Har virkelig brug for hjælp :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste har været sammen i lidt over 2 år nu. Vi har haft vores gode tider og dårlige tider som alle parforhold jo har.

men! året i år blev ikke til lige det jeg havde regnet mednytårsaften kom vi op at skændes, over at jeg havde set ham flirte rigtig meget med en anden tøs, taget lidt på hende osv. Når jeg så siger det til ham, nægter han at det er sket (men altså, jeg så det jo selv) det blev så rigtig grimt og endte med at vi stod og råbte og skreg af hinanden (vi var begge to meget fulde) og jeg skreg så ''Det er slut imellem os to'' men altså man siger jo så meget når man har drukket for meget jeg sagde så til ham at jeg tog hjem og syntes at han skulle gøre det samme men det ville han ikke, han skulle lige ned til festen igen hvor vores fælles venner var ''fordi han havde glemt noget''

- Hører så fra en af mine venninder at han har kneppet en anden, ikke kun engang men flere gang!! Havde aaaaldrig troet at han kunne finde på at gøre sådan noget

- Dagen efter nytår, ringer og skriver jeg til ham flere gange hvor han ikke svarer, sent om aftenen ringer han så tilbage til mig og siger at han ikke havde svaret fordi han havde sovet i en af hans venners kælder? .. Vi aftaler så at mødes for at snakke om det der skete, hvor jeg lod som om jeg ikke vidste at han havde kneppet en anden bare lige for at se om han ville fortælle mig det .. men nææ nej det gjorde han ikke, så sagde jeg det til ham og han blev helt bleg og sagde at han ikke ville snakke om det og indrømmede det til sidst

sagen er så den at jeg VED han elsker mig rigtig højt, han har sagt at han vil gøre alt for at gøre det godt igen, også stoppe fuldtsændig med at drikke hvis det er det der skal til.

Hvad synes i??

(btw, så har vi ikke nogle børn, men lige den her side blev anbefalet af en bruger herinde som synes i er rigtig gode til at give gode råd)

tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SD21

Altså, det kommer jo meget an på hvordan man er som person.

Var det mig det var sket for og min kæreste havde været sammen med en anden, så havde hans ting stået på gaden nu ! Jeg VIL ikke finde mig i det og jeg SKAL ikke finde mig i det. Jeg synes livet er for kort til det. Jeg gider ikke rende rundt og spekulere på om han mon gør det igen, så kan jeg finde noget der er meget bedre og det samme kan du!

- Drop ham!

Sorry, men det er min mening

Anmeld

4. januar 2011

sarahf

Anonym skriver:

Mig og min kæreste har været sammen i lidt over 2 år nu. Vi har haft vores gode tider og dårlige tider som alle parforhold jo har.

men! året i år blev ikke til lige det jeg havde regnet mednytårsaften kom vi op at skændes, over at jeg havde set ham flirte rigtig meget med en anden tøs, taget lidt på hende osv. Når jeg så siger det til ham, nægter han at det er sket (men altså, jeg så det jo selv) det blev så rigtig grimt og endte med at vi stod og råbte og skreg af hinanden (vi var begge to meget fulde) og jeg skreg så ''Det er slut imellem os to'' men altså man siger jo så meget når man har drukket for meget jeg sagde så til ham at jeg tog hjem og syntes at han skulle gøre det samme men det ville han ikke, han skulle lige ned til festen igen hvor vores fælles venner var ''fordi han havde glemt noget''

- Dagen efter hører jeg så fra en af mine venninder at han har kneppet en anden, ikke kun engang men flere gang!! Havde aaaaldrig troet at han kunne finde på at gøre sådan noget

- Dagen efter nytår, ringer og skriver jeg til ham flere gange hvor han ikke svarer, sent om aftenen ringer han så tilbage til mig og siger at han ikke havde svaret fordi han havde sovet i en af hans venners kælder? .. Vi aftaler så at mødes for at snakke om det der skete, hvor jeg lod som om jeg ikke vidste at han havde kneppet en anden bare lige for at se om han ville fortælle mig det .. men nææ nej det gjorde han ikke, så sagde jeg det til ham og han blev helt bleg og sagde at han ikke ville snakke om det og indrømmede det til sidst

sagen er så den at jeg VED han elsker mig rigtig højt, han har sagt at han vil gøre alt for at gøre det godt igen, også stoppe fuldtsændig med at drikke hvis det er det der skal til.

Hvad synes i??

(btw, så har vi ikke nogle børn, men lige den her side blev anbefalet af en bruger herinde som synes i er rigtig gode til at give gode råd)

tak på forhånd.

mit råd til dig, er at du skal lytte til dit hjerte også lige lytte igen, er det virkelig det du vil.

jeg kan godt følge dig, men hvad hvis han gør det igen giver du så efter en gang til,

tro mig har selv prøvet det engang men lyt til dig selv

held og lykke

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahf skriver:

mit råd til dig, er at du skal lytte til dit hjerte også lige lytte igen, er det virkelig det du vil.

jeg kan godt følge dig, men hvad hvis han gør det igen giver du så efter en gang til,

tro mig har selv prøvet det engang men lyt til dig selv

held og lykke

ja, det er også det jeg tænker ..

og hvordan gik det for dig?

Anmeld

4. januar 2011

Minmio

Du får lige en ordenlig krammer.

Det er noget af en svær situation du er i, for det lyder som om du elsker ham meget højt og er klar til at tilgive ham.

Det han har gjort er IKKE okay. Jeg er en af dem der ikke tror på at folk baaaare kan ændre sig, desværre.

Jeg synes at du skal tænke dig rigtig, rigtig godt om du er klar til at tilgive ham og give ham en chance til. For der er jo en risiko for at situationen gentager sig, og at han er dig utro igen.

Ved godt at det er nemmere sagt end gjort, men nogle gange er det bedst at komme over ham én gang, istedet for være i et usundt forhold.

Anmeld

4. januar 2011

SD21

tatii72 skriver:

Du får lige en ordenlig krammer.

Det er noget af en svær situation du er i, for det lyder som om du elsker ham meget højt og er klar til at tilgive ham.

Det han har gjort er IKKE okay. Jeg er en af dem der ikke tror på at folk baaaare kan ændre sig, desværre.

Jeg synes at du skal tænke dig rigtig, rigtig godt om du er klar til at tilgive ham og give ham en chance til. For der er jo en risiko for at situationen gentager sig, og at han er dig utro igen.

Ved godt at det er nemmere sagt end gjort, men nogle gange er det bedst at komme over ham én gang, istedet for være i et usundt forhold.

Jeg ku ikk have sagt det bedre selv

Anmeld

4. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

- Hører så fra en af mine venninder at han har kneppet en anden, ikke kun engang men flere gang!! Havde aaaaldrig troet at han kunne finde på at gøre sådan noget

Hvad synes i??

tak på forhånd.

Ej øv og kæmpe knus til dig

Jeg kom til at tænke på en ting, jeg håber du kan følge mine tanker.

Om I stadig skal komme sammen skal du faktisk se på hans måde at opføre sig på fremover.

Angrer han det rigtig meget, og vil gøre alt for at forsikre dig at dette aldrig sker igen, synes jeg selvfølgelig du skal give ham en chance, I har jo været sammen i så lang tid og det er noget de fleste har svært ved at smide væk, selvom utroskab har fundet sted. Han skal sørge for at du ikke sidder tilbage med ubesvarede spørgsmål, du ikke hører en masse fra hende pigen han var sammen med, han skal være en mand og indrømme det han har gjort!

Men prøver han at skyde skylden på alkoholen, og måske endda pigen han var utro med, han siger at det her bare var et one night stand og det var fordi I var uvenner. Og hvis han bliver en person som slet ikke vil indrømme eller tage initiativ til noget som helst og ja bare giver skylden på andre.

Så tror jeg ikke du til sidst kan holde ud at han ikke opfører sig som en mand og støtter dig, når han har såret dig utroligt meget.

Men i sidste ende er det dig som skal vurdere det, og du skal ikke gemme på dette, snak med venner og veninder, det hjælper virkelig.

Sikke en barsk måde at komme ind i det nye år på, jeg håber at altid bliver godt for dig/jer igen.

Mange Kusuma

Anmeld

4. januar 2011

Margorie

SD21 skriver:

Altså, det kommer jo meget an på hvordan man er som person.

Var det mig det var sket for og min kæreste havde været sammen med en anden, så havde hans ting stået på gaden nu ! Jeg VIL ikke finde mig i det og jeg SKAL ikke finde mig i det. Jeg synes livet er for kort til det. Jeg gider ikke rende rundt og spekulere på om han mon gør det igen, så kan jeg finde noget der er meget bedre og det samme kan du!

- Drop ham!

Sorry, men det er min mening

Helt enig- ud med ham!

Anmeld

4. januar 2011

SD21

Jeg kan seriøst slet ikke forstå at man kan få sig selv til det. Min overbevisning er stadig, at hvis man virkelig elsker den person man er sammen med af hele sit hjerte, så kunne man aldrig finde på at være dem utro. Jeg har virkelig svært ved at følge det og det er derfor min mening er at jeg ville smide ham ud.

- Synes lige jeg skulle forklare mit svar lidt bedre

Anmeld

4. januar 2011

N&J

Uanset hvad syntes jeg ikke bare man skal tilgive og tage ham tilbage, for det er lidt det samme som at sige, at du tillader det, da hans opførsel ikke får nogen længerevarende konsekvends. Derudover kunne jeg forestille mig at jeres tillid er brudt, så hvis han virkelig fortryder så ville jeg sætte mig ned sammen med ham, prøve at finde frem til hvorfor det gik så galt at han var sammen med en anden, og så måske tage lidt tid hver for sig (uden at være sammen med andre) og så begyndte at date igen, starte i det små, så jeres tillid kan blive bygget op igen, han skal bevise overfor dig at han vil det her seriøst og lægge det arbejde i som det kræves, ellers er han vel ikke det værd???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.