Børn og frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

sarahb

her tror jeg han var 8 mdr hvis ikk yngre, og han blev klippet hver måned. Det var hos en dygtig dygtig frisør der også var ret dyr. men det var det værd da de virkelig tager sig tid med barnet og får dem til at slappe af og være rolige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

B&J

sarahb skriver:

her tror jeg han var 8 mdr hvis ikk yngre, og han blev klippet hver måned. Det var hos en dygtig dygtig frisør der også var ret dyr. men det var det værd da de virkelig tager sig tid med barnet og får dem til at slappe af og være rolige..

ej hvor dejligt sådan skal det også være... håber vi finder en dygtig frisør for har aldrig prøvet en i den by jeg bor  så håber vi finder en sød og dygt frisør der har tid til en vildbasse

Anmeld

3. januar 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

wow det er jo en helt ny dreng i har fået super smuk er han... sådan i er bare for seje... godt klippet eller trimmet hihihhi... ja der er ikke andet for af vi skal stå og hoppe og danse ved frisøren så han kan side lidt stille

Tak for den dejlige beskrivelse af vores søn, ja han er gudeskøn er han - vores hjerter smelter også bare hver gang vi ser på ham - den lille spilopmager  Hvor er livet dog rigt med sådan en dejlig dreng!

Ja, skulderklap til farmanden for at kunne trimme, havde slet ikke tænkt på den mulighed. Jeg vidste bare at det ikke blev mig, der klippede ham, han ville aldrig tilgive mig for at mangle sine ører!

Farmor tilbød at tage ham til frisør inden hans kusinens barnedåb i næste weekend, mens han er på miniferie. Men vi ved jo ikke hvad han kommer hjem med, han skulle jo heller ikke ligne en gryde og vi kender ikke den pågældende frisør og det var jo første gang han skulle klippes, såeh.. det blev altså mor og far i fællesskab  og det kan vi være stolte af. Han har sine ører, begge to og ligner en ny udgave af vores lille baby, der bare er vokset

Anmeld

3. januar 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

wow det er jo en helt ny dreng i har fået super smuk er han... sådan i er bare for seje... godt klippet eller trimmet hihihhi... ja der er ikke andet for af vi skal stå og hoppe og danse ved frisøren så han kan side lidt stille

Tak for den dejlige beskrivelse af vores søn, ja han er gudeskøn er han - vores hjerter smelter også bare hver gang vi ser på ham - den lille spilopmager  Hvor er livet dog rigt med sådan en dejlig dreng!

Ja, skulderklap til farmanden for at kunne trimme, havde slet ikke tænkt på den mulighed. Jeg vidste bare at det ikke blev mig, der klippede ham, han ville aldrig tilgive mig for at mangle sine ører!

Farmor tilbød at tage ham til frisør inden hans kusinens barnedåb i næste weekend, mens han er på miniferie. Men vi ved jo ikke hvad han kommer hjem med, han skulle jo heller ikke ligne en gryde og vi kender ikke den pågældende frisør og det var jo første gang han skulle klippes, såeh.. det blev altså mor og far i fællesskab  og det kan vi være stolte af. Han har sine ører, begge to og ligner en ny udgave af vores lille baby, der bare er vokset

Anmeld

3. januar 2011

sarahb

B&J skriver:

ej hvor dejligt sådan skal det også være... håber vi finder en dygtig frisør for har aldrig prøvet en i den by jeg bor  så håber vi finder en sød og dygt frisør der har tid til en vildbasse

ja det er så fedt, men det kostede så også 240 kr hver gang, men det var det værd.
Har været ved nogle billige nogle og der skulle man sidde og holde i ham og hans hoved mens han skreg og de klippede, det vil jeg ikke byde ham!

Anmeld

3. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Jeg klippede selv Maria, for første gang, her den anden dag.

En brunkage i hånden og så var der ro

Jeg nægter at betale for det når hun ikke er ældre. Regner med selv at klippe hende det næste års tid, og derefter kommer en frisør i familien nok til det, når der skal være lidt mere frisure

Anmeld

3. januar 2011

B&J

sarahb skriver:

ja det er så fedt, men det kostede så også 240 kr hver gang, men det var det værd.
Har været ved nogle billige nogle og der skulle man sidde og holde i ham og hans hoved mens han skreg og de klippede, det vil jeg ikke byde ham!

nej det kan jeg godt forstå det er også ubehaligt

Anmeld

3. januar 2011

B&J

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

hihhihih jaaa det ville ikke være godt hvis han manglede et øre så var det godt far kunne overtage og mor laver grimasser hihihihhihi

og det er jo også blevet et super resultat.. også var det gratis

Anmeld

3. januar 2011

Vingummien

B&J skriver:

Nu er daniel 10mdr i morgen og vi vil gerne have ham klippet han er ved af være godt langhåret hihiihihi...

Men hvornår fik i jeres børn klippet første gang???

Hvem gjorde det??

Hvordan fik i dem til af side stille???

jeg ved slet ikke hvordan jeg skal få daniel til af side stille han er jo en lille bølle

mange hilsner her fra

Kan ikke huske hvor gammel Emil var, men han er aldrig blevet klippet ved en frisør, syntes tit det bliver for kantet.

Har klippet ham selv, en slikkepind til ham og så i hans højstol, så han ikke kan hoppe ned og så i gang med saksen, og efter han er blevet kort håret har det så været trimmeren jeg har brugt

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

B&J skriver:

så sød du er...

åh ja 100kr det overlever jeg nu nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.