Hejsa alle som har skrevet på denne tråd eller læst den.
Jeg ved godt det er RIGTIG længe side jeg oprettede denne tråd.. Men jeg ville lige opdaterer og give svar på hvad der skete.. =)
Til MIN fordel tog min søde advokat sagen op..! Der gik RIGTIG lang tid med mæling frem og tilbage, og vi endte sku i retten..!! Dommeren tilkendte mig en erstatning, samt en undskyldning - hvilket jeg i bund og grund er rigtig glad for.. =) Det jeg egentlig fiskede efter var en undskyldning fra firmaet da de havde udtalt sig om mig PERSONLIGT til de borgere jeg havde fast..!! Samtidig en erstatning fordi det ER ulovligt at fyre en gravid - med en "dæknings grund" som tilgang til udd. personale..! Firmaet skulle bevise en tilgang til udd. personale og det kunne de ikke.. =) Til fordel for mig selvfølgelig..!
Samtidig var det åbenbart IKKE FØRSTE GANG de havde fyret en gravid ved at troppe op på ens privat adr. afleverer en fyresedl, samt skrive at der var tilgang af udd. personale..!!
Men alt i alt fik vi en go afslutning og fik den undskyld som egentlig betød rigtig meget for meget..!! Samtidig er firmaet gået konkurs og er blevet meldt af flere tidligere ansatte...!!
DEJLIGT at få ret når man ved at der er noget galt.. =)
Anmeld