horsens tøser ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

CamiRon

Jeg er også stadig klar på at mødes men jeg har termin her d. 15. så jeg er nok ikke så overskudsagtig før hen i februar og det kommer nok også an på hvad vi skal. 

Men jeg holder øje med tråden! Syntes det kunne være hyggeligt med en date med jer piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

Jeg er også stadig klar på at mødes men jeg har termin her d. 15. så jeg er nok ikke så overskudsagtig før hen i februar og det kommer nok også an på hvad vi skal. 

Men jeg holder øje med tråden! Syntes det kunne være hyggeligt med en date med jer piger!

okay. der er flere og flere der heller vil febuar så tror bare det hele bliver rykket der til
men det skal bare være noget hygge. hvor vi mødes så man kan danne nye venskaber og lære andre med børn eller der venter børn at kende.
så hvad vi skal det er helt op til hvad folk helst vil.

Anmeld

6. januar 2011

Mille83

Astasmor skriver:

en hverdag kan godt lade sig gøre.

jeg har ferie til den 13 januar. og ellers så er min skole dag ikke ret lang så det hele kan lade sig gøre. det er jo bare at finde ud af hvornår det passer bedst med andre.
eller om ikk kan vi da bare mødes og så kan vi altid finde en anden dag hvor de andre også kan komme med.

Hej

Mit overskud er stadig på minimum( skrev jeg vist også igår) men tror hun har gang i et ordentligt tigerspring, håber det blir bedre i næste uge

Anmeld

6. januar 2011

Mille83

CamiRon skriver:

Hehe Milla jeg vil også gerne på date med dig i februar...Eller før

Anmeld

6. januar 2011

NinaNymannMadsen

Mille83 skriver:

Hej

Mit overskud er stadig på minimum( skrev jeg vist også igår) men tror hun har gang i et ordentligt tigerspring, håber det blir bedre i næste uge

okay det er også helt iorden. ved hvordan det er.
min datter er halvandet år og gør alt det hun ikke må så det heller ikke meget overskud vi har her hjemme.
men det jo bare finde ud af noget npr du mener du har overskud til det. det skal da slet ikke være det.
de fleste hæller til febuar så tror det bliver der i stedet for hvis det er. så har du mulighed for at lade lidt op og få lidt overskud til det hele igen. men ellers så er det nok heller ikke sidste gang der bliver en samlig for os i horsens.

vi skal hvertfald nok finde noget hvor det passer alle.

Anmeld

6. januar 2011

Mille83

Astasmor skriver:

okay det er også helt iorden. ved hvordan det er.
min datter er halvandet år og gør alt det hun ikke må så det heller ikke meget overskud vi har her hjemme.
men det jo bare finde ud af noget npr du mener du har overskud til det. det skal da slet ikke være det.
de fleste hæller til febuar så tror det bliver der i stedet for hvis det er. så har du mulighed for at lade lidt op og få lidt overskud til det hele igen. men ellers så er det nok heller ikke sidste gang der bliver en samlig for os i horsens.

vi skal hvertfald nok finde noget hvor det passer alle.

Det kunne hvertfald være hyggeligt da Nicoline først starter dagpleje til april og hun elsker og være sammen med andre og "lege" hun er snart 8 mdr.......

Anmeld

6. januar 2011

NinaNymannMadsen

Mille83 skriver:

Det kunne hvertfald være hyggeligt da Nicoline først starter dagpleje til april og hun elsker og være sammen med andre og "lege" hun er snart 8 mdr.......

ja. de har også godt af at være sammen med andre børn.
asta har ferie til den 17 januar fra dagplejen. vi har selv valgt hun ikke skulle i gæstepleje. men vi bestemmer jo selv hvor længe hun skal være der.

men det jo kun godt nok.

Anmeld

10. februar 2011

Lene-Oliver

Astasmor skriver:

ja. de har også godt af at være sammen med andre børn.
asta har ferie til den 17 januar fra dagplejen. vi har selv valgt hun ikke skulle i gæstepleje. men vi bestemmer jo selv hvor længe hun skal være der.

men det jo kun godt nok.

Syntes desværre aldrig rigtig det lykkeds

Er der nogle der er klar på noget vinterferie hygge med børnene i næste uge? (uge7) ?

Anmeld

10. februar 2011

NinaNymannMadsen

Lene-Oliver skriver:

Syntes desværre aldrig rigtig det lykkeds

Er der nogle der er klar på noget vinterferie hygge med børnene i næste uge? (uge7) ?

Er kommet helt fra det.
Min datter har ikke ferie i næste uge men derfor kunne man nu nok godt finde ud af noget en af dagene.

Anmeld

10. februar 2011

Fru Dinesen

Ejjjj jeg vil ogsååå være medddd ...

Går jo og keder mig her hjemme med Alberte  

Er frisk lige meget hvor og hvornår 

Knus Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.