Så tøser, så fik jeg gjort lidt for mig selv..
Fik lavet såkaldte skindivers, en piersing så den ikke går igennem med sidder under huden og så er der en sten oven på huden. Det er normalt ikke mig med piercinger, men disse måtte jeg have. OG ja jeg fik lavet stk. En for Omer, en for Isaac og En for Jonas. Kan ikke tage billede af mine,da de skal være med plaster indtil fredag.
Wee hvor er jeg glad.
Så er jeg kommet i mine gamle jeans jubiiii.. kun 5 uger efter fødslen.
jubiiii. Så skal jeg igang med at træne på torsdag. Så det bliver lækkert. Glæder mig sindsygt meget..
Vi var til ørelæge med Isaac i dag for at få tjekket om han skulle ha dræn, for han snakker så flot og han sover også fint. Men han får mellemøre betændelse ret tit. Han blev undersøgt i dag og han har væske på det ene øre så han næsten ikk kan høre på det og tryk på det andet, så i morgen tidlig skal han have dræn i kl.8.30. Jeg har så ondt i maven og er så nervøs. Puha hvor skærer det i mit moderhjerte. Der er helt vildt!!!
Men han får det jo godt af det og det er jo det vigtigste, men det er svært! Hans fætter skal ha det lagt 30 min før isaac så dem når vi lige at støde ind i. Så håber det er gået godt for ham.
Og ja Jonas, han trives og vi var til 5 ugers undersøgelse med hamigår, og han tager så flot på 5,2 kg og er 60 cm lang, så han er en lang dejlig dreng. Han trives rigtig flot og er stadig super skøn, tiltrods for en tiger der er på spil herhjemme..

Men i skønne kvinder det var lige en smørre fra os
Anmeld