Et spørgsmål om tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.898 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2011

Anonym trådstarter

Vi har en fælles veninde som arbejder som model. Hendes billeder er ikke specielt påklædte, så ved i det.

Min kæreste har kommenteret hendes udseende nogle gange som "Hun er en flot pige".

Han siger ikke noget fra sin personlige holdning når det kommer til hende-foran mig. Men han taler gerne på sine venners vejne, så lyder det sådan her: "Musko og de andre syntes hun er herre lækker",eller mine kollegaer syntes hun er pivfræk" ect. Vi har diskuteret det frem og tilbage nogle gange.

Det er ikke længe siden man så hende topløs i bladene og straks skulle jeg høre om at han nu havde set hende i det og det blad

Har i mange måneder ikke forstået hvorfor han er sammen med mig hvis han er så vild med hende. Jeg er tyk, hun er tynd,hun er mørk i det,jeg er bleg,hun har flotte faste bryster,jeg har hængebryster efter børn ect. Hun er ung og fast,jeg er faldet af på den,hun går op i mode,jeg er ligeglad med hvad jeg går i eller hvordan jeg ser ud. Lidt hen af, er han kun sammen med mig fordi han ikke kan få hende? Hun bor ikke langt fra os og her kommer problemet:

Min kæreste vil have taget nogle flotte frække billeder til mig. Fotografen bliver modellen. Ja HENDE! Hvis jeg siger nej viser jeg at jeg ikke stoler på ham. Hvis jeg siger ja vil jeg spekulere på den scene mens de er alene resten af mine dage.

Men det her er et spørgsmål om tillid i sidste ende er det ikke

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

aarhusmor

uha den er svær. For selvfølgelig er det mangel på tillid ikke at lade ham tage billederne. Men samtidig så viser du også at han nu går over din grænse og at du altid vil være ked af det. Så af respekt for dig og dine følelser, burde din kæreste lade være.

Skal du være tro imod dig selv, kommer du længst ved at fortælle ham hvordan du føler. Og hvem ved, måske ordner det hele sig

Anmeld

4. januar 2011

B&J

jeg forstår virkelig hvordan du har det, og håber i kan finde en løsning men tror virkelig i skal sætte jer end sammen og snakke igennem...

for ja jeg er heller ikke en tynd og flot pige og jeg tænker lidt det samme engang i mellem men hvorfor skulle min kæreste være sammen med mig hvis han vil have en anden, måske skulle du bare stole på ham og tag en alvorlig snak om du ikke har det så godt med det.. og ved din kæreste sikkert syntes hun er piv fræk men det er jo bare se og ikke røre jeg kan jo også sige ham der er virkelig lækker men jeg vil aldrig være sammen med andre ind min kæreste håber du forstår

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Vil du have et ærligt svar??
Lad være!!!!
Stol på at du er dejlig nok, som du er, UDEN frække billeder.
For hvad vil han så have dig til næste gang? Kan du følge mig?
Sig lige ud til din kæreste, at du ikke gider mere omkring den veninde, og at du ikke er hende.
Og hvis han skal være så fikseret af hende, så må han være det uden dig.
Stol på at du har noget, hun IKKE har, nemlig et godt hoved, en krop der har givet liv og viser det, kærlighed, moderskab og liv, det er 10 gange mere værd.
Kan han ikke værdsætte det, så har han slet ikke fortjent dig.
Der er mænd nok ude i verden, der hellere vil have en rigtig kvinde og ikke et glitterbillede.
Vel er det da sejt at være en sexbunke, men på sigt holder det ikke. De år hvor man avt. kan være det, er kun så få i forhold til alle de mange år, hvor det ægte liv er det, der tæller. Og i den sidste ende vil det være dig, der sejrer, for du har levet livet...det ægte liv på godt og ondt.
Du skal blot lære at stole på dig selv og sætte pris på dig selv som en langt mere værdifuld ting end en model i blade.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

Low

Du skal gøre lige hvad DU har lyst til. Det er DIN krop og hvis du ikke vil have taget billeder, så skal du heller ikke have taget billeder.

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg forstår. Vi har allerede haft den samtale, det endte ud med at jeg sagde at jeg ville glæde mig til billederne,brød mig ikke om at lige hun skulle være fotografen,men hvis han vidste det i sidste ende ville gøre mig glad så var det da det han skulle gøre.

På den anden side er jeg begyndt at tænke at jeg vil have en mand der syntes at jeg er pivfræk,at jeg er herre lækker. Jeg er træt bare at være den søde konede kæreste Jeg vil være den han drømmer om! Men jeg kan tydeligt mærke at han er glad for hende. Han har luftet tanken omkring en tre kant,og jeg har på fornemmelsen hvem han vil prøve den med hvis det er  Jeg vil gøre næsten alt for ham,men hader virkelig at jeg gør alt for ham,men det er hende han har i tankerne. Hvorfor skal jeg så gøre alle de ting han så gerne vil have hvis hans tankerne er hos en anden

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Anonym skriver:

Vi har en fælles veninde som arbejder som model. Hendes billeder er ikke specielt påklædte, så ved i det.

Min kæreste har kommenteret hendes udseende nogle gange som "Hun er en flot pige".

Han siger ikke noget fra sin personlige holdning når det kommer til hende-foran mig. Men han taler gerne på sine venners vejne, så lyder det sådan her: "Musko og de andre syntes hun er herre lækker",eller mine kollegaer syntes hun er pivfræk" ect. Vi har diskuteret det frem og tilbage nogle gange.

Det er ikke længe siden man så hende topløs i bladene og straks skulle jeg høre om at han nu havde set hende i det og det blad

Har i mange måneder ikke forstået hvorfor han er sammen med mig hvis han er så vild med hende. Jeg er tyk, hun er tynd,hun er mørk i det,jeg er bleg,hun har flotte faste bryster,jeg har hængebryster efter børn ect. Hun er ung og fast,jeg er faldet af på den,hun går op i mode,jeg er ligeglad med hvad jeg går i eller hvordan jeg ser ud. Lidt hen af, er han kun sammen med mig fordi han ikke kan få hende? Hun bor ikke langt fra os og her kommer problemet:

Min kæreste vil have taget nogle flotte frække billeder til mig. Fotografen bliver modellen. Ja HENDE! Hvis jeg siger nej viser jeg at jeg ikke stoler på ham. Hvis jeg siger ja vil jeg spekulere på den scene mens de er alene resten af mine dage.

Men det her er et spørgsmål om tillid i sidste ende er det ikke

Hvad ville i gøre?

Jeg havde sagt NEJ, og sådan er jeg bare. Jeg stoler 100 % på min kæreste, og ved at han aldrig kunne finde på noget. Men en episode fra december. Han var blevet inviteret til en fest med få drenge, og massere af piger. Jeg kende dog ingen af dem. Og jeg sagde til ham "Det er ikke for at være en sur kælling, men du skal ikke tage til den fest, for hvad nu hvis det var omvendt, at jeg skulle til en fest med en masse drenge" Og det kunne han godt se. Og han forstod mig, og tog ikke med til festen. 

Ved godt at det er en fælles veninde, men synes godt at du kan sige til ham at når han nu går og synes hun er såååå fræk, så ville du ikke føle dig tilpas ved at lige hun skulle tage de billeder. Synes også at der kan være grænser i et forhold mht hvad man gør og hvad man ikke gør. Det er bare forskelligt fra forhold til forhold

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Øh er det dig eller din kæreste der skal fotograferes? Jeg forstod at det var din kæreste der skulle fotograferes?

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Vil du have et ærligt svar??
Lad være!!!!
Stol på at du er dejlig nok, som du er, UDEN frække billeder.
For hvad vil han så have dig til næste gang? Kan du følge mig?
Sig lige ud til din kæreste, at du ikke gider mere omkring den veninde, og at du ikke er hende.
Og hvis han skal være så fikseret af hende, så må han være det uden dig.
Stol på at du har noget, hun IKKE har, nemlig et godt hoved, en krop der har givet liv og viser det, kærlighed, moderskab og liv, det er 10 gange mere værd.
Kan han ikke værdsætte det, så har han slet ikke fortjent dig.
Der er mænd nok ude i verden, der hellere vil have en rigtig kvinde og ikke et glitterbillede.
Vel er det da sejt at være en sexbunke, men på sigt holder det ikke. De år hvor man avt. kan være det, er kun så få i forhold til alle de mange år, hvor det ægte liv er det, der tæller. Og i den sidste ende vil det være dig, der sejrer, for du har levet livet...det ægte liv på godt og ondt.
Du skal blot lære at stole på dig selv og sætte pris på dig selv som en langt mere værdifuld ting end en model i blade.

Kærligst
Sussie

Jeg er enig. Men det virker til at han tænker på glitter,og jeg ligger så fjernt fra den kategori som jeg overhovedet kan komme Vi har været sammen længe,vi har været sammen på godt og ondt,men lige med det her føler sig mig komplet magtesløs. Hun er alt det jeg ikke er og bliver. Og hun er den der skal stå og tage frække billeder af min kæreste til mig. Det er mærkeligt. Jeg tror at hver gang jeg kommer til at se på billederne når de er fremkaldt vil være "hvorfor smiler han sådan på det billede,var det hende han smilede til,hvad tænkte hun da hun så ham uden tøj på ect

Mine tanker køre i ring. Undskyld hvis jeg knævre..

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

ri.ul skriver:

Jeg havde sagt NEJ, og sådan er jeg bare. Jeg stoler 100 % på min kæreste, og ved at han aldrig kunne finde på noget. Men en episode fra december. Han var blevet inviteret til en fest med få drenge, og massere af piger. Jeg kende dog ingen af dem. Og jeg sagde til ham "Det er ikke for at være en sur kælling, men du skal ikke tage til den fest, for hvad nu hvis det var omvendt, at jeg skulle til en fest med en masse drenge" Og det kunne han godt se. Og han forstod mig, og tog ikke med til festen. 

Ved godt at det er en fælles veninde, men synes godt at du kan sige til ham at når han nu går og synes hun er såååå fræk, så ville du ikke føle dig tilpas ved at lige hun skulle tage de billeder. Synes også at der kan være grænser i et forhold mht hvad man gør og hvad man ikke gør. Det er bare forskelligt fra forhold til forhold

Det er ham der skal tages billeder af,og modelveninden er fotografen.

Hvis du virkelig stoler på ham ,hvorfor ville du så ikke lade ham tage til festen? Jeg er meget jaloux anlagt. Jeg siger bare ikke noget. Men jeg føler mig ramt når det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.