Vi har en fælles veninde som arbejder som model. Hendes billeder er ikke specielt påklædte, så ved i det.
Min kæreste har kommenteret hendes udseende nogle gange som "Hun er en flot pige".
Han siger ikke noget fra sin personlige holdning når det kommer til hende-foran mig. Men han taler gerne på sine venners vejne, så lyder det sådan her: "Musko og de andre syntes hun er herre lækker",eller mine kollegaer syntes hun er pivfræk" ect. Vi har diskuteret det frem og tilbage nogle gange.
Det er ikke længe siden man så hende topløs i bladene og straks skulle jeg høre om at han nu havde set hende i det og det blad 
Har i mange måneder ikke forstået hvorfor han er sammen med mig hvis han er så vild med hende. Jeg er tyk, hun er tynd,hun er mørk i det,jeg er bleg,hun har flotte faste bryster,jeg har hængebryster efter børn ect. Hun er ung og fast,jeg er faldet af på den,hun går op i mode,jeg er ligeglad med hvad jeg går i eller hvordan jeg ser ud. Lidt hen af, er han kun sammen med mig fordi han ikke kan få hende? Hun bor ikke langt fra os og her kommer problemet:
Min kæreste vil have taget nogle flotte frække billeder til mig. Fotografen bliver modellen. Ja HENDE! Hvis jeg siger nej viser jeg at jeg ikke stoler på ham. Hvis jeg siger ja vil jeg spekulere på den scene mens de er alene resten af mine dage.
Men det her er et spørgsmål om tillid i sidste ende er det ikke 
Hvad ville i gøre?
Anmeld