horsens tøser ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Lene-Oliver

Aprilmor11 skriver:

For min skyld kan vi også sagtens tag en dag i februar, så du heller ikke bliver snydt

Jeg går på barsel i starten af Februar

Det vil være super i februar. Er lige startet i skole, så jeg skal lige have hverdagen til at fungere igen plus at Oliver er ved sin far hver anden weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Aprilmor11

Lene-Oliver skriver:

Det vil være super i februar. Er lige startet i skole, så jeg skal lige have hverdagen til at fungere igen plus at Oliver er ved sin far hver anden weekend

Syns da at vi skal finde ud af noget der også så

Ja, det må være rart lige at få styr på det hele inden

Anmeld

5. januar 2011

Mille83

tror også jeg er klar, kommer an på hvornår det bliver  ligenu er overskudet på minimum...

Anmeld

5. januar 2011

Aprilmor11

Mille83 skriver:

tror også jeg er klar, kommer an på hvornår det bliver  ligenu er overskudet på minimum...

Tror vidst bare at vi skal skrive nogen dato'er ?

Jeg har forslået weekenden foreksempel ..

Anmeld

5. januar 2011

Mille83

Aprilmor11 skriver:

Tror vidst bare at vi skal skrive nogen dato'er ?

Jeg har forslået weekenden foreksempel ..

Med eller uden børn??

Anmeld

5. januar 2011

Aprilmor11

Mille83 skriver:

Med eller uden børn??

Lige meget

Vi finder da bare på noget spændene at lave , hvis der er børn med

Anmeld

5. januar 2011

Mille83

Aprilmor11 skriver:

Lige meget

Vi finder da bare på noget spændene at lave , hvis der er børn med

Ok jeg vil nu helst en hverdag, da weekenden er forbeholdt min kæreste denne her tid fordi han arbejder så meget........

Anmeld

5. januar 2011

Aprilmor11

Mille83 skriver:

Ok jeg vil nu helst en hverdag, da weekenden er forbeholdt min kæreste denne her tid fordi han arbejder så meget........

Jeg arbejder godt nok i hverdagen, men derfor kan i andre jo sagtens og så er jeg bare med i februar , hvis jeg ikke kan den dag, det bliver planlagt

Anmeld

6. januar 2011

NinaNymannMadsen

Lene-Oliver skriver:

Jeg er også stadig frisk jeg kan desværre først fra d.20 jan.

vi finder da bare en dato der passer ind. for mig er det lige meget skal det være en hverdag kan jeg fra klokken 12:50 af og weekender kan jeg hele dagen selvf ikke alle weekender. men det er da bare komme med nogen datoer og så får vi det passet ind med alle

Anmeld

6. januar 2011

NinaNymannMadsen

Mille83 skriver:

en hverdag kan godt lade sig gøre.

jeg har ferie til den 13 januar. og ellers så er min skole dag ikke ret lang så det hele kan lade sig gøre. det er jo bare at finde ud af hvornår det passer bedst med andre.
eller om ikk kan vi da bare mødes og så kan vi altid finde en anden dag hvor de andre også kan komme med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.