Så gjorde jeg det:) og Isaac-Dræn:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Lilac

sarahb skriver:

se billedet jeg har lagt ind, så fedt og så er det bare sådanne små smykker med en sten i

Isaac har været så sej tiltrods for han også fik brændt læbbåndet op også. Mor her er meget stolt..

Det ser da vildt fedt ud! Sjovt jeg aldrig har hørt om det før... gjorde det ikke ondt af få sat de magneter under huden - hvordan gør de det??

Glææææder mig til at se dine!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

sarahb

xxx skriver:

Det ser da vildt fedt ud! Sjovt jeg aldrig har hørt om det før... gjorde det ikke ondt af få sat de magneter under huden - hvordan gør de det??

Glææææder mig til at se dine!!

de laver et lille hul i huden og så sætter de en lille rund plade på med en lille spids på der stikker ud af huden og så klemmer man smykket ned over den. Så den sidder under og stikker ud af huden..
Det gjorde slet ikk ondt, ligesom at få taget en blodprøve. Var helt overrasket for jeg er virkelig en Pussy! men det gjorde ikk ondt..

Anmeld

5. januar 2011

Jules

Sikke nogle flotte drenge du har dig Sarah 

Ser frem til at se billeder af de skin divers imorgen :) Hvad koster det at få sådan nogen?

Anmeld

5. januar 2011

mama09

sarahb skriver:

Ja i skal se det på fredag, glæder mig til at få plasteret af så jeg rigtig kan nyde dem..

Jo i skal da se mine Store dreng igen.. Her:

wauvv nogen smukke børn - jo helt sygt de flotte øjne de begge har, ja og charme - kæft er helt målløs - de er smukke!

Anmeld

5. januar 2011

mama09

sarahb skriver:

Så tøser, så fik jeg gjort lidt for mig selv..
Fik lavet såkaldte skindivers, en piersing så den ikke går igennem med sidder under huden og så er der en sten oven på huden. Det er normalt ikke mig med piercinger, men disse måtte jeg have. OG ja jeg fik lavet stk. En for Omer, en for Isaac og En for Jonas. Kan ikke tage billede af mine,da de skal være med plaster indtil fredag.
Wee hvor er jeg glad.

Så er jeg kommet i mine gamle jeans jubiiii.. kun 5 uger efter fødslen.
jubiiii. Så skal jeg igang med at træne på torsdag. Så det bliver lækkert. Glæder mig sindsygt meget..

Vi var til ørelæge med Isaac i dag for at få tjekket om han skulle ha dræn, for han snakker så flot og han sover også fint. Men han får mellemøre betændelse ret tit. Han blev undersøgt i dag og han har væske på det ene øre så han næsten ikk kan høre på det og tryk på det andet, så i morgen tidlig skal han have dræn i kl.8.30. Jeg har så ondt i maven og er så nervøs. Puha hvor skærer det i mit moderhjerte. Der er helt vildt!!!
Men han får det jo godt af det og det er jo det vigtigste, men det er svært! Hans fætter skal ha det lagt 30 min før isaac så dem når vi lige at støde ind i. Så håber det er gået godt for ham.

Og ja Jonas, han trives og vi var til 5 ugers undersøgelse med hamigår, og han tager så flot på 5,2 kg og er 60 cm lang, så han er en lang dejlig dreng. Han trives rigtig flot og er stadig super skøn, tiltrods for en tiger der er på spil herhjemme..

Men i skønne kvinder det var lige en smørre fra os

Dejligt du kan passe din bukser igen

Og håber den store Prins klarede det og snart kan hører igen - bette stakkels... og at dit hjerte har det ok igen

og glæder mig vildt se at se billeder af de sten... hvad koster det? og holder det altid??

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

Trinehw skriver:

Dejligt du kan passe din bukser igen

Og håber den store Prins klarede det og snart kan hører igen - bette stakkels... og at dit hjerte har det ok igen

og glæder mig vildt se at se billeder af de sten... hvad koster det? og holder det altid??

ja det er lige som en piercing, så de holder indtil du tager dem ud Så fedt...
Det koster 250 for den første og vil du ha lavet flere samme tid så 150 for de efterfølgende

Ja Isaac har det super igen og han klarede det så fint.. Store dreng og har heller ikke problemer med læbebåndet der blev klippet. så det er fedt.. Der har intet været at mærke på ham..

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

Jules skriver:

Sikke nogle flotte drenge du har dig Sarah 

Ser frem til at se billeder af de skin divers imorgen Hvad koster det at få sådan nogen?

tak søde De er så fede...
De koster for den første 250 og for de efterfølgende 150 .. billigt.. Og det er SÅ FEDT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.