kan gøre det for 6000 inkl. alt. Vi laver brunch og serverer juice og hvidvin til, øl og sodavand springer vi over 

Anmeld

13. januar 2011

Frøken Sørensen

Vi brugte ca. 6000. Hvor 1000 af dem var til leje af lokale. Vi lavede maden selv, hentede drikkevare i Tyskland og jeg lavede selv bordpynt og invitationerne  Vi var 42 mennesker!

Anmeld

13. januar 2011

LIZO

Babyklar skriver:

Vi invitere ca 60-65mennesker.

hvad fik i af spise `?

første  gang fik vi deller, steg, hamberryg, 2 forskelige salater, kartoffel salat. fluts, pirogger og pølsehorn til børene. så fik vi chokolade kage, æbelkage, sabanarkager, og frugt. mener os der var lidt mere..

2 gang fik vi brunch. røræg, bacon, pølser, alt muligt pålæg, frugt og masser af pandekager, rugbrøg og brød for bageren.

så fik vi en stor flot dåbskage, chokolade kage,  2 slags muffins, sabarnkage og æbelkage.

Anmeld

13. januar 2011

Mor Til Julie<3

Vi brugte vidst nok lige omkring 4000kr ...
De 850 af dem var til leje af lokale ...

Vi bestilte mad ude fra og det var lige omkring 2500kr ...
Også var der bordpyndt tror jeg brugte lige omkring end 300kr på ...
Men godt og vel alt i alt end 4000kr for det hele ...
Og vi var kun 18 i det hele ...

Anmeld

13. januar 2011

meem

Vi kom af med ca 6000..

Det var med leje af forsamlingshus, dåbskjolen, pynten, mad udefra og "køkkendame" på

Anmeld

13. januar 2011

Moar2011

LIZO skriver:

første  gang fik vi deller, steg, hamberryg, 2 forskelige salater, kartoffel salat. fluts, pirogger og pølsehorn til børene. så fik vi chokolade kage, æbelkage, sabanarkager, og frugt. mener os der var lidt mere..

2 gang fik vi brunch. røræg, bacon, pølser, alt muligt pålæg, frugt og masser af pandekager, rugbrøg og brød for bageren.

så fik vi en stor flot dåbskage, chokolade kage,  2 slags muffins, sabarnkage og æbelkage.

wow alt det mad.

hvad gav du pr kuvert?

hvorfra?

hvor mange gæster?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.