Et spørgsmål om tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Jeg forstår. Vi har allerede haft den samtale, det endte ud med at jeg sagde at jeg ville glæde mig til billederne,brød mig ikke om at lige hun skulle være fotografen,men hvis han vidste det i sidste ende ville gøre mig glad så var det da det han skulle gøre.

På den anden side er jeg begyndt at tænke at jeg vil have en mand der syntes at jeg er pivfræk,at jeg er herre lækker. Jeg er træt bare at være den søde konede kæreste Jeg vil være den han drømmer om! Men jeg kan tydeligt mærke at han er glad for hende. Han har luftet tanken omkring en tre kant,og jeg har på fornemmelsen hvem han vil prøve den med hvis det er  Jeg vil gøre næsten alt for ham,men hader virkelig at jeg gør alt for ham,men det er hende han har i tankerne. Hvorfor skal jeg så gøre alle de ting han så gerne vil have hvis hans tankerne er hos en anden

Men hvis du er ligeglad med hvordan du ser ud, så finder du nok ikke en kæreste som synes du er piv-fræk. Kærlighed handler om det indre, men at være piv-fræk i andres øjne handler altså om det ydre, og hvis du ikke selv gør noget, så kan du ikke forvente at han skal synes du er pivfræk. Du kan jo godt gå udfra at han elsker dig, og sikkert også at han synes du er fræk og sexet, når i er i det humør, men for at det skal være en generel opfattelse han har om dig, så bliver du nødt til at hanke op i dig selv.

Jeg synes at din fokusering på model-veninden tydeligt viser at du slet ikke er glad for hvordan du selv ser ud - og det er altså kun dig der kan ændre det. Men det er jo heller ikke nemt at blive glad for sig selv når man har en kæreste som er så fokuseret på model-typer - dem er der jo ikke mange af os der ligner...

Og under ingen omstændigheder skal han da fotograferes af hende. Det er hans behov - det er ikke dit, og du har det dårligt med det, så han bliver bare nødt til at lade være. Ellers må du give ham en forsinket julegave - et gavekort til en anden fotograf hvor han kan få sine lyster styret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Margorie

Jeg vil virkelig ikke træde i din manglene selvtillid. Men man skal altså elske sig selv for at andre kan elske en. Hvis du er ked af at være tyk og bleg- så gør noget ved det! Livet er for kort til at føle sig truet af en eller anden modella type. Du er go nok, du er smuk og en fantastisk mor er jeg helt sikker på.. Husker du at fortælle dig selv det? Jeg er sikker på din kæreste elsker dig, men måske det ville være rart med noget pænt at kigge på også?. Ved godt det slet ikke var det du spurgte om. Men jeg havde det ligesom dig- og jeg var så tæt på at ødelægge mit forhold fordi jeg blev indebrændt på min kæreste over at han ikke bare elskede mig som den sofa kartoffel to graviditeter og dovenskab havde gjort mig til. Men jeg tog kampen op. Og selv om jeg stadig vejer 25kg mere end de fleste modeller- så er jeg SMUK, jeg er SELVSIKKER, jeg har fucking ben i næsen og havde sagt- ja lad endelig denne modella veninde ta frække billeder- af os to sammen skatter! Så skal du nok se løjer.
Men husk nu, følg dit hjerte. Og så husk at livet er for kort til ikke at elske dig selv

Anmeld

6. januar 2011

Calliope

Margorie skriver:

Jeg vil virkelig ikke træde i din manglene selvtillid. Men man skal altså elske sig selv for at andre kan elske en. Hvis du er ked af at være tyk og bleg- så gør noget ved det! Livet er for kort til at føle sig truet af en eller anden modella type. Du er go nok, du er smuk og en fantastisk mor er jeg helt sikker på.. Husker du at fortælle dig selv det? Jeg er sikker på din kæreste elsker dig, men måske det ville være rart med noget pænt at kigge på også?. Ved godt det slet ikke var det du spurgte om. Men jeg havde det ligesom dig- og jeg var så tæt på at ødelægge mit forhold fordi jeg blev indebrændt på min kæreste over at han ikke bare elskede mig som den sofa kartoffel to graviditeter og dovenskab havde gjort mig til. Men jeg tog kampen op. Og selv om jeg stadig vejer 25kg mere end de fleste modeller- så er jeg SMUK, jeg er SELVSIKKER, jeg har fucking ben i næsen og havde sagt- ja lad endelig denne modella veninde ta frække billeder- af os to sammen skatter! Så skal du nok se løjer.
Men husk nu, følg dit hjerte. Og så husk at livet er for kort til ikke at elske dig selv

Lige mine tanker 

Anmeld

6. januar 2011

Mi

Anonym skriver:

Jeg forstår. Vi har allerede haft den samtale, det endte ud med at jeg sagde at jeg ville glæde mig til billederne,brød mig ikke om at lige hun skulle være fotografen,men hvis han vidste det i sidste ende ville gøre mig glad så var det da det han skulle gøre.

På den anden side er jeg begyndt at tænke at jeg vil have en mand der syntes at jeg er pivfræk,at jeg er herre lækker. Jeg er træt bare at være den søde konede kæreste Jeg vil være den han drømmer om! Men jeg kan tydeligt mærke at han er glad for hende. Han har luftet tanken omkring en tre kant,og jeg har på fornemmelsen hvem han vil prøve den med hvis det er  Jeg vil gøre næsten alt for ham,men hader virkelig at jeg gør alt for ham,men det er hende han har i tankerne. Hvorfor skal jeg så gøre alle de ting han så gerne vil have hvis hans tankerne er hos en anden

Jeg havde engang en kæreste som blev ved med at snakke om en trekant. Til sidste sagde jeg ja, men også at jeg ville have lov at bestemme hvilken MAND som skulle være tredje person. Jeg hørte aldrig om den trekant igen

Har du fortalt din kæreste at du ikke er tryk ved at han skal fotograferes af hende. Du behøver jo ikke beskylde ham for at ville være dig utro, men sige at du føler dig utilstrækkelig i forhold til hende. Hvis han virkelig elsker og respektere dig, så er det jo ikke vigtig hvem fotografen er når han får taget billederne, og han kan jo bare få nogle andre til at tage de billeder. Vil du egentlig overhovedet have de billeder, eller er det mest for hans skyld de skal tages?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Altså hvis jeg var i din situation var jeg stejlet fuldstændig. Når han taler så meget om hende ville jeg ikke føle mig tryg ved at han skulle stå og gøre sig lækker og fræk foran et kamera OG hende!

Anmeld

6. januar 2011

JustMe

Hvde det været min kæreste, havde jeg blot givet udtryk for, at jeg ikke brød mig om, at en kvinde tog frække billeder af ham, og slet ikke en af mine eller hans veninder. Så ville den potte med billederne være ude.

Derudover synes jeg faktisk, du skal være ærlig overfor ham og fortælle, at du helst ikke vil høre ham omtale hendes udseende eller fortælle, når han har set hende nøgen. Det ér et dilemma, hvis det er én, der kommer i huset og er en del af vennekredsen. Derudover havde jeg personligt (hvis jeg var i din situation) fortalt ham, at det påvirkede min selvtillid, da jeg gennem hans bemærkninger kunne føle mig utilstrækkelig, fordi jeg ikke havde modelkrop.

Så måtte vi tage den derfra alt efter hans reaktion i øjeblikket og efterfølgende reaktioner i situationer vedrørende din veninde. Hvis du og "modellen" er gode veninder, ville hun vel også lægge en føler ud hos dig, inden hun sagde ja til et evt. job med at fotografere ham?

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

SussieThyssen skriver:

Vil du have et ærligt svar??
Lad være!!!!
Stol på at du er dejlig nok, som du er, UDEN frække billeder.
For hvad vil han så have dig til næste gang? Kan du følge mig?
Sig lige ud til din kæreste, at du ikke gider mere omkring den veninde, og at du ikke er hende.
Og hvis han skal være så fikseret af hende, så må han være det uden dig.
Stol på at du har noget, hun IKKE har, nemlig et godt hoved, en krop der har givet liv og viser det, kærlighed, moderskab og liv, det er 10 gange mere værd.
Kan han ikke værdsætte det, så har han slet ikke fortjent dig.
Der er mænd nok ude i verden, der hellere vil have en rigtig kvinde og ikke et glitterbillede.
Vel er det da sejt at være en sexbunke, men på sigt holder det ikke. De år hvor man avt. kan være det, er kun så få i forhold til alle de mange år, hvor det ægte liv er det, der tæller. Og i den sidste ende vil det være dig, der sejrer, for du har levet livet...det ægte liv på godt og ondt.
Du skal blot lære at stole på dig selv og sætte pris på dig selv som en langt mere værdifuld ting end en model i blade.

Kærligst
Sussie

Gid jeg kunne formulere mig ligeså godt som dig!

Anmeld

6. januar 2011

SussieThyssen

Enayia skriver:

Gid jeg kunne formulere mig ligeså godt som dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.