Så gjorde jeg det:) og Isaac-Dræn:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

sarahb

bondepigen skriver:

Hvorfor i alverden skal han have stesolid??

han skal have det for at berolige ham, og for at han ikke huske oplevelsen. Lægen har haft mange børn der kunne huske det senere hen og derfor skal de have en lille smule stesolid inden.. Det var hvad han fortalte.
Men det gik fint og han klarede det så fint, han var lidt ked ved opvågningen men nu er der INTET at mærke.
Og han fik faktisk også brændt sit læbebånd over fordi det var for stramt, det gjorde vi i samme omgang så han ikk skal i narkose igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

sarahb

Hvor får man lagt skindivers henne?? Altså på kroppen?? Har aldrg hørt om dem. Glæder mig til at se billeder, når plasteret kommer af. Men skønnere end du er, kan de da umuligt gøre dig.

Skønne Jonas...............lille bassemand, hva'?? Der er god energi i hans føde.

Stakkels Isaac..............men det skulle være hurtigt overstået, og de børn vi kender med dræn, har fået det mærkbart bedre efterfølgende. Håber at det kommer til at gå helt problemfrit.

Knus Mette

ja alle mulige tænkelige steder kan man få dem.
Sætteret billede ind, så har jeg fået lavet 3 stk i en lodret linie fra håndledet og 3 cm op af armen.. Så de sidder tæt med ca6 mm. mellemrum. Et lille område og diskret med så fint..
Ligesom billeder under hvor hun har 3 på række.

Ja der må være godt emergi i mors mælk her

Isaac har taget det så fint og selvom han også fik brændt sit læbebånd så er han helt cool nu... Seje Dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

xxx skriver:

Hey søde, 

Hvad i alverden er skin-divers? Og hvor sidder de?? Er enormt spændt på at skulle se billeder!

Jeg krydser fingre for at Isaac klarer at få lagt dræn uden problemer!  Jeg kan godt forstå det må være enormt hårdt at skulle igennem, forhåbentligt skal I kun igennem det én gang...

Du får lige et kram herfra 

se billedet jeg har lagt ind, så fedt og så er det bare sådanne små smykker med en sten i

Isaac har været så sej tiltrods for han også fik brændt læbbåndet op også. Mor her er meget stolt..

Anmeld

5. januar 2011

ooo

Ihh, hvor jeg glæder mig til fredag, så jeg kan se de fede skindivers på dig. Billeder af the real thing er nu bedre.

Det lyder som lidt af en hård omgang lille Isaac har været igennem, men det er nok bedre at få både dræn og læbebåndet ordnet af en omgang, så han ikke skal i narkose igen. Og så virker det jo bare til at han er en sej dreng, der ikke lader sig mærke med noget.

Og hvor bliver Jonas en stor dreng, skal vi ikke snart se billeder af vidunderet igen???

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

Ja i skal se det på fredag, glæder mig til at få plasteret af så jeg rigtig kan nyde dem..

Jo i skal da se mine Store dreng igen.. Her:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

Metchen skriver:

Ihh, hvor jeg glæder mig til fredag, så jeg kan se de fede skindivers på dig. Billeder af the real thing er nu bedre.

Det lyder som lidt af en hård omgang lille Isaac har været igennem, men det er nok bedre at få både dræn og læbebåndet ordnet af en omgang, så han ikke skal i narkose igen. Og så virker det jo bare til at han er en sej dreng, der ikke lader sig mærke med noget.

Og hvor bliver Jonas en stor dreng, skal vi ikke snart se billeder af vidunderet igen???

der er svaret til dig søde, glemte bare lige at citere.. Og billeder

Anmeld

5. januar 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

han skal have det for at berolige ham, og for at han ikke huske oplevelsen. Lægen har haft mange børn der kunne huske det senere hen og derfor skal de have en lille smule stesolid inden.. Det var hvad han fortalte.
Men det gik fint og han klarede det så fint, han var lidt ked ved opvågningen men nu er der INTET at mærke.
Og han fik faktisk også brændt sit læbebånd over fordi det var for stramt, det gjorde vi i samme omgang så han ikk skal i narkose igen.

Ok.

Dejligt han klarede det fint, og at I lige kunne få kappet læbebåndet samtidig... Jeg har fået af vide, at Emmas læbebånd osse er for stramt, men det er ikke noget de vil gøre noget ved endnu, de synes hun er for lille... Sikke forskelligt mange ting behandles...

Det bliver bare så dejligt for ham, at slippe for de dumme smerter i ørerne!!!

Anmeld

5. januar 2011

Skouboe

sarahb skriver:

Så tøser, så fik jeg gjort lidt for mig selv..
Fik lavet såkaldte skindivers, en piersing så den ikke går igennem med sidder under huden og så er der en sten oven på huden. Det er normalt ikke mig med piercinger, men disse måtte jeg have. OG ja jeg fik lavet stk. En for Omer, en for Isaac og En for Jonas. Kan ikke tage billede af mine,da de skal være med plaster indtil fredag.
Wee hvor er jeg glad.

Så er jeg kommet i mine gamle jeans jubiiii.. kun 5 uger efter fødslen.
jubiiii. Så skal jeg igang med at træne på torsdag. Så det bliver lækkert. Glæder mig sindsygt meget..

Vi var til ørelæge med Isaac i dag for at få tjekket om han skulle ha dræn, for han snakker så flot og han sover også fint. Men han får mellemøre betændelse ret tit. Han blev undersøgt i dag og han har væske på det ene øre så han næsten ikk kan høre på det og tryk på det andet, så i morgen tidlig skal han have dræn i kl.8.30. Jeg har så ondt i maven og er så nervøs. Puha hvor skærer det i mit moderhjerte. Der er helt vildt!!!
Men han får det jo godt af det og det er jo det vigtigste, men det er svært! Hans fætter skal ha det lagt 30 min før isaac så dem når vi lige at støde ind i. Så håber det er gået godt for ham.

Og ja Jonas, han trives og vi var til 5 ugers undersøgelse med hamigår, og han tager så flot på 5,2 kg og er 60 cm lang, så han er en lang dejlig dreng. Han trives rigtig flot og er stadig super skøn, tiltrods for en tiger der er på spil herhjemme..

Men i skønne kvinder det var lige en smørre fra os

Jeg håber det gik godt med dræn i dag - det er jo vores tur på Fredag med Silja og jeg er virkeligt bange. Hun er jo kun 5 måneder - alt for lille til at skulle i narkose og skæres i..

Anyway - jeg håber at Isaac klarede det uden problemer og at det hjælper på hans mellemørebetændelser

Anmeld

5. januar 2011

ooo

sarahb skriver:

der er svaret til dig søde, glemte bare lige at citere.. Og billeder

Uhh, de er nu nogle lækkerbukser de to drenge. Dem kan vi ikke se nok billeder af.

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

Skouboe skriver:

Jeg håber det gik godt med dræn i dag - det er jo vores tur på Fredag med Silja og jeg er virkeligt bange. Hun er jo kun 5 måneder - alt for lille til at skulle i narkose og skæres i..

Anyway - jeg håber at Isaac klarede det uden problemer og at det hjælper på hans mellemørebetændelser

det gik så godt,og der var intet at frygte.. Han legede fint med masken og fik den på. han strittede lidt imod men ellers var det ok. Og opvågningen var lidt svær fordi de ikk aner hvad der sker.. Men han har det super nu og ligger og sover til middag..
Menjeg forstår dælme godt du er nervøs.. det er ikke sjovt når det er vores små guldklumper..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.