Et spørgsmål om tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

B&J

Hvad du lige frem vil lave en 3kan for hans skyld uden du har lyst syntes jeg helt ærligt du skal pakke dine ting og finde en anden kæreste der giver dig det du ønsker og som vil behandle dig med respekt og som syntes du er piv fræk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Silvermist

ri.ul skriver:

Øh er det dig eller din kæreste der skal fotograferes? Jeg forstod at det var din kæreste der skulle fotograferes?

Samme tanke her. Jeg troede at det var din kæreste der ville lade sig fotografere for dig, men ikke omvendt.

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Anonym skriver:

Det er ham der skal tages billeder af,og modelveninden er fotografen.

Hvis du virkelig stoler på ham ,hvorfor ville du så ikke lade ham tage til festen? Jeg er meget jaloux anlagt. Jeg siger bare ikke noget. Men jeg føler mig ramt når det er

Fordi jeg også er jaloux, men stoler på ham. Virkelig. Men tanken om at de der piger ville lægge an på ham osv. Selvom jeg ved at han bare ville afvise dem. Så synes jeg at der er grænser, altså, når man er i et forhold er der bare ting man må afskrive. Ved godt at der er mange der siger, jamen hvis du stoler på ham, så lad ham tage hen til hende. NO way, for han ville da heller ikke bryde sig om at du skulle på burger king med Leonard Dicaprio (dårligt ekspempel ) Men jeg synes altid at man skal vende situationen om, og se hvad den anden part ville synes, og det kaldes respekt. Og så vil jeg skide hul i om min kæreste begyndte på den der tillids tale  

Synes du skulle fortælle ham præcis hvad du tænker, og så prøve at få ham til at forstå hvordan du har det, og fortælle ham at det betyder meget for dig hvis han ville droppe de billeder. Det kan han da ikke blive sur over

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

Jeg kan sagtens forstå dig, men jeg tror ikke du skal tænke på at han hellere vil have hende, mennesker kan jo godt være tiltrukket af andre uden det betyder at det er dem de vil være sammen med, jeg kan da også sagtens møde en eller anden fyr jeg bare synes er helt vildt fræk, men det betyder ikke at jeg kunne finde på at være sammen med ham og vrage min kæreste.

Men hvis du selv synes du er blevet trist og konet, hvorfor gør du så ikke noget ved det? Både for din kærestes skyld, men så sandelig også for din egen skyld, man behøver ikke være en 50 kg. sild med store faste bryster for at være sexet, hår, tøj og make-up kan gøre underværker

Mht. de billeder, så vil jeg sige til ham, at jeg ikke vil bryde mig om, at han skal have taget dem af hende, forklar ham hvordan du har det, og at du virkelig ikke kan se nogen grund til, at han skal stå  og have taget frække billeder af en eller anden super babe... Det er da også noget mærkeligt noget, at en i begge kender, skal se din kæreste uden særlig meget tøj på i sexede positioner, det ville da være mere naturligt hvis det var en anonym fotograf ingen af jer kender. Hvordan ville han selv have det, hvis en af jeres fælles venner skulle stå og tage frække billeder af dig? Men du bliver i hvert fald nød til at sige det til ham, for ellers vil du, som du selv siger, altid få forkerte tanker når du ser på de billeder, og hvilken glæde har du så lige af dem??

Jeg håber han vil lytte til dig

Knus Nanna

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er enig. Men det virker til at han tænker på glitter,og jeg ligger så fjernt fra den kategori som jeg overhovedet kan komme Vi har været sammen længe,vi har været sammen på godt og ondt,men lige med det her føler sig mig komplet magtesløs. Hun er alt det jeg ikke er og bliver. Og hun er den der skal stå og tage frække billeder af min kæreste til mig. Det er mærkeligt. Jeg tror at hver gang jeg kommer til at se på billederne når de er fremkaldt vil være "hvorfor smiler han sådan på det billede,var det hende han smilede til,hvad tænkte hun da hun så ham uden tøj på ect

Mine tanker køre i ring. Undskyld hvis jeg knævre..

Han lyder altså temmeligt sexificeret.
Hmmm...måske trænger I to til et pift i parforholdt.
Tror du ikke, du skulle se at få fikset dig selv lidt op..selvfølgelig ikke det vilde, men bare få piftet håret og tøjet lidt.
Ja, jeg ved jo ikke hvad du selv gør i dagligdagen for at gøre dig attraktiv i hans øjne.
Men det lyder også som om han er lidt exbitionistisk og gerne vil have en undskyldning for at blive bekræftet ved at vise sig selv frem.
Og så kan jeg altså ikke slippe den følelse af, at de et eller andet sted har noget kørende.
Måske er de ikke kommet så langt, men.... Hmmmm!!!
Er du meget knyttet til den "veninde"??
Ja, jeg skriver hende i gåseøjne, for VAR hun en veninde til dig, så ville hun ikke tage biller af din mand, men holde den slags langt væk, så man ikke risikerer at gøre sin veninde (dig) ondt.

Anmeld

4. januar 2011

aarhusmor

Jeg synes bare du skal få sagt til ham hvad du føler. Hvis han er glad for dig, vil han jo også lytte til hvad du siger og føler.

Tillid til modparten handler jo også om at respektere hinandens følelser og det er ikke kun dig der skal respektere hans men også ham der skal respektere dine. I må finde en mellemvej. Men du bliver nødt til at være ærlig overfor ham, så han ved hvor han har dig henne. Ellers bliver du jo bare en måtte, også selvom det måske ikke var hans intention

Anmeld

4. januar 2011

Kildebakken

Jeg vil altid forsøge at glæde min kæreste, men aldrig please ham med noget jeg ikke havde lyst til. Du har ikke lyst til at tage foto's med hende som fotograf, det er for mig at se ikke så meget et spørgsmål om din tillid til ham, men om dine følelser, som han nu har en god mulighed for at lære at respektere og forstå. Du må lige tage snakken en gang til og få ham til at forstå at det sårer dig, når han nævner hende og hendes attributter. Det lyder til at din kæreste er lidt tykhovedet eller måske du ikke har været tydelig nok. Jeg tror at hvis ham din kæreste var hemmeligt forelsket i en anden, så ville han nok skjule det lidt bedre og ikke invitere vedkommende til fotosession med hans kæreste. Men ta' lige snakken igen, hvis noget andet gør sig gældende, ja så er han ikke manden for dig... 

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Jeg vil prøve at tale med ham her snart når han kommer hjem. I er rigtig søde. Er taknemmelig for i tog jer tid til at svare mig

Anmeld

4. januar 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Mange tak for jeres svar. Jeg vil prøve at tale med ham her snart når han kommer hjem. I er rigtig søde. Er taknemmelig for i tog jer tid til at svare mig

Anmeld

4. januar 2011

june1987

den er svær, men vi fleste drømmer vel om en perfekt krop, men de fleste fyre vil faktisk ikke have sådan en 

men jeg ville selv synes det var en smule grænse overskridene det med at tage billeder, så heller en der ikke kender ham, synes det virker lidt underligt.

men der er jo en grund til han er sammen med dig, min kæreste kommentere også andre kvinder men det skal han have lov til jeg ved hvor jeg har ham henne og ved jeg er hans drøm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.