Har virkelig brug for hjælp :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Steph_Laurits

Du siger han elsker dig og at han vil gøre det godt igen.

1. Elsker man en så boller man ikke udenom eller er utro på andre måder.
2. Han siger han vil gøre det godt igen - men hvad så næste gang. Så falder han jo bare på sine grædende knæ igen og beder om tilgivelse og lover guld og grønne skove.

Var det min fyr, så var det ud af vagten, og der er ingen kære mor eller noget "jamen". DÈT gør man bare ikke. Det er mangel på respekt.

Så min mening, ud med ham til højre. Og fald ikke for dådyr øjnene, kan han få din tilgivelse én gang - tro mig, så beder han om den igen på et tidspunkt! Been there!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Steph_Laurits

Jacob&Kusuma skriver:

Ej øv og kæmpe knus til dig

Jeg kom til at tænke på en ting, jeg håber du kan følge mine tanker.

Om I stadig skal komme sammen skal du faktisk se på hans måde at opføre sig på fremover.

Angrer han det rigtig meget, og vil gøre alt for at forsikre dig at dette aldrig sker igen, synes jeg selvfølgelig du skal give ham en chance, I har jo været sammen i så lang tid og det er noget de fleste har svært ved at smide væk, selvom utroskab har fundet sted. Han skal sørge for at du ikke sidder tilbage med ubesvarede spørgsmål, du ikke hører en masse fra hende pigen han var sammen med, han skal være en mand og indrømme det han har gjort!

Men prøver han at skyde skylden på alkoholen, og måske endda pigen han var utro med, han siger at det her bare var et one night stand og det var fordi I var uvenner. Og hvis han bliver en person som slet ikke vil indrømme eller tage initiativ til noget som helst og ja bare giver skylden på andre.

Så tror jeg ikke du til sidst kan holde ud at han ikke opfører sig som en mand og støtter dig, når han har såret dig utroligt meget.

Men i sidste ende er det dig som skal vurdere det, og du skal ikke gemme på dette, snak med venner og veninder, det hjælper virkelig.

Sikke en barsk måde at komme ind i det nye år på, jeg håber at altid bliver godt for dig/jer igen.

Mange Kusuma

Vil lige sige at den der med at han viser dårlig samvittighed osv. ikke altid holder.

Det var godt nok ikke utroskab men derimod vold. Min x flækkede min læbe og i dagene efter var han MEGET omsorgsfuld og undskyldte osv. osv., men lige så snart han kunne se at smerten forsvandt stille og roligt og jeg kunne spise normalt igen osv. så begyndte han igen at ændre adfærd til den lede side og så kørte rouletten igen.

Så hans dårlige samvittighed kan ligeså godt være en måde at holde hende på osv.

Denne tråd skal ikke handle om mig. Var blot et eksempel på at dårlig samvittighed ikke altid er ensbetydene med at det aldrig sker igen!

Anmeld

4. januar 2011

Nalle

Jeg har den holdning uanset hvor fuld man er, og hvor sur man er, kan man godt styrer sig, og elsker man en er man IKKE utro, og slet ikke efter to år.

Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år, og kunne aldrig i mit liv finde på at være ham utro, pga et skænderi?

Men er selv den person som ikke kan tilgive utroskab, det er at træde for meget på en, der ligger ned!

Anmeld

4. januar 2011

B&J

StephanieJ skriver:

Du siger han elsker dig og at han vil gøre det godt igen.

1. Elsker man en så boller man ikke udenom eller er utro på andre måder.
2. Han siger han vil gøre det godt igen - men hvad så næste gang. Så falder han jo bare på sine grædende knæ igen og beder om tilgivelse og lover guld og grønne skove.

Var det min fyr, så var det ud af vagten, og der er ingen kære mor eller noget "jamen". DÈT gør man bare ikke. Det er mangel på respekt.

Så min mening, ud med ham til højre. Og fald ikke for dådyr øjnene, kan han få din tilgivelse én gang - tro mig, så beder han om den igen på et tidspunkt! Been there!

Så godt skrevet

hvis han virkelig elsker dig jamen så tager han da ikke på en anden og hvis han har været i seng med en gør man SLET ikke...  om man er fuld eller ej ingen undskyldning

når i ingen børn har er det så ikke med af finde en ny fyr i dit liv der kan give dig den respekt af være dig tro og det kun er dig der er i han liv???

Anmeld

4. januar 2011

HopinWishin

Jeg ville aldrig kunne tikgive ham det.. og ville hele tiden gå og være mistroisk og ville ikke kunne stole på ham igen... Så.. ud med ham!

Anmeld

4. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Altså det får mig til at tænke på den evige debat mellem Ross og Rachel i Venne - "We were on a break"

Reelt set så droppede du ham og gik hjem.

Ved ikke hvad du skal gøre, for der er en masse følelser med i det hele. Men hvis det var mig, så havde jeg slugt kamelen

Anmeld

4. januar 2011

SaraLM

Puha! Sikke en omgang og hvor er jeg ked af at I skal igennem det her nu...

Men, når det er sagt, så slog du jo faktisk op med ham og gik hjem?
Så tekninsk set har han ikke været dig utro men været sammen med en anden umiddelbart efter I slog op!

Optakten til det, hvor du mener han flirtede og tog på en anden den skal jeg ikke kunne udtale mig om, da jeg ikke var der men ting kan jo opfattes anderledes pga alkohol og jalousi, ikke dermed sagt du ikke havde ret, men jeg har selv set spøgelser pga dette.

Jeg ville også være knust i din situation men jeg ville ikke beskylde ham for utroskab - ja han har været sammen med en lige efter du slog op og den del ville jeg forsøge at gøre op med mig selv om jeg kunne overleve hvis/når I finder sammen igen.

Men, du må og skal tilgive det hvis I skal være sammen igen og du må ikke tage det op igen og igen og bebrejde ham det skete, så får I aldrig et godt forhold igen.
Enten tilgiver du og er villig til at starte på en frisk uden mistillid (ved godt at det gør man ikke ved et trylleslag men du skal!) ellers beslutter du dig for at det ikke kan tilgives og I går hver til sit.

Der er en der tidligere har skrevet det men du skal lytte til dit hjerte, og finde ud af med dig selv om du kan komme videre.

Held og lykke, og jeg håber I får fundet ud af det

Anmeld

4. januar 2011

FamilienSørensen

StephanieJ skriver:

Vil lige sige at den der med at han viser dårlig samvittighed osv. ikke altid holder.

Det var godt nok ikke utroskab men derimod vold. Min x flækkede min læbe og i dagene efter var han MEGET omsorgsfuld og undskyldte osv. osv., men lige så snart han kunne se at smerten forsvandt stille og roligt og jeg kunne spise normalt igen osv. så begyndte han igen at ændre adfærd til den lede side og så kørte rouletten igen.

Så hans dårlige samvittighed kan ligeså godt være en måde at holde hende på osv.

Denne tråd skal ikke handle om mig. Var blot et eksempel på at dårlig samvittighed ikke altid er ensbetydene med at det aldrig sker igen!

Hold da op. Ej sikke noget du har været igennem, sikke en idiot!

Det værste man kan gøre som mand er at slå en pige og især en der ikke kan forsvare sig selv mod en mand.

Må jeg spørge om det fik nogle konsekvenser for ham, mener fængselsstraf og hvordan har du det i dag.

Ja jeg kan godt se hvad du mener, det er altid så svært at fortælle andre hvad de skal for jeg ved jo ikke hvordan ham fyren er. Kan bare huske at da der var en lille episode i mit forhold, var det lidt svært i starten at tilgive min kæreste, men jeg gjorde det til sidst fordi jeg kunne se at det var første og sidste gang.

Mange kram Kusuma

Anmeld

4. januar 2011

JustMe

eg synes, du skal indse, at det bare ikke skal være jer to. Måske han elsker dig, men det er tydeligvis ikke den rette type kærlighed, hvis han kan flirte med og tage på en anden pige, mens du er der. Ej heller, hvis han havde gjort det, mens du ikke var der. (her går jeg så egentlig ud fra, at det ikke er første gang?)

Ved at have sex med en anden, efter du lige har slået op, har han jo teoretisk set ikke gjort noget forkert, da i fra det øjeblik ikke længere var kærester. Men det tyder igen på, at hans følelser for dig ikke er, som de bør, hvis det skulle være jer to, siden han kunne gøre det.

Kort sagt: Jeg tror, at det før eller siden ville gå galt igen, hvis i finder sammen igen, da han ikke virker fokuseret på dig. Så for din egen skyld, synes jeg personligt, du skal sige farvel og tak og bruge tiden på at komme over ham og finde den rette....for han virker ikke til at være "the one"

Viser det sig derimod at være tilfældet, at han faktisk ikke bevidst tog på hende, og at du mistolkede hans flirten, må du afgøre med dig selv, om hans øjeblikkelige flirt med en anden lige efter bruddet er noget, du kan komme over. Hvis du ved med dig selv, at det vil blive et problem, hvis i finder sammen igen, er spørgsmålet, om det overhovedet er tårerne værd at forsøge. Som de andre siger: lyt til dig selv; men lyt lige så meget til din hjerne, som til dit hjerte

Anmeld

4. januar 2011

Steph_Laurits

Jacob&Kusuma skriver:

Hold da op. Ej sikke noget du har været igennem, sikke en idiot!

Det værste man kan gøre som mand er at slå en pige og især en der ikke kan forsvare sig selv mod en mand.

Må jeg spørge om det fik nogle konsekvenser for ham, mener fængselsstraf og hvordan har du det i dag.

Ja jeg kan godt se hvad du mener, det er altid så svært at fortælle andre hvad de skal for jeg ved jo ikke hvordan ham fyren er. Kan bare huske at da der var en lille episode i mit forhold, var det lidt svært i starten at tilgive min kæreste, men jeg gjorde det til sidst fordi jeg kunne se at det var første og sidste gang.

Mange kram Kusuma

Som sagt skal tråden ikke handle om mig. Var blot et eksempel.

Men nej, jeg var for svag (han havde kørt mig psykisk ned på et lavpunkt) hans familie truede mig med aldrig at møde op derude mere og at hans søster ville gøre livet surt for mig osv. osv. hvis jeg meldte ham. Og var som sagt for svag så meldte ham aldrig. Fortryder SÅ meget den dag idag!!! Og det er ikke pga. hævn at jeg fortryder (så lavt synker jeg ikke), men mere fordi at jeg ikke vil "støtte" en mand der slår kvinder!

Jeg har det godt idag, jeg har fået mig en ny kæreste der ikke er det mindste opfarende eller noget, og min tid med min x har blot gjort mig mere bevidst om hvad jeg skal og vil finde mig i og hvor mine grænser går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.