Jeg ville have haft næsten lige præcis 2 år mellem mine. Men desværre mistede jeg. Nu kommer der til at gå 3 år og 3 måneder mellem. Så det er ikke med min gode vilje. MEEEN det jeg ville sige var, at jeg virkelig ikke tror at man skal tænke så meget over det med hvor mange år der er i mellem. Vi kender jo alle sikkert massere af eksempler på søsknede med meget kort tid i mellem dem, der har haft det super dejligt. Og dem som har haft dem tæt på hinanden, hvor det har været en kamp og skænderier gennem hele deres barndom, og det samme med børn med 6-7 år i mellem. Jeg tror på, at det helt kommer an på hvordan børnene er som individer (personlighed osv) deres terskel overfor hinanden, deres hengivenhed, jaloxi osv osv. Derfor tror jeg, at det eneste rigtige tidspunkt at få børn på, er når I begge føler jeg klar til at få en lille ny til. SÅ hvis du synes det kunne være dejligt lige nu, så vil jeg sige "go for it", hvis ikke du synes det kunne være super dejligt, Så vil jeg sige" vent et års tid til du er mere klar".
Held og lykke med projektet hvornår I end starter
Anmeld