eg synes, du skal indse, at det bare ikke skal være jer to. Måske han elsker dig, men det er tydeligvis ikke den rette type kærlighed, hvis han kan flirte med og tage på en anden pige, mens du er der. Ej heller, hvis han havde gjort det, mens du ikke var der. (her går jeg så egentlig ud fra, at det ikke er første gang?)
Ved at have sex med en anden, efter du lige har slået op, har han jo teoretisk set ikke gjort noget forkert, da i fra det øjeblik ikke længere var kærester. Men det tyder igen på, at hans følelser for dig ikke er, som de bør, hvis det skulle være jer to, siden han kunne gøre det.
Kort sagt: Jeg tror, at det før eller siden ville gå galt igen, hvis i finder sammen igen, da han ikke virker fokuseret på dig. Så for din egen skyld, synes jeg personligt, du skal sige farvel og tak og bruge tiden på at komme over ham og finde den rette....for han virker ikke til at være "the one" 
Viser det sig derimod at være tilfældet, at han faktisk ikke bevidst tog på hende, og at du mistolkede hans flirten, må du afgøre med dig selv, om hans øjeblikkelige flirt med en anden lige efter bruddet er noget, du kan komme over. Hvis du ved med dig selv, at det vil blive et problem, hvis i finder sammen igen, er spørgsmålet, om det overhovedet er tårerne værd at forsøge. Som de andre siger: lyt til dig selv; men lyt lige så meget til din hjerne, som til dit hjerte