Så gjorde jeg det:) og Isaac-Dræn:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

sarahb

Så tøser, så fik jeg gjort lidt for mig selv..
Fik lavet såkaldte skindivers, en piersing så den ikke går igennem med sidder under huden og så er der en sten oven på huden. Det er normalt ikke mig med piercinger, men disse måtte jeg have. OG ja jeg fik lavet stk. En for Omer, en for Isaac og En for Jonas. Kan ikke tage billede af mine,da de skal være med plaster indtil fredag.
Wee hvor er jeg glad.

Så er jeg kommet i mine gamle jeans jubiiii.. kun 5 uger efter fødslen.
jubiiii. Så skal jeg igang med at træne på torsdag. Så det bliver lækkert. Glæder mig sindsygt meget..

Vi var til ørelæge med Isaac i dag for at få tjekket om han skulle ha dræn, for han snakker så flot og han sover også fint. Men han får mellemøre betændelse ret tit. Han blev undersøgt i dag og han har væske på det ene øre så han næsten ikk kan høre på det og tryk på det andet, så i morgen tidlig skal han have dræn i kl.8.30. Jeg har så ondt i maven og er så nervøs. Puha hvor skærer det i mit moderhjerte. Der er helt vildt!!!
Men han får det jo godt af det og det er jo det vigtigste, men det er svært! Hans fætter skal ha det lagt 30 min før isaac så dem når vi lige at støde ind i. Så håber det er gået godt for ham.

Og ja Jonas, han trives og vi var til 5 ugers undersøgelse med hamigår, og han tager så flot på 5,2 kg og er 60 cm lang, så han er en lang dejlig dreng. Han trives rigtig flot og er stadig super skøn, tiltrods for en tiger der er på spil herhjemme..

Men i skønne kvinder det var lige en smørre fra os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Bondepigen

Det er garanteret flot til dig med de såkaldte skindivers...!

Isaac skal nok klare det rigtig flot, det er mere usikkert med os mødre. Vi er lidt pivede, når det kommer til de små. Men det går så stærkt, at du næsten ikke når at opdage, han har fået dræn i. Emma var helt sig selv 15 min. efter hun vågnede.

Og han får det bare SÅ meget bedre. Emma har ikke haft feber af mellemørebetændelse siden hun fik dræn i, så det er bare guld værd! Det er bare noget der skal overståes, og det skal nok gå godt!!!

Anmeld

4. januar 2011

sarahb

ups fik lavet 3 stk... skiiide num lock

Anmeld

4. januar 2011

LIZO

så må altså lige ligge et billed ind af det aner ikke hvordan sådan ser ud : )

Anmeld

4. januar 2011

sarahb

må ikk ta plasteret af endnu men på fredag kommer der billede weee

Anmeld

4. januar 2011

ChatH

sarahb skriver:

Så tøser, så fik jeg gjort lidt for mig selv..
Fik lavet såkaldte skindivers, en piersing så den ikke går igennem med sidder under huden og så er der en sten oven på huden. Det er normalt ikke mig med piercinger, men disse måtte jeg have. OG ja jeg fik lavet stk. En for Omer, en for Isaac og En for Jonas. Kan ikke tage billede af mine,da de skal være med plaster indtil fredag.
Wee hvor er jeg glad.

Så er jeg kommet i mine gamle jeans jubiiii.. kun 5 uger efter fødslen.
jubiiii. Så skal jeg igang med at træne på torsdag. Så det bliver lækkert. Glæder mig sindsygt meget..

Vi var til ørelæge med Isaac i dag for at få tjekket om han skulle ha dræn, for han snakker så flot og han sover også fint. Men han får mellemøre betændelse ret tit. Han blev undersøgt i dag og han har væske på det ene øre så han næsten ikk kan høre på det og tryk på det andet, så i morgen tidlig skal han have dræn i kl.8.30. Jeg har så ondt i maven og er så nervøs. Puha hvor skærer det i mit moderhjerte. Der er helt vildt!!!
Men han får det jo godt af det og det er jo det vigtigste, men det er svært! Hans fætter skal ha det lagt 30 min før isaac så dem når vi lige at støde ind i. Så håber det er gået godt for ham.

Og ja Jonas, han trives og vi var til 5 ugers undersøgelse med hamigår, og han tager så flot på 5,2 kg og er 60 cm lang, så han er en lang dejlig dreng. Han trives rigtig flot og er stadig super skøn, tiltrods for en tiger der er på spil herhjemme..

Men i skønne kvinder det var lige en smørre fra os

Uhh søde, det lyder sku smukt!! Glæder mig til at se billeder på fredag

og mht dræn er det bare ikke sjovt, men det er heldigvis hurtig overståët og han klarer det garanteret rigtig flot. jeg er som regel værre end pigerne har været

Anmeld

4. januar 2011

sarahb

Chatarina skriver:

Uhh søde, det lyder sku smukt!! Glæder mig til at se billeder på fredag

og mht dræn er det bare ikke sjovt, men det er heldigvis hurtig overståët og han klarer det garanteret rigtig flot. jeg er som regel værre end pigerne har været

håber også det går super godt... Ja jeg er helt klart værre end han bliver. Det er bare narkosen og så skal vi give ham stesold inden herhjemme hvor han kan blive lidt skæv.. puha...

billeder kommer fredag, det er sååå fedt.

Anmeld

4. januar 2011

anna-jonas

Hvor får man lagt skindivers henne?? Altså på kroppen?? Har aldrg hørt om dem. Glæder mig til at se billeder, når plasteret kommer af. Men skønnere end du er, kan de da umuligt gøre dig.

Skønne Jonas...............lille bassemand, hva'?? Der er god energi i hans føde.

Stakkels Isaac..............men det skulle være hurtigt overstået, og de børn vi kender med dræn, har fået det mærkbart bedre efterfølgende. Håber at det kommer til at gå helt problemfrit.

Knus Mette

Anmeld

4. januar 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

håber også det går super godt... Ja jeg er helt klart værre end han bliver. Det er bare narkosen og så skal vi give ham stesold inden herhjemme hvor han kan blive lidt skæv.. puha...

billeder kommer fredag, det er sååå fedt.

Hvorfor i alverden skal han have stesolid??

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

Hey søde, 

Hvad i alverden er skin-divers? Og hvor sidder de?? Er enormt spændt på at skulle se billeder!

Jeg krydser fingre for at Isaac klarer at få lagt dræn uden problemer!  Jeg kan godt forstå det må være enormt hårdt at skulle igennem, forhåbentligt skal I kun igennem det én gang...

Du får lige et kram herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.