Hvad koster det at holde barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.007 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

mullesmith2

Jeg er så småt igang med de forberedelser til dåben af mine dejlige twins. Jeg tjekker priser på alt og prøver at finde ud af hvordan man kan gøre det hele så billigt så muligt da vi ikke lige er jordens rigeste mennesker (men dog heller ikke de fattigste )

Har talt sammen til at vi nok bliver omkring 65 gæster.

Vi har tænkt på at lave maden selv og så betale en ven af familien til at hjælpe med at stille det an på dagen. Der er bare så mange til man skal have til sådan en dåb, så som pynt til bordene, indbydelser, bordkort, dåbstøj, leje af forsamlingshus eller andet lokale, mad, drikkevare.

Hvor meget løb det op i for jeres barnedåb??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

LIZO

ca 5000 kr for hver af dem

med 1000 kr til leje at lokaler.

lavet buffet til liam dåb  og brunch og kagebord til zoey. vi klaret alt selv. og lavet bord pynt osv selv. det er noget billigere..

købte alt ind på tilbud. så der var en del af sparer

Anmeld

4. januar 2011

mullesmith2

LIZO skriver:

ca 5000 kr for hver af dem

med 1000 kr til leje at lokaler.

lavet buffet til liam dåb  og brunch og kagebord til zoey. vi klaret alt selv. og lavet bord pynt osv selv. det er noget billigere..

købte alt ind på tilbud. så der var en del af sparer

nåh okay ja det er da til at komme over

Anmeld

4. januar 2011

Isabels-mor

Vi kom af med 5000 kr for det hele til Isabels barnedåb.. og vi have bestilt mad udefra. Vi bestilte i bilkas delikatesse og havde været i Tyskland for at købe sodavand og den slags.
Held og lykke med dåben

Rikke

Anmeld

4. januar 2011

Rockertand

Ca. 6000 kr med 25 gæster (mad udefra, alt i drikkevarer, stort set alt service m.v. lejet).

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

mullesmith2 skriver:

Jeg er så småt igang med de forberedelser til dåben af mine dejlige twins. Jeg tjekker priser på alt og prøver at finde ud af hvordan man kan gøre det hele så billigt så muligt da vi ikke lige er jordens rigeste mennesker (men dog heller ikke de fattigste )

Vi har tænkt på at lave maden selv og så betale en ven af familien til at hjælpe med at stille det an på dagen. Der er bare så mange til man skal have til sådan en dåb, så som pynt til bordene, indbydelser, bordkort, dåbstøj, leje af forsamlingshus eller andet lokale, mad, drikkevare.

Tror vores rendte i 7-8.000,- ca.

Vi fik mad udefra - vi var 45 personer - Vi havde dog købt rigtig meget drikkevare, så der var til et stykke tid efter

Anmeld

4. januar 2011

TineA

mullesmith2 skriver:

Hej

Vi har brugt omkring 10.000-11.000 kr alt i alt. Det er gået til lokale, mad til 45 personer, drikkervarer, kjole, kage, pynt osv. Jeg har købt al "pynten" på nettet stort set.

Anmeld

4. januar 2011

B&J

vi var ca 23 personer og vi fik hel stegt patte gris og vi fik gaffe osv.. og det var 5000kr med det hele og pynt

Anmeld

4. januar 2011

Low

Vi brugte ca 10.000 kr. Vi har 30-35 mennesker og vi bestilte mad ude fra og havde en masse pynt. Men det kan klart gøres billigere

Anmeld

4. januar 2011

Low

Low skriver:

Vi brugte ca 10.000 kr. Vi har 30-35 mennesker og vi bestilte mad ude fra og havde en masse pynt. Men det kan klart gøres billigere

og vi lejede lokale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.