Der er en sætning i alt det her som gør at jeg vil sige at du skal vende ham ryggen og det skal være med det samme:
"han går tilbage til fest fordi han, 'har glemt noget', selvom du beder ham gå med hjem."
Søde dig - han angrer ikke - han havde hele tiden planlagt at have sex med den tøs, og du gjorde det så dejligt let for ham! Du så han ragede på én, som han gjorde lige op i hovedet på dig, og han har sex med en tøs gentagne gange ifølge din veninde, kontakter dig ikke engang før aftenen efter, (jeg tænker med det samme at han lige skulle have et par omgange til inden han vendte tilbage) - og så prøver han ikke engang at fortælle dig hvor dum han føler sig? Han ville holde det skjult for dig!!!! Nej, han angrer det en uge eller sådan noget, og så bliver det din skyld - indtil næste gang han har lyst til noget nyt.. - og den med han elsker dig? Virkelig? Jeg har aldrig hørt om ægte kærlighed, hvor manden så står og viser hans kæreste sååå lidt respekt og ydmyger hende sådan ved at rage på en anden for næsen af kæresten? Jeg tog ham ikke tilbage efter det, no way!
Der er min uforbeholdte mening - den lyder rigtig hård, men skriver det også for at ruske lidt i dig.. For i virkeligheden bløder mit hjerte for dig, for hvor må det være forfærdeligt at stå i din situation 
Anmeld