horsens tøser ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
38 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

NinaNymannMadsen

som jeg lovede nogen af jer her inde fra horsens

nu er vi jo kommet ind i januar og står stadig og gerne vil finde sammen til noget hygge.
jeg har ferie indtil den 13 januar og min datter til den 17.
og så er der jo weekenderne.

så nu vil jeg høre jer ad om i er friske stadig og hvornår i kan?
kom med nogen datoer og så prøver jeg at kikke på det.
hvis der er nogen der kan ligge sted til er det også helt fint da vi ikke har en vildt stor lejlighed og kenneth hele tiden har hans venner her.

men håber at høre fra jer og håber vi finder ud af noget. vil være rart at mæde nogen her inde fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Aprilmor11

Astasmor skriver:

som jeg lovede nogen af jer her inde fra horsens

nu er vi jo kommet ind i januar og står stadig og gerne vil finde sammen til noget hygge.
jeg har ferie indtil den 13 januar og min datter til den 17.
og så er der jo weekenderne.

så nu vil jeg høre jer ad om i er friske stadig og hvornår i kan?
kom med nogen datoer og så prøver jeg at kikke på det.
hvis der er nogen der kan ligge sted til er det også helt fint da vi ikke har en vildt stor lejlighed og kenneth hele tiden har hans venner her.

men håber at høre fra jer og håber vi finder ud af noget. vil være rart at mæde nogen her inde fra.

Jeg er frisk, og kan sagtens ligge lejlighed til, alt afhæning af, hvor mange vi er .. kan bare ikke næste weekend, og arbejder i hverdage, men kan sagtens fredag, lørdag eller søndag ?

Anmeld

4. januar 2011

NinaNymannMadsen

Aprilmor11 skriver:

Jeg er frisk, og kan sagtens ligge lejlighed til, alt afhæning af, hvor mange vi er .. kan bare ikke næste weekend, og arbejder i hverdage, men kan sagtens fredag, lørdag eller søndag ?

super.
jamen så må vi jo se om vi kan finde ud af noget. og håber da der kommer flere til.

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Astasmor skriver:

super.
jamen så må vi jo se om vi kan finde ud af noget. og håber da der kommer flere til.

Også her

Men hvad er det for noget hygge ?

Er det hvor vi spiser lidt sammen, evt. hvis vi er nogen stykker kunne vi lave lidt forskelligt og tag med og så bare en masse snak .. Eller er det sket ikke sådan noget hygge ?

Anmeld

4. januar 2011

NinaNymannMadsen

Aprilmor11 skriver:

Også her

Men hvad er det for noget hygge ?

Er det hvor vi spiser lidt sammen, evt. hvis vi er nogen stykker kunne vi lave lidt forskelligt og tag med og så bare en masse snak .. Eller er det sket ikke sådan noget hygge ?

jamen det kan være hvad som helst.
kunne sagtens være vi spiser sammen og hvor vi hver i sær kommer med noget.
det kan også bare være ren og skær tøse aften med film og snakken og rigtig hygge.
det er mest for at lære nogen her inde og kende og for at møde nogen der har eller venter børn.

jeg kender ikke vildt mange her i horsens nemlig så derfor vil jeg nemlig rigtig gerne møde nogen som man så kan snakke med. der er nemlig ikke mange af mine veninder der har børn.

så det er helt op til hvad folk vil. det kunne også være at man måske tog en tur i svømmehal sammen eller sådan nogen ting.

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Astasmor skriver:

jamen det kan være hvad som helst.
kunne sagtens være vi spiser sammen og hvor vi hver i sær kommer med noget.
det kan også bare være ren og skær tøse aften med film og snakken og rigtig hygge.
det er mest for at lære nogen her inde og kende og for at møde nogen der har eller venter børn.

jeg kender ikke vildt mange her i horsens nemlig så derfor vil jeg nemlig rigtig gerne møde nogen som man så kan snakke med. der er nemlig ikke mange af mine veninder der har børn.

så det er helt op til hvad folk vil. det kunne også være at man måske tog en tur i svømmehal sammen eller sådan nogen ting.

Okay, men du kan bare skrive når det er .. Så håber vi da at der kommer flere på snart

Anmeld

4. januar 2011

NinaNymannMadsen

Okay, men du kan bare skrive når det er .. Så håber vi da at der kommer flere på snart

jep det skal jeg nok
ja det håber jeg også.

Anmeld

5. januar 2011

NinaNymannMadsen

opper den lige og håber der er flere end bare en der svare.
sidst jeg lavede tråden var der da nogen stykker.

Anmeld

5. januar 2011

Lene-Oliver

Jeg er også stadig frisk jeg kan desværre først fra d.20 jan.

Anmeld

5. januar 2011

Aprilmor11

Lene-Oliver skriver:

Jeg er også stadig frisk jeg kan desværre først fra d.20 jan.

For min skyld kan vi også sagtens tag en dag i februar, så du heller ikke bliver snydt

Jeg går på barsel i starten af Februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.