Jeg kan sagtens forstå dig, men jeg tror ikke du skal tænke på at han hellere vil have hende, mennesker kan jo godt være tiltrukket af andre uden det betyder at det er dem de vil være sammen med, jeg kan da også sagtens møde en eller anden fyr jeg bare synes er helt vildt fræk, men det betyder ikke at jeg kunne finde på at være sammen med ham og vrage min kæreste.
Men hvis du selv synes du er blevet trist og konet, hvorfor gør du så ikke noget ved det? Både for din kærestes skyld, men så sandelig også for din egen skyld, man behøver ikke være en 50 kg. sild med store faste bryster for at være sexet, hår, tøj og make-up kan gøre underværker
Mht. de billeder, så vil jeg sige til ham, at jeg ikke vil bryde mig om, at han skal have taget dem af hende, forklar ham hvordan du har det, og at du virkelig ikke kan se nogen grund til, at han skal stå og have taget frække billeder af en eller anden super babe... Det er da også noget mærkeligt noget, at en i begge kender, skal se din kæreste uden særlig meget tøj på i sexede positioner, det ville da være mere naturligt hvis det var en anonym fotograf ingen af jer kender. Hvordan ville han selv have det, hvis en af jeres fælles venner skulle stå og tage frække billeder af dig? Men du bliver i hvert fald nød til at sige det til ham, for ellers vil du, som du selv siger, altid få forkerte tanker når du ser på de billeder, og hvilken glæde har du så lige af dem??
Jeg håber han vil lytte til dig 
Knus Nanna
Anmeld