Børn og frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

B&J

Nu er daniel 10mdr i morgen og vi vil gerne have ham klippet han er ved af være godt langhåret hihiihihi...

Men hvornår fik i jeres børn klippet første gang???

Hvem gjorde det??

Hvordan fik i dem til af side stille???

jeg ved slet ikke hvordan jeg skal få daniel til af side stille han er jo en lille bølle

mange hilsner her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Caroline86

Laura blev klippet da hun var 9½ måned (mener tiltrængt) og det var min frisør der gjorde det... Laura sad på skødet med noget legetøj mens Ruth (det hedder min frisør) forsøgte at klippe frisuren nogenlunde lige resultatet blev faktisk rigtigt godt

Anmeld

3. januar 2011

B&J

Caroline86 skriver:

Laura blev klippet da hun var 9½ måned (mener tiltrængt) og det var min frisør der gjorde det... Laura sad på skødet med noget legetøj mens Ruth (det hedder min frisør) forsøgte at klippe frisuren nogenlunde lige resultatet blev faktisk rigtigt godt

hihih ja det må vi så prøve håber det kan lykkes med daniel han er ikke så god til fremmede eller vi sidder med ham det har han alt for meget krudt i numsen til

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Jeg klippede selv Maria, for første gang, her den anden dag.

En brunkage i hånden og så var der ro

Jeg nægter at betale for det når hun ikke er ældre. Regner med selv at klippe hende det næste års tid, og derefter kommer en frisør i familien nok til det, når der skal være lidt mere frisure

Anmeld

3. januar 2011

LinLin

David blev klippet første gang da han 1 år og 2 mdr, mener jeg det var... Det var hans dagplejer der gjorde ( hvilket hun fortsatte med indtil han skulle i bhv ) Hvordan hun fik ham til at sidde stille aner jeg ikke

Anmeld

3. januar 2011

B&J

Laulund87 skriver:

Jeg klippede selv Maria, for første gang, her den anden dag.

En brunkage i hånden og så var der ro

Jeg nægter at betale for det når hun ikke er ældre. Regner med selv at klippe hende det næste års tid, og derefter kommer en frisør i familien nok til det, når der skal være lidt mere frisure

det tør jeg ikke jeg tror jeg klipper ham skaldet så hihihihih

så må heller få en frisør til det... bare vi kan få ham til af falde til ro,,,, umm ja en kiks kan måske få ham til af falde lidt til ro hvis han ikke bare smidder han og begynder af græde fordi han ikke vil hihiihh

Anmeld

3. januar 2011

B&J

DAs mor skriver:

David blev klippet første gang da han 1 år og 2 mdr, mener jeg det var... Det var hans dagplejer der gjorde ( hvilket hun fortsatte med indtil han skulle i bhv ) Hvordan hun fik ham til at sidde stille aner jeg ikke

ja det er jo smart desværre gør vores dagpleje mor ikke lige det øv øv

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

B&J skriver:

det tør jeg ikke jeg tror jeg klipper ham skaldet så hihihihih

så må heller få en frisør til det... bare vi kan få ham til af falde til ro,,,, umm ja en kiks kan måske få ham til af falde lidt til ro hvis han ikke bare smidder han og begynder af græde fordi han ikke vil hihiihh

Jeg synes nu det er meget nemt, det kan næsten ikke gå galt

Hvis du selv vil forsøge kan du jo sætte ham i højstolen, så har du begge hænder fri. Giv ham noget han elsker at gumle i. Her er det så brunkager

Hos en frisør mener jeg de har sådan nogle stole der minder om en højstol

Anmeld

3. januar 2011

Caroline86

B&J skriver:

hihih ja det må vi så prøve håber det kan lykkes med daniel han er ikke så god til fremmede eller vi sidder med ham det har han alt for meget krudt i numsen til

Laura har også ret godt fart på

Men det var bare skønt min frisør gad, for jeg havde ikke selv mod på det... Hun ville heller ikke have noget for det

Anmeld

3. januar 2011

B&J

Laulund87 skriver:

Jeg synes nu det er meget nemt, det kan næsten ikke gå galt

Hvis du selv vil forsøge kan du jo sætte ham i højstolen, så har du begge hænder fri. Giv ham noget han elsker at gumle i. Her er det så brunkager

Hos en frisør mener jeg de har sådan nogle stole der minder om en højstol

ja det håber jeg da... for ellers bliver det da en sjov klipning griner...

ej jeg tør slet ikke selv ved slet ikke hvor jeg skal begynde og slutte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.